Luku 2

13 2 0
                                    

On mennyt jo hetki eikä Joel ole vieläkään kertonut tunteistaan Joonakseen

Tommi pov:En tiedä mitä meidän bändin kahdella jäsenellä on meneillään,enkä sitä edes halua tietää vaikka meidän bändiläisillä olisikin parisuhteita.

Joonas vain katselee Joelia hiljaa seisoskellen tuon vieressä mutta Joel sanoo "Joonas miks sä katselet mua noin ja vielä hiljaa?".
Joonas pysyy vielä hiljaa mutta sitten laittaa kätensä Joelin poskelle ja suutelee Joelia.

Olli pov:Ihan kuin emme tietäisi mitään mistään parisuhteista. Naurahdan ja jatkan vielä puhumista.
Kyllä me kohta tiedämme kaiken Joelista ja varsinkin hänen parisuhteistaan,Ei olisi ainoa kerta kun Joel yrittää päästä parisuhteeseen.
Sain vihdoinkin sanottua kaiken ja pyydän kaikki studiolle

Kaikki tulevat studiolle ja sama hiljaisuus valtaa koko studion mutta sitten Aleksi päättää kysyä "Voidaanko puhua jostain?" Kaikki nyökkäävät ja vihdoin keskustelu alkaa ja Niko kysyy "Ollaanko totuutta ja tehtävää?". Tommi vastaa "No kyllä mulle ainakin käy"
Aloitamme totuuden ja tehtävän mutta sitten tulee Joelin vuoro ja Joel vastaa kysymykseen "Tehtävä" ja Joel saa tehtäväksi suudella ihastustaan joka on Joonas ja samalla Joel suutelee Joonaksen huulia
Joonas tokaisee:"Ui juma Joel suuteli mua"
Muut alkavat nauraa
Joel sanoo:"Älkää nyt naurako,ihan oikeesti mun asioille!"
Joonas vastaa tuohon:"Älä nyt Joel"
Kaikki hiljenevät
Joel:"Tuu Joonas käymään mun kanssa tuolla sivummalla"
Joel ja Joonas menevät puhumaan hetkeksi ja sitten Joel kertoo asiansa Joonakselle

𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖||𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒊𝒕?Where stories live. Discover now