Koridora hızlıca çıktığımda koridorun sonunda Yunjini gördüm. Kazuhayla heyecanlı bir şekilde konuşuyordu ve beni görünce birden bire gözleri parlamıştı sanki. Koşarak yanıma geldi. Yazık Kazuha da orda yalnız kaldı ama sırıtıyordu.
-Aah, Chaewon! Moralin yerinde gibi duruyor. Ne mutlu etti seni bu kadar?
Elimi yanağıma götürdüm ve o anı hatırladım.
-Hmm, bilmem.
-Herneyse, moralin nasıl olursa olsun sana bir şey göstereceğim. Hazır mısın?
Yüzüm iyice kızarmıştı ama en fazla ne yapabilirdi ki? Kafamı salladım.
-Gözlerini kapat.
Kapattım. Kalbim küt küt atıyordu.
-Şimdi aç gözlerini!
Karşımda bir buket çok güzel çiçekler duruyordu. Gözlerime inanamamıştım. Ellerimi yüzüme götürdüm.
-Yunjin! İnanamıyorum sana... Neden böyle bir şeye para harcadın ki? Kim bilir kaç liradır. Hem okula nasıl getirdin onu??
Yunjin dudaklarını büzdü.
-Noldu beğenmedin mi?
-HAYIR HAYIR! Kesinlikle aşırı beğendim!! Şuanda ağlayabilirim biliyor musun? Hayatımda çiçek almamıştım ben.
Yunjin yeniden gülümsedi.
-Madem öyle seni sevindirdim, başka bir şey istemem artık.
-Ama benim de sana bir şeyim var.
Yunjin meraklıca yüzüme baktı. Yavaşça Yunjine yaklaşmıştım ve ona içten bir şekilde sarıldım. Koridorda olmam umrumda değildi.
-Seni çok seviyorum Yunjin, hayal edebileceğinden fazla.
-Ben de seni seviyorum Chaewon. Ama benimki seninkinden farklı olarak arkadaşça değil.
Yunjine sırıttım ve yüzüne iyice yaklaştım.
-Benimkinin arkadaşça olduğunu kim söyledi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love You Twice - Purinz Fanfic
ChickLitYunjin: Kuşlar bana sırf benim için geç kaldığını söyledi. Chaewon: O kuşlar yalancıymış demek Yunjin: Ama gözlerin değil Chaewon x Yunjin🐈