Dün grupta geç saatlere kadar konuştuğumuz için geç değil uyanmıştım bu yüzden de okula geç kalmıştım, hemen hazırlanıp koşar adımlarla evden çıktım ve okula uçtum ama ne yazık ki hoca çoktan derse başlamıştı bu yüzden ders bitene kadar sınıf dışında durmam gerekti.Ben boş boş durup zilin çalmasını beklerken lawı gördüm.
"geç kaldın giremezsin içeri ne yazık ki."
"ha iyi ozmn senle zilin çakmasını beklemek ders dinlemekten daha iyi."
"ne?"
"Hiç."
"kantine gidelim mi? Bana yemek ısmarlarsın."
"olur."
Kantine gittik ve Law bana yemek ısmarladı felan sonra zil çaldı sınıfa gittik.
N-beraber okula geç gelmeler felan noluyo ya?
L-ah ben geç uyandığım için geç kaldım sonra kapının önünde beklerken Lawı gördüm.
(law pov)- Law mı Sapık çocuk nereye gitti?
N-neyse geldiğin iyi oldu bizde tüm ekip biyere gidecektik istersen sevgilini de çağırabilirsin.
L-Hey, Nami, Law benim sevgilim değil!
N-her neyse işte yarın **** parkta buluşalım.
L-Tamamm.
.
.
.
.Bugün çok sıkıcı geçiyordu yemek yemediğimden mi ne herhalde neyse ders çok sıkıcı olduğu için uyudum uykum da gelmişti zaten zil çaldığında uyandım gözümü açtığım an Law gözlerini dikmiş bana bakıyordu "hayırdır birader bir sorun mu var?" dedim çok korkunç olduğum için cevaplarken biraz kekeledi sonra da kaçtı tabiki çok havalı ve korkunç olduğum için işte ben de kantine gittim Usopp oradaydı beni çok sevdiği için bana bir şeyler ısmarladı normalde kabul etmem ama çok ısrar etti kırmayayım dedim.
Tüm bunlardan sonra gün bitmişti ve bende bir kaç bölüm anime izledikten sonra uyudum.
.
.
.
.Sabah oldu uyandım ve bizimkilerle buluşmak için hazırlanıp yola koyuldum, Nami'nin dediği yere getirmiştim ama sadece Law vardı.
"selam sapık çocuk diğerleri daha gelmedi mi?"
"yok geldiler ama saklanıyorlar."
"ciden mii?"
"hayır tabiki de"
"neyse nasılsın?"
"iyi sen?"
"ben de iyi işte ne olsun."
"güzel hep iyi ol böyle."
"olurum olurum."
2 saat sonra
N-aa geldiniz mi?
Law-evet iki saattir.
N-çok olmamış iyi ya, aha diğerleri de geliyor.
N- hepiniz hoş geldiniz değerli arkadaşlarım.
L-hoş geldik hoş geldikte nerde yiyeceğiz yemeği??
N-buluruz bir yer işte.
Z-ben bir yer biliyorum aslında gelin.
2 saatlik dolanmacanın ardından navigasyonla gittik.
L-ben et yemek istiyorum ET!
U-bağırmasana Luffy rezil ediyorsun bizi.
L-AMAAAN NE OLUCAK SANKİ!
N-ay tamam garson geliyo söyle ona etini.
Yemekten sonra
L-çok lezzetliydi!
U-evet gerçekten güzelmiş gerçi Zoro'nun böyle bir yer bilmesi inanılmaz ama.
Z-Hey ne ima ediyorsun!
N-ay her neyse durun.
R-artık geç oldu bir dahaki sefere görüşürüz ozmn.
N-ah evet iyi geceler herkese.