Gay misiniz oglumSiz
Lan
Sizce kocacim gelir mi bu sabah
LAN
BAKSANİZA
UYUYONUZ MU
PU ALLAH BELANİZİ
(iletildi: 6.31)Bizimkilere yazdığımda bakmamışlardı. Ne vardı sanki erken uyansalardı!
Yerleri ve masaları sildikten sonra sandalyeleri düzeltmiştim. Bugün ayrı bir özen göstermiştim minik dükkanımız için. Felix beğenmeyip bir daha gelmez diyeydi bu özen. Ablamın almış olduğu güzel kokularıda sıktıktan sonra saate bakmıştım. 7.55'ti ve birazdan Felix gelecekti. Yani umarım inşallah amin Allahim!
Kendi kendime konuşmaya devam ederken kapı açılmış ve o hoş ses dolmuştu kulaklarıma.
"Günaydın..."
Heyecandan ve kalbimin beni öldürmek ister gibi atışından bir kaç saniye cevap veremedim güzeller güzelime. Sonunda kendime gelmiş ve sesimin titremesine engel olamayarak karşılık vermiştim.
"Günaydın meleği- ah şey Felix bey!"
Söylediğim şeyin farkına varmamla hemen lafı çevirmiştim ve eğik başımı yavaşça gözlerine çıkartmıştım. Sadece bakıyordu bana hiç bir hissetmediğini düşünmeye başlayacaktım ki gözlerim bu sefer çillerine dönmüştü. Minik minik çillerinin olduğu tüm yüzü kırmızımsı pembemsi bir renge bürünmüştü.
Onu izlemeye devam ediyordum ki utana sıkıla yerinde kıpırdanmış boğazını temizleyerek konuşmuştu.
"Ah şey ben bir tane sandviç ve... Adı neydi ki..."
"Yardımcı olabilirim isterseniz?"
"Vazgeçtim sadece yumurtalı ve marullu sandviç istiyorum."
"Hemen yapıyorum. Ayrıca bahsettiğiniz şeyin adını hatırlayınca gelin lütfen."
"Ah sağolun fakat her yerde bulunmuyor diye biliyorum."
"Bulunmuyorsa artık bulunduruyoruz. Ben sandviçi getireyim..."
Neden saçmalamaya başlamıştım ki... Ezik birisi olduğumu düşünürse birlikte olma ihtimalimizde imkansız olurdu.
Düşüncelerim içinde kaybolurken sandviçi de hazırlıyordum. En sevdiği bu olmalıydı. Yumurtalı ve marullu sandviç. Hızlıca yapıp mutfaktan çıkmıştım. Köşedeki masada oturmuş uykulu gözler ile etrafı izliyordu. Sandviçi burada yiyecek olmalıydı ki oturmaya devam ediyordu. Yaşasın sohbet açabilirdim!
"Afiyet olsun buyurun"
"Teşekkür ederim sağolun"
"İzninizle oturabilir miyim?"
"Şey... Tabii buyurun..."
"Sizi buralarda ilk defa görüyorum. Yeni mi taşındınız? Şayet sizin gibi birisini görmüş olsaydım tıpkı şu anda olduğu gibi aklımdan hiç çıkmıyor olurdunuz da..."
"Evet yeni taşındım. Avustralya'da yaşıyordum. Burada da küçük bir dil kursunda İngilizce öğretmenliği yapıyorum."
"Anladım. Kaç yaşındasınız peki? Öğretmenlik yaptığınıza göre büyüksünüz sanırım?"
"Aslında pek büyük sayılmam 2000 doğumluyum. Peki ya siz?"
"Aramızda bir yaş varmış. 99'luyum bende."
"Lütfen benimle çok saygılı konuşmayın kendimi yaşlı hissediyorum..."
"Nasıl istersen, ayrıca yaşına göre küçük gösteriyorsun. Ve bu seni çok tatlı gösteriyor."
"Çok teşekkürler hyung. Ben gidiyim en iyisi ücreti bırakmıştım kasaya hoşçakal!"
"Hoşçakal Felix kendine dikkat et!"
Gülümseyerek çıkmıştı dükkandan. Dün çok soğuk gözüküyordu fakat tam da öyle değilmiş. Sanırım bazı şeyler yüzünden kendini kapatmış. Lee Felix bir gün her şeyin üstesinden gelicez...
Zaman çok hızlı geçmişti ve ben sıkılmaya başlamıştım. Bizimkilere yazmak için telefonu elime almıştım.
Gay misiniz oglum
cingene
ULAN AMİNAKODUMUN MALİ SABAHİN KORUNDE NAPİYO OLABİLİRZ ACABAbaklavam
Kafayi yemis bu
Valla bakin
Bi doktora goturelim sunukedi kilikli
KESİN LAN CENENİZİ
AZ UYUTMADİNİZ
(7.15)
(baklavam ve cingene gordu)Siz
ARKADASLAR
FELİXLE
KONUSTUK
VE
BANA
HYUNG DİYOkedi kilikli
Ne desin amcik dede mi desin ajusshi mi desin
NE DESİN BASKA
NE DESİNSiz
Ne mi desin
Aşkım
Sevgilim
Birtanem
Hayatımın anlamı
Kocacim
Cocuklarimin babasi
Evet bunlari desinkedi kilikli
La havle la havlecingene
ChangbinSiz
Huncincingene
Kesin asik kankaSiz
Bende oyle dusunuyorumbaklavam
ALLAHİM SEN BANA SABİR VER
Changbin yarina randevu aldım
Bakirkoye gidicezcingene
Lutfen iyiles changbin
#getwellsoonchangbinkedi kilikli
Yatirmadan gelme sakin chanbaklavam
O is bende rahat olunSiz
Ulan
Ulan varya
Ne kahpesiniz lan
Kirici herifler
ZORBALAR
💔
(Herkes tarafından görüldü)HELLOOOOOOOOO
Uzun uzun yazıyorum inşallah okunur ve deger gorur
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM DESTEKLERİNİZ İÇİN ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni aşka inandır | «Changlix»
FanfictionAşka inanır mısın Felix? Hayır on sene önce bıraktım.