ძალა მოიკრიბა და ქოხიდან გავიდა, აღარ დაუყოვნებია ეგრევე თავის ოთახში შევიდა საწოლზე გადაეშვა და ისევ ტირილს შეუდგა...თვითონაც არ იცოდა რაზე ტიროდა უბრალოდ გულიდან ყველაფერი ამოქონდა რაც ცუდი იყო,მასში ჩაქსოვილი ყველა ცუდი მოგონება...ცოტახნის შემდეგ გოგონას ოთახში მამამისი შემოდის...
___ძვირფასო,გაემზადე კიმების სამეფოში მივდივართ!
___კი მაგრამ არ შეიძლება მე რომ არ წამოვიდე?
___უკვე გითხარი რომ იქ მთავარი შენხარ საყვარელო!
___კარგი მამა ჩავიცვამ
მამამისმა გოგონას პატარა ღიმილი აჩუქა და ოთახიდან ფეხმოკრებით გავიდა ამის შემდეგ გოგონამ ცრემლები მოიწმინდა ადგა გასახდელთან მივიდა და ლამაზი კაბა ჩაიცვა რაც საღამოს შეეფერებოდა(ხალხო ესეც ძლივს ვნახე ვითომ ასეთია😆)
ძალიან ნაზი მაკიაჟი გაიკეთა,თეთრი ფეხსაცმელები მოირგო და ოთახიდან გავიდა გოგონა ყურადღების ცენტრში იყო ყველა მას აშტერდებოდა გოგონა ცოტა უხერხულად გრძნობდა თავს მაგრამ ისიც აიგნორებდა ხალხს
მშვიდად მიემართებოდა მამამისისკენ რომელიც ეტლით ელოდებოდა, გოგონა ეტლთან მივიდა ჩაჯდა და სამეფოსკენ გაეშურნენ...The Kim's kingdom
თეჰიონი მდიდრულად გამოწყობილიყო და ბრძანებებს ცემდა თუ რა გაეკეთებინათ რათქმაუნდა ეს ხალხს არ მოსწონდა მაგრამ მასთან შეწინააღმდეგებას ვერ ბედავდნენ...სამეფოში დიდ დარბაზში ლამაზად და სათუთად მოწყობილი წვეულება იყო გამართული თვით თეჰიონი,თავის და,დედა და მამა ამ წვეულებაზე იმყოფებოდნენ და მამაშვილის მოსვლას ელიდნენ...უამრავი მაგიდა მშვიდი მუსიკა და სასმელი ერთდროულად მოწოლილიყო...ამ წვეულებაზე ჯეონების ოჯახიც იმყოფებოდა რადგან კიმების და ჯეონების ოჯახი მეგობრები იყვნენ რათქმაუნდა უნდა დასწრომოდნენ მეგობრის შვილის ბედნიერებას...
მოულოდნელად უზარმაზარი კარები იხსნება და ულამაზესი გოგონა და მამამისი შემოდის ყველა მათ უყურებს გოგონას სილამაზით გაბრუებულიიყვნენ....
___გამარჯობა კიმ!
მამაჩემი მის წინ მდგომ კაცს გადაეხვია
___რალამაზი ქალიშვილი გყოლია!
___ეს ჩემი ერთადერთი დანატოვარია დედამისისგან შენ როგორ ხარ
___მეც კარგად მობრძანდით
___გეყოფათ
უეცრად ტანში დამიარა რადგან სიბრაზისგან მოცული და ძლიერი ბოხი ხმით მაღალი ბიჭი მოგვიახლოვდა და მზერა ჩემსკენ გადმოიტანა
___დროზე დავიწყოთ რასაც აპირებ
___თეჰიონ! მოითმინე...ბოდიშით ის ასეთია ყურადღებას ნუ მიაქცევთ
YOU ARE READING
🚫სასტიკი სამეფო🚫|| კიმ თეჰიონი ||
Action☆___ჩვენი ურთიერთობა როდემდე უნდა ვმალოთ? ☆___სანამ არ გადამიყვარებ და მიწაში არ ავღმოჩნდებით!