1. BÖLÜM
Adım Alya. Diğer tabirle tehlike..
Biz 7 kişiyiz. İnsanların ön yargılarından kaçan,ardından onlara tıslayan kişiler... Hepmiz kendi huylarımıza göre isimler bulduk aramızda. Madem başladık,o zaman bizi tanımaya hazır olun...
Merilay,diger adı Gizemli..
Onunla hiçbir zaman ard arda iki cümleden fazla konuşamazdınız. Kendini her zaman gizemli kılmıştır. Lise yıllarında öğretmenler odasına girip sınav kağıtlarını çaldığı söylenmişti ama aynı okuldaydık ve bunu yapmadığını biliyordum. 'Çok ergence ' diyebilirsiniz ama , canım ciğerim dediğiniz insanlar tarafından bu olay başınıza gelse,ortalıkta ergence bir şeyin olmadığının farkına varırdınız.
O günden beri kimseyle doğru dürüst konuşmadı,güvenmedi.
Bize karşı olan sevgisini belli etmesede anlıyorduk,zaman kalbinde,duygularında kilidini bulduruyordu.
Sercan,takma ismi Kasvetli...
En sevdiği kişiler için kendini tehlikeye atan,ardından sırtından vurulan bir genç. Boynuna yüklenen metalin soğukluğu,teninde sislenmiş,dışarı karakteri olarak çıkmıştı.
Onu bulduğumda,gerçekten tehlikeli ve kasvetli bir ruhu olduğunu farkettim. Yalnızdı. Sadece sigarasından tüten dumanın sıcak nefesi ve yıkık dökük bir harabe....
Damla.. Tam onun karakterine uyan isim Çarpıcı.
Güzel olmayacak kadar mükemmel,
Manken olamayacak kadar sertti.Onu bir cümleyle anlatmaya kalkışırsak o cümle şu olurdu ;
Aklını ve kalbini çal,parçala,parçalardan kendine kalkan hazırla..
Anıl.. Ürkütücü..
Merilay'la birbirini tamamlayan kişi Anıl.. İkiside ürkütücü,ikiside gizemli.. Ama Anıl ile boy ölçüşecek biri yoktur ..
Ürkünçlük karakteri olmuştu,gizemlilik ruhu. Onunla konuşmaya çalışanı takmaz,başını umursamazca başka yöne çevirirdi. Zaten artık takmıyorduk.
Emir... Karanlık..
Kendisi çok serttir. Onu bulmak istiyorsanız,eski anılarını yaşadığı o harabe evi getirmelisiniz aklınıza.. Karanlıktır,ama kızlara karşı çok naziktir. Belli etmesede,bize karşı olan korumacı tavrını fark edebiliyorduk.
Ve... Çağan.Kötü.Evet,onun iyi olan hiç bir yanı yok.
Tamamen siyaha boyanıp üzerine süs olarak sis serpiştirilmiş bu insana yaklaşan olmuyordu. Nedenini bilmiyordum ama sanki kendim iyi kalpli sevecen bir insanmışım gibi,onu çok itici görüyordum.
Gelelim bana.. Ben içlerinde en yetkili kişi olandım. Grubu ben kurmuştum ama beni ayakta tutan onlardı o ayrı mesele.
Ben,hepsinden daha karanlıktım.
Ben kötüydüm.
Ben gizemliydim.
Ben ürkütücüydüm.
Ben karanlıktım.
Ben çarpıcıydım.
Ben kasvetliydim.
Ve benim adım, tehlike..
****************
Karanlığı aydınlatan sarı ışık süzmesi gri kaldırım taşlarına düşerken çöp kutularının olduğu çıkmaz bir ara sokağa girdim. Normal bir gencin - hele bu genç bir kız ise- Türkiye gibi bir ülkede bu saatte dışarı çıkması,yerden 80 metre yükseklikte bir ipin üstünde korumasız bir şekilde yürümesi kadar cesaret istiyordu. Bir kitap yada filmde değildik,sizi taciz etmeye kalkan bir grup insandan yakışıklı bir gencin sizi kurtarması kadar klişe ama insanları etkileyen bir ortam yoktu. Ya dışarı çıkacaktın,ya da bu saatlerde mışıl mışıl uyuyacaktın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Tehlike
ActionOnlar herkes için karanlık,herkes için hiç bir zaman iyi olmayan kişiler... Onlar kötü değildi,aslında insanlık tarihini aydınlatacak bir karanlığa sahip bu 7 genç,bambaşka bir boyuta geçti. Onlar değişti.... Daha Kötü, Daha Gizemli, Daha Kasvetli, ...