Her zamanki gibi, klişe bir gün yaşadım. Bugün okuldan biraz geç çıktım diye şimdi bir otobüs daha beklemek zorundayım. Evet istediğim yere beni direkt bırakmayacak ama akılsız başın cezasını ayaklar çeker.
En sevdiğim şarkılardan birini açıp kulaklığımı taktım, öbür türlü zaman geçmek bilmeyecekti. Ama birden bildirim sesiyle irkildim.
Sakura
Chaewon nerde kaldın seni bekliyorm kac saattir😭Chaewon
Ya sus hiç sorma diğer otobüsle gelicem.Sakura
NASIL BECERDIN YAChaewon
YA HIÇ ANLATAMICAMSakura
TamamŞimdi niye boşuna bana atar yapmıştı ki? Neyse şimdi hiç onunla uğraşamazdım.
Galiba tam da şansıma kaç gündür güneşli olan hava birden bire karardı. Ve pıt, saçıma bir damla düştü. İçimden yağmura sövüyordum ama dinlediğim şarkıyla sakinleşmeye çalışıyordum.
Durakta tabi ki tek kişi değildim ama yavaş yavaş yalnız kalmaya başlıyordum çünkü benim binebileceğim otobüs hala gelmemişti. Gerçi durak kalabalıkken de yalnız hissediyordum; hani bazen ortam ne kadar kalabalık olursa olsun sen yalnız hissedersin ya, bunu herkes hissetmiştir.
Telefonumu kurcalarken ayak sesleri duydum. Kahverengi saçlı, gözlüklü bir kız bana nazikçe "Acaba yanına gelebilir miyim?" diye sorunca biraz gülümseyerek "Tabii ki" dedim. Kız da teşekkürünü ederek oturdu.
Okulda koridorda yürürken hep karşılaştığım bu kızla burada karşılaşmak hiç aklıma gelmezdi. Ondan biraz çekindiğimi söyleyebilirim, çünkü o okulda tanınmışken benim hepi topu 1-2 arkadaşım vardı. Ben onunla hangi cesaretle konuşabilirim ki?
Yağmur damlası düşünce telefonumun ekranı açıldı. Bana "Aa, sende mi bu grubu dinliyorsun? Favori şarkın hangisi?" dedi. Ben de sorusunun cevabını verirken sesimin titrediğini farkettim, normaldi çünkü herkese karşı böyle olurdu.
Birden o dediğim şarkıyı mırıldanmaya başladı. Sesinden büyülenmemek elde değildi. Artık sessizliğimi bozmam gerektiğini düşünerek "Vay, eğitim mi aldın?" diye sordum. Evet uzun süredir opera eğitimi alıyorum, dedi. "Belli oluyor gerçekten ama doğal yetenek de var bence" dedim. Ne oluyor bana? Bana bu cesaret nerden geldi?
-Duyduğuma göre sınıfının başkanıymışşın yani bizim yan sınıfın, sana yakışmış görev
-Teşekkür ederim.
Başka ne diyebilirim ki?
-Senin karakterinle uyuşmuş bence
Benim karakterimi nereden biliyor diye sormadım tabi, her ne kadar merak etsem de.
Otobüsü yaklaşmıştı. Ayağa kalktı.
-Bu arada,
hoş bir kızmışssın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love You Twice - Purinz Fanfic
ChickLitYunjin: Kuşlar bana sırf benim için geç kaldığını söyledi. Chaewon: O kuşlar yalancıymış demek Yunjin: Ama gözlerin değil Chaewon x Yunjin🐈