Yeni gelmişti Atalar kolejine, Adımını attı okula korkak değildi cesaretli bir kızdı,Yakalamaca oynayacaktı Katille Katil saklambaç oynuyordu Bilmecelerini Duvara yazıp kayboluyordu her geçen gün, Afra ve Arkadaşları peşine takılmıştı, Yazdığı Bilmeceleri çözen tek kişiydiler,Katil daha da sinirleniyordu sırf Bilmecelerini çözdükleri için çünkü Kurbanlarının sayısı azalıyordu.
Kurbanlarının sayısının azalması yokoluşuna sebep oluyordu,o bol kan görmeyi ve öldürmeyi çok seven biriydi.
Okulun Alanı Daralıyordu,Savaş alanı küçülüyordu Her geçen gün,Katillin planlarının arasından Bir sonraki Kurbanı Afra Yiğitoğlu, ardından Durunun Arkadaşlarıydı.
Katil Biraz daha Kan görmek istiyordu,Kan kokusu Herkesin Midesini bulandırırken Neden Bu katillin midesi bulanmıyordu, çünkü o Bir Katildi, Hayatını yaşamadan ölen öğrencilerin katilliydi.
Afra ve Arkadaşları bunun için mücadele edecekti,Ne pahasına olursa olsun boyun eğmeyeceklerdi,Okul onların Alanıydi,Afra Arkadaşları; Alisa,Zümra,Ayaz,Murat ve diğer öğrencilerin Alanıydı,Bu Yer onlara aitti,Yenilen Taraf Katil olmalıydı,Zafer bağırışları ise Afra ve Arkadaşlarının olmalıydı
Savaş Daha yeni başladı,Belki de asıl silah Zekalarıydı
Karanlık bir Koridorda ilerliyordu Tek başına,Cesaret duygusuyla, işte Katili o gün görmüştü, Karanlığa çalınan yüzüyle, Acımasız Gözleriyle.
-"Dur orada Sen de kimsin?"
-"Yakında beni Tanıyacaksın ?"
Demişti Afraya Arkasına dönüp gidecekken Afranın sesiyle tekrar geri döndü.
-"Sen o Katılsın,Masum öğrencileri öldüren, Acımasızsın."
Katil Afranın tam karşısına gelip konuştu;
-"Evet Ben o katılım,Bir sonraki Kurbanım sensin,Bilmecelerimi bulmaya çalış, çünkü Her işkence yaptığımda bana alışmak zorunda kalacaksın."
-"Senin Gibi adi Herif görmedim,Senin gibi kalpsiz birini hiç ama hiç görmedim."
-"Artık gördün, Kâbusun olucam Senin Afra Bir dahaki sefere görüşürüz."
Katil hızlı adımlarla uzaklaştığın da Afra Arkasından Gidecekti ki bir El tuttu bileğini durdurdu, Arkasına döndüğünde Ayazı görmüştü.
-"Ayaz?" Demişti, Nasıl anlamıştı Afranın n Burada olduğunu
-"Gitmeyecektin değil mi onun arkasından?"
-"Gidecektim,sen eğer tutmasaydın."
-"Afra,saçmalama Ne kadar Tehlike saçtığını bile bile takip mi edecektin Yani ve Bir sonraki Kurbanı olduğunu söylemişti sana bunu göz ardı etmeyip, Arkasından ölümüne razı gelip takip mi edecektin."
-"Evet öyle yapacaktım Ayaz"
Korkmuyordu Afra,Korku herkesi kendisine Esir ederken Afra zerre kadar korkmuyordu,Her adımın onun başarısı olacağını zannedip kendisine Doğrultulmuş Silahı bile düşünmeden ölümüne Razı gelecekti,Yenilgiyi kabul etmeyecek Pes etmeyip Zaferi elinde tutacak umudu vardı,Alan küçülmeyecekti,Afra ve Arkadaşlarının gücüyle daha da büyüyecekti,hem güçleri hemde umut dolu Seansları...
Saklambaç oynayan Katil,Sobe Diyen Taraf kim olacaktı, Katili sadece Ayaz ve Afra görmüştü, Diğerleri Habersizdi, Çığlık yükselecekti her Adım atışlarında, öldürdüğü kurbanlarının kalbi dururken,zaman da durmuştu ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALAN DARALIYOR
Mystery / ThrillerAtalar kolejinde bir katil ve o katilin Amacı Kendini gizleyerek gücünü göstermekti,Katilin kurbanları Duvarda Yazan Bilmeceleri yüzünden Tuzağına düşüyorlardı,Her biri bir Av o ise Kendini Zeki bir Avcı Zannediyordu,Belki de Bu okulda Daha Zeki Avc...