Bölüm 2 (M)

444 13 3
                                    

(Jennie POV)

Kuşların hafif cıvıltılarını duyarak uyandım. Bu yatak o kadar rahat ki, tekrar uyumak umurumda değil... Zorla kalkıp perdeleri açtım, ağaçların üzerinden sızan güneş ışığı çok güzel görünüyordu. Siyah bir minibüs fark ettim ama görmezden gelmeye karar verdim.

Banyodaki günlük rutinlerimi de yaptıktan sonra pembe dantelli bir külot ve ona uygun bir sütyen giydim. Üzerime de beyaz bir sweatshirt ve dar bir kot pantolon giydim.

Nayeon ve ben yemek yapamadığımız için ona krep yapmak için mutfağa gittim. Yemekten sonra dürbünüm, fotoğraf makinem ve defterimin içinde bulunduğu küçük çantamı alıp, yine Lisa Manoban'ı takip ederek güne başlamak için dışarı çıktım.

Evine yani her zaman gittiğim yere geldim. Dürbünümü çıkarıp her hareketini izliyorum. Onun rutini hep aynı. Kalkar, dişlerini fırçalar ve işini bitirdikten sonra bir süre aynanın karşısına oturup kendine bakar. Bunu neden yapıyorsun Lisa? Her gün o aynaya baktığında ne düşündüğünü merak ediyorum. Kendine hayran değil, o... bir şeyi merak ediyor. İfadesini okuyamıyorum, okunamıyor ama yorgun görünüyor.

Ayağa kalktı ve yorgun bir şekilde üzerindeki kıyafetleri çıkardı, üstünde sadece boxerıyla kaldı. Her zerresi tarif edemeyeceğim kadar güzel. Lisa sanattır. O çok eşsiz. O bir interseks, penisle doğmuş bir kız. Gerçekleşen en çılgın fantezim.

Ah, keşke onda biraz aşk izi bırakabilseydim- durdu. Genellikle duş almak için doğruca banyoya giderdi. Şimdi tüm görkemiyle orada duruyor, banyo kapısıyla yatağının arasına bakıyor. Tereddüt mü ediyor? Lisa'nın nesi var? Ah.. Ah. Aman Tanrım, kahretsin, evet. Yapacağını düşündüğüm şeyi yapacak mı?

Lisa yatağına geri döndü ve uzandı, başını yastığın üzerine koydu ve bacaklarını hafifçe açtı. Boxerındaki şişkinlik gözle görülebilecek bir halde. Eli şişkinliği yumuşak bir şekilde ovalıyor ve şişkinliğin büyümesine neden oluyor. Boxerını hızla aşağı kaydırdı ve dizlerinin üzerine kadar çekti. Ah, Tanrım o çok büyük... Ne düşündüğünü merak ediyorum. Büyümeye başladığında onu izliyorum. Aman Tanrım, kendimi kirli hissediyorum. Onun büyük horozunun böyle sert büyümesine bakarak kedimin zonkladığını hissedebiliyorum. Kahretsin, çok ıslandım ve külodum şu anda çok rahatsız. Sırılsıklam oldum. Kendime çok kötü dokunmak istiyorum.

Siktir evet Lisa, kendine dokun, aynen böyle. Horozunu eliyle yavaşça aşağı yukarı yapıyor ve başparmağını sikinin ucunun üzerinden hafifçe gezdiriyor. Diğer serbest elini toplarına götürdü, ovalayıp onlarla oynadı. Siki çok sert, uzun, kalın ve damarlı. O sike çok sert binmek istiyorum...

Hızlı nefes alması nedeniyle göğsünün inip kalktığını görebiliyorum. Onu çok memnun ediyor. Hadi güzelim, kendini daha hızlı okşa. Aletini daha hızlı bir şekilde okşamaya başladı. Ağzı ardına kadar açıktı, kendini gaza getirirken gözleri kapalı, başı zevkle geriye atılmıştı. Dudaklarını ısırarak hızını arttırdı. Bu doğru Lisa, daha hızlı, aynen böyle.

Aleti sertleşebildiği kadar sertleşti ve topları çok dolu görünüyordu. Dizleri titremeye başladı ve kalçalarını her itişte elinin çarşaflara kenetlendiğini gördüm. Karnını sıkmaya başladı. Oh evet, benim için boşal Lisa. Yüksek sesle bir inilti çıkardığında gözlerim genişledi ve eline beyaz sıvısı boşaldı. Kahretsin, Harikaydı.

Çok yükseldim ve Lisa'nın orada nefes nefese yatışını izliyordum. Elini hassas aletinden çekti ve boxerını yukarı çekerek rutinine geri döndü.

_______________________

Pazartesi, bu da o binaya tekrar gideceği anlamına geliyor. Neredeyse dört haftadır Lisa'yı takip ediyorum ve her Pazartesi bu binaya gittiğini fark ettim. Korkunç görünüyor. Gerçi hiç girmedim sadece uzaktan gözlemledim ama bugün biraz daha yaklaşmalıyım diye düşünüyorum.

Stalker | Jenlisa G!PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin