ᴋᴇɴᴍᴀ ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ ᴛʜᴇ ғᴏʟʟᴏᴡɪɴɢ ᴅᴀʏ ғᴇᴇʟɪɴɢ ᴀ ɴɪᴄᴇ, ғʟᴜғғʏ ᴛʜɪɴɢ ᴜɴᴅᴇʀ ʜɪs ᴄʜɪɴ. ʜᴇ sʟᴏᴡʟʏ ᴛɪʟᴛᴇᴅ ʜɪs ʜᴇᴀᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴀɴᴅ sᴀᴡ ʏᴀᴄʜɪ ʟʏɪɴɢ ᴄʟᴏsᴇ, sɴᴜɢɢʟɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ. ᴋᴇɴᴍᴀ ᴜsᴜᴀʟʟʏ ᴡᴀᴋᴇs ᴜᴘ ᴇᴀʀʟʏ ᴛᴏ ᴘʟᴀʏ ɢᴀᴍᴇs, ʙᴜᴛ ᴛʜɪs ᴛɪᴍᴇ ɪᴛ ᴡᴀs ᴅɪғғᴇʀᴇɴᴛ. ʜᴇ ʜᴀᴅ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ɢᴏᴛ ᴇɴᴏᴜɢʜ sʟᴇᴇᴘ ғᴏʀ ᴏɴᴄᴇ ɪɴ ʜɪs ʟɪғᴇ. ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ, ɪᴛ ᴡᴀs ᴀʙᴏᴜᴛ 𝟷1 ᴀᴍ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍᴏʀɴɪɴɢ ᴀɴᴅ ʜᴇ sᴇᴇᴍᴇᴅ ᴛᴏ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴘʟᴀʏ ɢᴀᴍᴇs ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ᴍᴏᴠᴇ. ɪғ ʜᴇ ᴍᴏᴠᴇᴅ ʜᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴡᴀᴋᴇ ᴜᴘ ʏᴀᴄʜɪ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ɪғ sʜᴇ ɪs ᴄʀᴀɴᴋʏ sᴏ ʜᴇ ʟᴀʏ ᴛʜᴇʀᴇ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ғᴀʟʟ ᴀsʟᴇᴇᴘ ᴀɢᴀɪɴ. 𝟷 ʜᴏᴜʀ ʜᴀᴅ ᴘᴀssᴇᴅ, ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴡᴀs sᴛɪʟʟ ᴀᴡᴀᴋᴇ. ʜᴇ ʜᴇᴀʀᴅ ᴀ ɴᴏɪsᴇ ᴄᴏᴍɪɴɢ ғʀᴏᴍ ʙᴇʟᴏᴡ ʜɪᴍ.ʏᴀᴄʜɪ: ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ sᴛᴏᴘ ᴘʀᴇᴛᴇɴᴅɪɴɢ ᴛᴏ sʟᴇᴇᴘ?ʜᴇ ᴡᴀs sᴜʀᴘʀɪsᴇᴅ, ᴡʜʏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ sʜᴇ ᴍᴏᴠᴇ ɪғ sʜᴇ ᴡᴀs ᴀᴡᴀᴋᴇ? ᴍᴀʏʙᴇ sʜᴇ ʜᴀᴅ ᴛʜᴇ ᴇxᴀᴄᴛ sᴀᴍᴇ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴀs ᴋᴇɴᴍᴀ.ᴋᴇɴᴍᴀ: ɪ ᴡᴀsɴ'ᴛ ᴘʀᴇᴛᴇɴᴅɪɴɢ ᴛᴏ sʟᴇᴇᴘ. ɪ ᴡᴀs ᴡᴏʀʀɪᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ'ᴅ ʙᴇ ᴄʀᴀɴᴋʏ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍᴏʀɴɪɴɢ...sᴏʀʀʏ.ʏᴀᴄʜɪ: ᴄʀᴀɴᴋʏ!? ɪ'ᴍ ɴᴇᴠᴇʀ ᴄʀᴀɴᴋʏ. ᴀɴʏᴡᴀʏs, ɴᴏ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴀᴘᴏʟᴏɢɪsᴇ...ɪ ʜᴀᴅ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴀs ʏᴏᴜ...ʜᴇʜ...ᴋᴇɴᴍᴀ: ʏᴏᴜ ᴛʜɪɴᴋ ɪ'ᴍ ᴄʀᴀɴᴋʏ? ʜᴀsɴ'ᴛ ᴋᴜʀᴏᴏ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ᴛᴏʟᴅ ʏᴏᴜ ɪ ᴡᴀᴋᴇ ᴜᴘ ᴇᴀʀʟʏ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍᴏʀɴɪɴɢ?ʏᴀᴄʜɪ: ɪᴛ ɪsɴ'ᴛ ᴇᴀʀʟʏ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍᴏʀɴɪɴɢ.ᴋᴇɴᴍᴀ ᴀɴᴅ ʏᴀᴄʜɪ ʜᴇᴀʀᴅ ᴀ ᴠᴏɪᴄᴇ ᴄᴏᴍɪɴɢ ғʀᴏᴍ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴛʜᴇᴍ.ʜɪɴᴀᴛᴀ: ᴄᴀɴ ʏᴏᴜ ʙᴏᴛʜ ʙᴇ ǫᴜɪᴇᴛ? ɪ'ᴍ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ɢᴇᴛ sᴏᴍᴇ ɴɪᴄᴇ ʙᴇᴀᴜᴛʏ sʟᴇᴇᴘ!ʏᴀᴄʜɪ: ʜɪɴᴀᴛᴀ!? ɪ ғᴏʀɢᴏᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ʜᴇʀᴇ!ʜɪɴᴀᴛᴀ: ʜᴏᴡ sᴏ? ɪ ᴡᴀs sʟᴇᴇᴘɪɴɢ ʙᴇsɪᴅᴇ ʏᴏᴜ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ᴛɪᴍᴇ!ʏᴀᴄʜɪ: sᴏʀʀʏ-ᴋᴇɴᴍᴀ: *ʟᴀᴜɢʜs ǫᴜɪᴇᴛʟʏ*ʏᴀᴄʜɪ: ᴡʜᴀᴛ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ ᴀᴛ? ʜᴜʜ?!ᴋᴇɴᴍᴀ: ɴ-ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴍᴀ'ᴀᴍ.ʜɪɴᴀᴛᴀ: *ʟᴀᴜɢʜs* ᴍ-ᴍᴀ'ᴀᴍ!?ᴋᴇɴᴍᴀ: ʏᴇᴀʜ. sʜᴇ's ᴀɴ ᴏʟᴅ, ᴄʀᴀɴᴋʏ ʟᴀᴅʏ!sɪɴᴄᴇ ʏᴀᴄʜɪ ᴡᴀs ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ sᴀʟᴛʏ sʜᴇ ᴡᴇɴᴛ ғʀᴏᴍ ᴄᴜᴅᴅʟɪɴɢ ᴋᴇɴᴍᴀ ᴛᴏ ᴄᴜᴅᴅʟɪɴɢ ʜɪɴᴀᴛᴀ.ʏᴀᴄʜɪ: *sɴᴜɢɢʟᴇs* ʜᴍᴘғ!ᴋᴇɴᴍᴀ: ᴏᴋ ᴏᴋ, ɪ'ᴍ sᴏʀʀʏ-ʜɪɴᴀᴛᴀ: *ᴘᴀᴛs ʜᴇʀ ᴏɴ ᴛʜᴇ ʜᴇᴀᴅ* ʟᴇᴛ's ɢᴏ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀs, ᴏᴋᴀʏ?ʏᴀᴄʜɪ/ᴋᴇɴᴍᴀ: ᴀʟʀɪɢʜᴛ.ʏᴀᴄʜɪ ɢᴏᴛ ᴏғғ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴄᴏsʏ, ᴡᴀʀᴍ ʙᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴛʜᴇ ʙᴀᴛʜʀᴏᴏᴍ, ɴᴏᴛ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀɪɴɢ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴀ ᴛᴏᴡᴇʟ. sʜᴇ ɢᴏᴛ ᴏᴜᴛ ʜᴇʀ ᴘᴜʀᴘʟᴇ ᴛᴏᴏᴛʜᴘᴀsᴛᴇ, sǫᴜɪʀᴛᴇᴅ sᴏᴍᴇ ᴏɴ ʜᴇʀ ᴄᴜᴛᴇ ᴛᴏᴏᴛʜʙʀᴜsʜ ᴀɴᴅ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ʙʀᴜsʜ ʜᴇʀ ᴛᴇᴇᴛʜ. ᴀғᴛᴇʀ ᴀ sʜᴏʀᴛ ᴡʜɪʟᴇ, sʜᴇ'ᴅ ғɪɴɪsʜᴇᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙᴀᴛʜ ʙᴜᴛ sʜᴇ ʀᴇᴀʟɪsᴇᴅ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴡᴀs ᴡʀᴏɴɢ. ᴜʜ ᴏʜ, sʜᴇ ғᴏʀɢᴏᴛ ʜᴇʀ ᴛᴏᴡᴇʟ! ʜᴏᴡ ᴡᴀs sʜᴇ ɢᴏɴɴᴀ ɢᴇᴛ ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ʙᴀᴛʜʀᴏᴏᴍ?! ᴛʜᴇʀᴇ sᴇᴇᴍᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ᴏɴʟʏ ᴏɴᴇ ᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ ᴅᴏ: ᴛᴏ ᴀsᴋ ʜɪɴᴀᴛᴀ ғᴏʀ ᴀ ᴛᴏᴡᴇʟ. sᴏ sʜᴇ ᴘᴇᴇᴘᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴛᴏɪʟᴇᴛ ᴀɴᴅ sᴀᴡ...ʙᴏᴛʜ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ sʜɪʀᴛʟᴇss!? sʜᴇ ᴀᴄᴄɪᴅᴇɴᴛᴀʟʟʏ sʟᴀᴍᴍᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴛʜᴇᴍ ʟᴏᴏᴋ.ʜɪɴᴀᴛᴀ: ʏᴀᴄʜɪ-sᴀɴ, ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ᴀʟʀɪɢʜᴛ ɪɴ ᴛʜᴇʀᴇ?ʏᴀᴄʜɪ/ᴍᴜғғʟᴇᴅ ᴠᴏɪᴄᴇ: ʏᴇᴀʜ ɪ'ᴍ ғɪɴᴇ ʙᴜᴛ ɪ ɴᴇᴇᴅ ᴀ ᴛᴏᴡᴇʟ...ʜɪɴᴀᴛᴀ: ᴀʟʀɪɢʜᴛ ɪ'ʟʟ ɢᴇᴛ ɪᴛ ғᴏʀ ʏᴏᴜ.ʜɪɴᴀᴛᴀ ᴋɴᴏᴄᴋᴇᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ɪɴᴅɪᴄᴀᴛɪɴɢ ғᴏʀ ʏᴀᴄʜɪ ᴛᴏ ᴏᴘᴇɴ ɪᴛ, sʜᴇ ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ᴀɴᴅ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ, sɪɴᴄᴇ ʜᴇ ᴡᴀs sᴛɪʟʟ sʜɪʀᴛʟᴇss, ᴀɴᴅ ᴛᴏᴏᴋ ᴛʜᴇ ᴛᴏᴡᴇʟ ғʀᴏᴍ ʜɪs ʀᴏᴜɢʜ ʜᴀɴᴅs.ʏᴀᴄʜɪ: ᴛ-ᴛʜᴀɴᴋs *ᴡʀᴀᴘs ᴛʜᴇ ᴛᴏᴡᴇʟ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʜᴇʀ ʙᴀʀᴇ ʙᴏᴅʏ*ʏᴀᴄʜɪ ᴇxɪᴛs ᴛʜᴇ ᴛᴏɪʟᴇᴛ ᴀɴᴅ ᴡᴀʟᴋs ᴅɪʀᴇᴄᴛʟʏ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ʜᴇʀ sᴜɪᴛᴄᴀsᴇ. sʜᴇ ɢʀᴀʙs ᴀ ᴄᴜᴛᴇ ᴏᴜᴛғɪᴛᴀɴᴅ sʜᴇ ᴡᴀʟᴋs ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛᴏɪʟᴇᴛ ᴛᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇ.
ᴀғᴛᴇʀ ᴀ ʟᴏɴɢ ᴡʜɪʟᴇ, ᴀʟʟ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ʜᴀᴅ ғɪɴɪsʜᴇᴅ ᴄʜᴀɴɢɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʏ ᴍᴀᴅᴇ ᴛʜᴇɪʀ ᴡᴀʏ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴀғᴇᴛᴇʀɪᴀ. ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡᴀs ɢᴀᴛʜᴇʀᴇᴅ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ʏᴀᴄʜɪ sᴀᴡ ʜᴇʀ. sᴏ sʜᴇ ʀᴀɴ ᴜᴘ ᴛᴏ ʜᴇʀ ᴀɴᴅ ᴊᴜᴍᴘᴇᴅ ᴏɴ ʜᴇʀ.
ʏᴀᴄʜɪ: *ᴊᴜᴍᴘs ᴏɴ ʜᴇʀ*
ᴍɪᴋᴜʀᴜ: ɪ'ᴍ ɢᴏɴɴᴀ ғᴀʟʟ!ʏᴀᴄʜɪ: ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ʟᴇᴛᴛɪɴɢ ɢᴏ-ᴍɪᴋᴜʀᴜ: ɪ'ʟʟ sɪᴍᴘʟʏ ᴅʀᴏᴘ ʏᴏᴜ ᴏғғ ᴍᴇ ᴛʜᴇɴ.ʏᴀᴄʜɪ: ʏᴏᴜ ʙᴇᴛᴛᴇʀ ɴᴏᴛ. ɪ'ʟʟ ᴅʀᴀɢ ʏᴏᴜ ᴅᴏᴡɴ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ.ᴄᴏᴀᴄʜ ɴᴇᴋᴏᴍᴀᴛᴀ: ʏᴏᴜ ʙᴏᴛʜ ᴋɴᴏᴡ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ, ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴏᴜɢʜ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ɢᴏ ᴛᴏ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ sᴄʜᴏᴏʟ?ᴍɪᴋᴜʀᴜ: ʏᴇᴀʜ ᴡᴇ ᴋɴᴏᴡ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ. ᴛʜɪs ɪs ᴡʜʏ ɪ ʟᴇᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ʜᴏᴜsᴇ sᴏ ᴏғᴛᴇɴ. *ᴘᴏɪɴᴛs ᴀᴛ ʏᴀᴄʜɪ*ʏᴀᴄʜɪ: *sᴍɪʟᴇs* ᴄᴏᴀᴄʜ ɴᴇᴋᴏᴍᴀᴛᴀ: ᴀʟʀɪɢʜᴛ ᴛʜᴇɴ.ᴄᴏᴀᴄʜ ɴᴇᴋᴏᴍᴀᴛᴀ: ɪ'ʟʟ ʟᴇᴀᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴀʟʟ ᴛᴏ ɪᴛ ᴛʜᴇɴ. ʜᴜʀʀʏ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴊᴏɪɴ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ.ᴋᴇɴᴍᴀ/ʏᴀᴄʜɪ/ʜɪɴᴀᴛᴀ/ᴍɪᴋᴜʀᴜ: ᴀʟʀɪɢʜᴛ ᴡᴇ ᴡɪʟʟ.ᴛʜᴇʏ ᴡᴀʟᴋ ᴜᴘ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʀᴏᴜɴᴅ ᴛᴀʙʟᴇ ᴀɴᴅ sɪᴛ.ᴋᴜʀᴏᴏ: ʏᴏᴜ'ʀᴇ ғɪɴᴀʟʟʏ ʜᴇʀᴇ. ᴡʜᴀᴛ ᴛᴏᴏᴋ ʏᴏᴜ ᴀʟʟ sᴏ ʟᴏɴɢ?!ᴍɪᴋᴜʀᴜ: ᴍɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ʙᴜsɪɴᴇss, ᴋᴜʀᴏᴏ *sᴛɪᴄᴋs ᴛᴏɴɢᴜᴇ ᴏᴜᴛ*ᴋᴜʀᴏᴏ: ᴡʜᴀᴛᴇᴠᴇʀ.ᴋᴜʀᴏᴏ: ᴀɴʏᴡᴀʏs, ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴀʟʟ ᴘʟᴀʏɪɴɢ ᴀ ɢᴀᴍᴇ ᴄᴀʟʟᴇᴅ "ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ ᴏғ ᴛʀᴜᴛʜ" ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴅᴏ ɪs: ᴡʀɪᴛᴇ ᴅᴏᴡɴ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜʀsᴇʟғ ᴛʜᴀᴛ ɪs ᴛʀᴜᴇ ᴏɴ ᴀ ᴘɪᴇᴄᴇ ᴏғ ᴘᴀᴘᴇʀ ᴀɴᴅ ᴘᴜᴛ ɪᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ʜᴀᴛ. ɪ ᴡɪʟʟ sʜᴜғғʟᴇ ᴛʜᴇ ʜᴀᴛ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴘɪᴄᴋs ᴀ ᴘɪᴇᴄᴇ ᴏғ ᴘᴀᴘᴇʀ ᴀɴᴅ ᴏᴘᴇɴ ɪᴛ. ᴏɴᴄᴇ ʏᴏᴜ ɢᴇᴛ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ʀᴏᴏᴍs ᴛʜᴇɴ ʏᴏᴜ ᴛʀʏ ᴀɴᴅ ɢᴜᴇss ᴡʜᴏ ᴡʀᴏᴛᴇ ᴛʜᴇ ᴛʜɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀᴘᴇʀ. ᴛʜᴇɴ ᴡᴇ ɢᴀᴛʜᴇʀ ʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ɴᴇxᴛ ᴍᴏʀɴɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴅɪsᴄᴜss ᴡʜᴏ ᴡʀᴏᴛᴇ ᴡʜᴀᴛ. ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅ?ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ: ʏᴇsᴋᴜʀᴏᴏ: ᴀʟʀɪɢʜᴛ, ʟᴇᴛ's ᴘʟᴀʏ!ʏᴀᴄʜɪ: *ᴡʀɪᴛᴇs ᴅᴏᴡɴ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ*ʜɪɴᴀᴛᴀ: *ᴡʀɪᴛᴇs ᴅᴏᴡɴ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ*ᴋᴇɴᴍᴀ: *ᴡʀɪᴛᴇs ᴅᴏᴡɴ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ*ᴍɪᴋᴜʀᴜ: *ᴡʀɪᴛᴇs ᴅᴏᴡɴ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ*ᴋᴜʀᴏᴏ: ᴀʀᴇ ᴡᴇ ᴀʟʟ ᴅᴏɴᴇ ᴡʀɪᴛɪɴɢ?ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ: ʏᴜᴘ!ᴋᴜʀᴏᴏ: ɴᴏᴡ ғᴏʟᴅ ɪᴛ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴘᴜᴛ ɪᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ʜᴀᴛ.ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ: *ᴘʟᴀᴄᴇs ɪᴛ ɪɴsɪᴅᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ʜᴀᴛ*ᴋᴜʀᴏᴏ: sʜᴜғғʟᴇs ᴛʜᴇ ᴘᴀᴘᴇʀs.ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ: ᴛᴀᴋᴇs ᴏɴᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴘᴀᴘᴇʀs.ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ: *ᴏᴘᴇɴs ᴛʜᴇɪʀ ᴘᴀᴘᴇʀ*ʏᴀᴄʜɪ: *sᴜʀᴘʀɪsᴇᴅ*ᴋᴜʀᴏᴏ: ʏᴀᴄʜɪ, ᴡʜᴀᴛ's ᴡʀᴏɴɢ?ʏᴀᴄʜɪ: ɴᴏᴛʜɪɴɢ...ᴋᴇɴᴍᴀ: *ᴏᴘᴇɴs ʜɪs ᴘᴀᴘᴇʀ* *sᴜʀᴘʀɪsᴇᴅ*ʜɪɴᴀᴛᴀ: *ᴏᴘᴇɴs ʜɪs ᴘᴀᴘᴇʀ* ʜᴜʜ!?ᴋᴜʀᴏᴏ: ᴡʜᴀᴛ!ʜɪɴᴀᴛᴀ: ɴᴏᴛʜɪɴɢ!ᴋᴜʀᴏᴏ: sᴛᴏᴘ sʜᴏᴜᴛɪɴɢ ᴛʜᴇɴ!ʜɪɴᴀᴛᴀ: ғɪɴᴇ!ᴍɪᴋᴜʀᴜ: *ᴏᴘᴇɴs ʜᴇʀ ᴘᴀᴘᴇʀ* ᴏʜ~ ɪ ᴛʜɪɴᴋ ɪ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴏ ᴡʀᴏᴛᴇ ᴛʜɪs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ~ʏᴀᴄʜɪ: ʜᴜsʜ!ᴍɪᴋᴜʀᴜ: ᴡʜᴀᴛᴇᴠᴇʀ.ᴋᴜʀᴏᴏ: ᴄʟᴏsᴇ ʏᴏᴜʀ ᴘᴀᴘᴇʀs. ᴀɴᴅ ɢᴏ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ʀᴏᴏᴍs. ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍᴇ ʙᴀᴄᴋ ᴀᴛ 𝟷𝟶ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ: ᴏᴋ!ᴛʜᴇʏ ᴀʟʟ ɢᴏ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ᴛʜᴇɪʀ ʀᴏᴏᴍs. sᴏᴍᴇ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ sʟᴇᴇᴘ ᴀɴᴅ sᴏᴍᴇ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ᴅɪsᴄᴜss.
YOU ARE READING
Yachi's Lovers
RomanceMy Lover- Yachis' Lovers This story was inspired by Haikyuu the anime. The reason I made this is that I wanted readers to engage in reading not only fan fics but actual novels on this app. I also made this because In the anime Yachi Is kinda a side...