Basladilar .Yolda ne gibi tehlikelerle karsilacaklarinin farkinda degilerdi.
Hepsinin ayri bir yeteneği vardi.
Loyd havayi kontrol edebiliyordu.
Kausa atesi kontrol ediyordu.
Timi suyu kontrol ediyordu.
Jack topragi kontrol ediyordu.
Diger 9 kahraman gücü,hizi,atikligi,esneklik yetenegine sahipti.Geriye kalan 6 kahraman kurt,kartal,at,ayi,yilan,mukelemun olabiliyordu.Ve
Son kiside vampirdi.İlk olarak kurtlar geçitinden geçeceklerdi.
Burada cok fazla vahsi kurt vardi.bu kurda dönüsen kay icin kotuydu.
Cunku kendi hayvaniyla dovusecekti.kurtlar pusu kurmuştu.Ve kahramanlari sıkıstırdılar.Kavgaya basladilar .Tam olarak 60 kurt vardi .1tanede alfa beyaz kurt vardi.loyd geceleri yetenenegini kulanamiyordu.jack yerden taslari kurtlarin ustune firlatti.2kurdu oldurdu.kausa ates puskurterek 7 kurdu oldurdu.timide geceleri yetenegini kulanamiyordu.edy bir vampirdi 2 kurdu boynundan yakalayip firlatti.10 kurt edyinin ustune culandi.max ayiya donusup edyi kurtardi.atikligi elde eden 3 kahramandan biri miya kurtlara yem oldu.kahramanlar en sonunda kurtlardan kurtuldu ve bir magarada yatilar .sabah ilk kalkan edyiydi.O alanin bekcileri mizrakli sovalyeler geliyordu.edy kacin kacin diye bagirarak kacti.digerleri arkasindan geldi.yilan ve atiklige sahip 2 kiside yakalandi .Ve bekciler onlari oldurdu.Son 16 kahraman kalmisti.Ve daha gidecekleri cok yol vardi.Yarin kizilderililer bolgesinden gececeklerdi.sabah yola ciktilar.Ve kizilderililer bolgesinden geciyorlardi.Sonra fin kartala donuserek etraf temizmi diye bakiyordu .Ve bir an kafasina oku yedi ve oracikta can verdi.jack topraktan bir duvar yapti.Ve kizilderililer duvari yiktiginda kahramanlar coktan gitmisti.
Ve kahramanlar biraz daha yurudukden sonra onlerine mars sarayi cikti issiz eski bir saraydi .
Ama sarayda tuzaklar vardi.vild hemen esneyerek kapinin altindan gecti ve icerden kapiyi acti.kausa mesaleleri yakti ve sarayin icini girdiler. Burada cok ceset vardi hepsi korkuya kapildilar. Basamaklar vardi .yanlis basamaga basan ölecekti. Gucu kontrol eden iki karhamanda oldu digerleri sagsalim gectiler.Ve saraydan ciktilar.actilar egy dayanamayip3 hiz yetenegine sahip adami oldurup kanini emdi ve bunun yaptigi icin egyi öldürdüler.Ve son 9 kahraman kaldi.Wastona girmislerdi.birden onlerine klonlari cikti.Ve savasa basladilar .jack klonuna taslar firlati.klonda ona firlatti .klon bir cukur olusturdu.Jack icine dustu ve can verdi.klonlar cok gucluydu.5 kahraman oldurduler.son 4 kahraman kalmisti.kausa,loyd,timi
Ve mukelemun vard hayata kaldi, sadece .bir saraya girdiler. Arkalarinda 500 kisilik bir ordu vardi
Loyd hemen havaya donustu.kausa mesalenin icine girdi.timi su birikintisine girdi.mukelemun vard duvarin rengine donustu .Ve kamuflaj oldu.Ve askerlerden kurtuldular.karlar ulkesine gelmislerdi.bir an ustlerine karlar dustu ve dundular.Kausa buzu eritip kurtuldu.mukelemun vayd ve timi donarak can verdiler.kausa sadece loydu kurtarabildi.ve en sonunda yolculuk bitti.Ve guzel evlerine donduler .Ve mutlu bir yasam surduler.
SON