amerikada yeni hayat

16 0 0
                                    

Amerikaya geldiğimde neden bilmiyorum. Kendimi güvende hissediyorum. Şimdi sadece nerde kalacağımız sorundu. Anlaşılan babam onu haletmişti. Büyük bir göktelenin çatı katını tutmuştu. Çok şaşırdım. Çünkü babam sakin bir yaşamı sever anlaşılan bana ayak uydurmaya çalışıyo. Eve girdiğimizde

-Neden böyle bir yeri tercih ettin.
-Her zaman senmi bana ayak uyduracaksın. Zaten buraya senin için geldim. Sakin kalmaya ihtiyacın var.

Bu konuşma beni ikna etmişti. Pek memlun olmamıştım ilk başta. Çünkü babam yaşlıydı ve şeker hastalığı vardı. Şehir hayatının ona fazla gelmesinden korkuyorum. Belkide sadece babam için deildi. Kendim içinde korkuyordum. Alışık olduğum yaşamdan kopmuştum bambaşka bir yaşama başlamıştım.

Alışık deildim sakinliğe. Ne yapacağımı düşünüyordum.

- Baba türkiye ye geri mi dönsek ?
- Neler oluyor sana İnci

Babamdan asla bişey saklamazdım ve babam bana sadece benim için endişelendiğinde ismimi kullanır.

- Bilmiyorum baba. Sanki o haytımı asla unutamıyacakmışım gibi hissediyorum. Hem burda ne yapıcam ?

Babam onuda halletmiş ve bana bir iş ayarlamış. O işe yarın başlamam gerektiğini söyledi.

Nee!!
Garsonmu ?
İnanamıyordum ama yapmak zorundaydım. Hem belki alışırım bende severim.

O gece uyuyamadan kenan ı düşünordum. Ama uyumam lazımdı yarın büyük gün.

İşe başladım. Fakat pek memlun deildim. Bütün erkekler öküz gibi bakıyorlardı bana. Beni tanımadıkları çok belliydi.

Aldırış etmemeye çalıştım. Ta ki içer bir grup pislik girene kadar. Masada oturanlar onları görünce hepsi kaçtı. Resmen bu mekanı sahiplenmişler. Yanıma geldi. Bana çok yakın bir şekilde etrafımda dönmeye başladı. Tam arkama geldiğinde durdu ne olduğunu anlamadım ama pislik herif bişeyler planlıyordu. Ona fırsat vermedim. Arkamı dönmeden şeyine indirdim. O ağlarken diğerler bıçak ve sopaları çıkarıp etrafımı sardılar ama olan onlara oldu. Tanışmıştık artık.

Sonra aniden içeri biri girdi. Korkutucu bir yüzü vardı. Yüzünde derin yarıklar olan korkuçn bi tipti. Bana dikkatlice baktıktan sonra.

- Kendinç garson olarak yorma; dedi.
-N-neden

Korktuğum sesimin titremesinden belliydi. Korkmuyordum ama neden bilmiyorum korkmuş gibi yapıyordum.

- Burdamı çalışacaksın ?
- seni neden ilgilendiriyor!

Pislik herif gülüyordu.

- Beni tanımıyorsun anlaşılan! Ben buraların reisiyim. Kulüplerim var ve güvenlik sıkıntısı var senin gibi birine ihtiyacım var.

Benmi? Kafasız bu adam kız başıma ne yapacağım. Tabi erkeklerden kalır pek yanım yok onlar gibi kavga ediyorum.
Ama bu işe ihtiyacım vardı.
Tamam dedikten sonra ordan uzaklaştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON DÖVÜŞ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin