Selam ben ki caresiz yorgun mutsuz umutsuz 8. Sinifa giden biriyim. Asik oldum askin en guzelinden en sevileninden.Evet daha 14 yaşında birinin böyle aşık oldum demesi komik olabilir ama aşk bu ne zaman gelecegi belli olmuyo.Gelelim hikayeme. Evet unutulmazim çünkü onunla olan hiçbir şey unutulmayacak. Olmasa bile ne yapayım hayaliyle yaşarım. Anlatmaya basliyim 6. Sınıfta çıkmaya başladik unutulmazimla. Tam 7.sinifin sonuna kadar çıktık aradaki o yaz tatilini de sayarsak tam 1.5 sene çıktık. Onunla tam 7 ay konuşmadık. Utaniyorduk ikimizde birbirimizden ama o herşeyiyle sevdiriyordu kendini hemde çok. Unutulmazim 7. sınıf sonunda Istanbul'a gitmesi gerekti ailevi meseleler. Ona çok bağlanmıştım. Mesafeler sonucu ayrilma kararı almıştık. Son gün deli gibi sarıldık. Ikimizin de buna ihtiyacı vardi. Agliyordum ama ona belli etmedim içimden içimden agliyordum. Gerçi daha gitmiycekti aylardan hazirandi o ise temmuzda gidecekti ama gidecekti sonucunda. O yuzden o gün abartmadik ama ayrılmıştık. Ah bu mesafelerin yaptıklari nolurdu aramıza girmeseydi cok bişey istemiyorum ki ben neyse sarildiktan sonra gittim bu sefer gözyaşlarım içten değil distandi. Arkadaşlarım yanımdaydı ayrılmayın diyorlardı. Ama elden ne gelir ki ne yapalirdik ki? Başka çarem yoktu o yüzden caresizim diyorum kendime. Günler öyle öyle geçti bi ara saat 5 gibi dışarı çıktım arkadaşlar dışarda top oynuyordu. Ve unutulmazim da oradaydı. Top oynuyordu sadace birbirimize baktik konusamadik birbirimize pas atip duruyorduk. Ben oynamiycam diyip kenara oturdum. O fotoğraf çekilme peşindeydi. O gunu öyle gecirdim. Artik eve gidecekken çıkmasakta yine de sarıldık . Sımsıkı her zaman olduğu gibi. Eve gittim ağladım yine ağladım. Günler ağlayarak geçti. Ve onun Istanbul'a gidiş zamani geldi. O gün son kez buluşacaktik. 11.00 'da buluşma zamanı aldik. O gün aksilik ışte uyuyakalmisim. Saate bir baktım 10.46 ben şımdı ne ara hazırlanacaktim? Kalktığım gibi gittim. Sokaklardakiler bana bakıyorlardi. Pijemalarimla dikkat çekiyordum. Ama hiçbir şey umrumda degildi. Gülüyorlardi bana. Onlara komik mi bakışı atiyordum. Bulusacagimiz yere geldim o yoktu once bi rahatladim. Ondan önce gelmiştim. Sonra saat ilerledi ilerledi ama o gelmedi saat olmuştu 13.00 ama hala yoktu umudumu yitiriyordum artık. Insanlar fazlalasti. Bu kiz iki saattir bu kilikta neyi bekliyor diyorlardi kendi aralarinda. Umursamadim. Beklemeye devam ettim. Saat oldu 14.00 gelmedi. Umudumu artik yitirmistim ve eve gittim. Bir mesaj. Unutulmazimdan. Yola erken çıktık 10.00 'da gelemedim. Affet sevdiğim. Gözümden ilk yas telefonun ekranina düştü. Sonra arkası geldi bitmedi. Agliyordum çünkü o artık gitmişti. O artık yoktu. Benim artık uzuldugumde sevindigimde sarilacagim bi sevgilim yoktu. Artık karşıma o cikmayacakti. En kötüsü de o artık benim degildi. Ağladım ağladım ağladım caresizce ve yorgunca.
Artık yeni bir hayat başlıyordu. Onsuz nasıl olacaktı bilmiyorum ama 3 haftadır gidisine agliyordum. Degismeliydim artik. 3 hafta sonra mesajlarıma baktım. Evet unutulmazimdan. Gözlerimde hem aglamanin verdiği ışıltı hem de ne yazdığını merak ettiren bi parıltı vardı. Hemen açtım ama şok oldum. Okumasam daha iyiydi. Unut beni artık umrumda değilsin sen benim. Gözlerimden yaslar ince ince suzuldu. Aman allahim bunu o yazmis olamazdi. Ama o yazmıştı. Bense cok ama cok sinirlendim. Siktir git. yazdim. Ama kalbim Deme öyle seni seviyorum unutamam. De diyordu. Ama beni artık istemeyeni ben nasıl isteyeyim. Son konuşmamız böyle tartışmayla bitmişti. Yaz tatilim neşesiz geçmişti. Okullar açılmıştı. Of bu sene bir de Teog vardi. Okulun yolunu tuttum. Benim için inanılır gibi değildi ama o artık okulda yoktu. Okul neşeli gecer miydi tabiki hayır. Off off çeke çeke okula geldim. Arkadaşlarla hasret giderdik. Şimdi bu dönemi geceyim. Ha bu arada arkadaşlarima diyormus ki unutulmazim ben onu unutamadim. Olacak is mi şimdi bu yaptığı? Hani umrunda degildim. Hani unut beni demişti. Ne oldu simdi aman Allahım. Umursamazca banane dedim arkadaşlara ama umrumdaydi. Belli etmedim. 2. Dönem nasıl oldu bilmiyorum ama konuşmaya başladık yeniden. Iyi gidiyordu. Konusuyorduk onunla ama samimi iki arkadaş gibi. Bu iyi değildi. Ama onunla konuşmak güzeldi. Derken falan iyice baglanmistim ona. Ama o değişmişti. Benden ayrı bir sürü kızla konusuyordu. Bi ara bu konu yüzünden tartismistik. Ama ne haddimeydi. Biz onunla sevgili değil arkadastik. Tabikii hayatina karisamam. Ama baglanmistim iste elimde degil. 1.5 sene nasıl çöpe atılır ki? Bakalım neler olacaktı. En son konusmamizda ne derse tekrar etmiştim. Sonra cikiyorum ben by demisti onu da tekrar etmistim. Ama bi harfi yazmayı unutmuştum. Gulmustu yanlış yazdım diye. Bense maalesef demistim. Gulmustu ve ben ona ardından sen cikmiyo muydun çıksana demiştim. O ise bana çıkıcam ama seni birakamiyorum demişti. Bıraktın ama dedim. O ise isteyerek değil ya dedi. Ben de ama gittin dedim ve o ise mecburdum lanet olsun dedi. Sonrasında falan arkadaşlar sana çıkma teklifi edecek yazmışlardı. Ne cevap verecektim bilmiyordum. Bana zaten görüldü yapmıştı ve de sonra bi daha mesaj atmadi. Edeceğine inanmiyordum. O yuzden arkadaşları artikr gecistirmeye basladim. Neler olacak bilmiyorum mesaj atarsa devamini paylasacagim arkadaşlar.