Merhaba Meryem! Öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için teşekkür ederim. Soruları ben sırayla sorsam, sen de aynı sırayla cevap versen uygun mu?
-Merhaba! Olur. :)
Öncelikle bize biraz kendinden bahseder misin?
-Normal sayılacak bir lise öğrencisiyim, 99 doğumluyum ve İstanbul'da oturuyorum. Hani... Çoğu kız odaya kapanır ve müzik dinler ya... Hah, işte ben de onlardan biri oluyorum! Tabii, yapacak eğlenceli bir şey bulduğumda geri kalmıyorum. Mesela voleybol, yüzme gibi bir takım sporları, kitap okuma gibi eylemleri yapmaktan hoşlanıyorum. Elbette ki değinilmemiş birkaç şey var ama onlar önemli değil. :D
Düşman'ı ne zaman kurgulamaya başladın, gidişatı hakkında ne düşünüyorsun?
Bu arada seni tanıdığıma sevindim!
-:) 7 ay önce kurgulamaya başladım ve aklıma geldiği gibi yazdım. Gidişat... Bilemiyorum, memnun gibiyim. Sona yaklaşmak beni korkutuyor, aynı zamanda beklentilerin artması da diken üstünde yazmamı sağlıyor.
Eski bir okuyucu olmasam da düşman sarıyor, inan. Kitap olması konusunda ne düşünüyorsun? Kesin bir tarihi var mı?
-Kitap olması konusunda heyecanlıyım, çok fazla. Konuştuğum ve buradan arkadaş olduğum, benden uzakta oturan insanlarla yakın olabileceğim. İmza günlerinde yüz yüze geleceğim... Kesinlikle çok heyecanlıyım. Ekim gibi çıkacak, seneye denebilir yani.
İnan senin kadar bizde sevindik, savaşçıların olarak:) Facebook sayfası açmışsın diye duydum, ne zaman açıldı, adminleri kimler? Tanıdığımız yazarlar var mı içlerinde? Yazın aktif olmaya çalışacağım, admin olma şansım var mı:'D
-Savaşçılar... Ne güzel ya! :') Özgür(_azref_) sayesinde açıldı birkaç ay önce. Adminlerden yazar olan Saadet(Nerisstar) var. Sanırım diğerleri yazmıyor, bildiğim kadarıyla. Ve aktif olacak birkaç kişiye daha yerimiz var tabii ki!
Çok sevindim! Eylül, Rana ve Sena vardı birde sanırsam.. Onlar yazmayan kesim o zaman :D Bir diğer hikayen olan Kan Ölümdür hakkında ne düşünüyorsun, basılmalı mı?
-Eylül yazıyor, aklıma gelmemişti. :D Kan Ölümdür... Bilemiyorum. Bayağı düzenlenmesi lazım, gerçekten kaliteli hale gelebilmesi için.
Onuda beğeniyorum aslında, senin fikrin tabii. Peki burcun nedir, taşıyor musun özelliklerini?
-Yay burcuyum. Şanslı olduğum özelliklerimde söyleniyor, doğru denebilir. Ve felsefe, edebiyat gibi konulara yatkın olduğum doğru sayılmaz. Yani yazmaya çalışırım ama edebiyat dersi... Hayır, hayır! :D
Ah, şu dersler.. Okul bitiyor, yavaş yavaş rahatlıyoruz! Takımın nedir, fanatik misin?
-Kesinlikle! Galatasaray'ı desteklerim ama fanatik değilim, bir yandan Beşiktaş'ı da destekleyebilirim yani...
Fenerbahçeliyim ben! Olmadı Meryem:'D Peki şu takip ettiğin şanslı on bir kişi kim?
-Olsun, Fenerbahçe de kabulüm... Ama mumla aradığım söylenemez. :D Şanslı... Hım... Buradan tanıştığım ve bayağı iyi, samimi arkadaş olduğum kişiler çoğu. Bayağı komik insanlar hepsi.
Anladım:D Ciddi bir kişiliğin var gibi, çevrene baktığımda da ciddi kişilikleri olan insanları görüyorum sanıyordum:D Sayfanızın adminleri bile dikkatli, Düşman'a laf gelse, yerin dibine sokacak türden gibi geldi. Bu arada, sen cevap yazarken Saadet ve Eylül'ün de profilini buldum :'D Umarım cevap verirler bana:D Sana uğur getiren bir eşyan var mı?
-Dışarıdan ciddi görünüyorum ama beni sınıfta ve arkadaş ortamında görünce bu düşünce tam yüz seksen derece değişir. :D Onların hepsi çok iyi insanlar, gerçekten her konuda dikkatli ve titizler. Bana uğur getiren bir eşyam yok ama boynumdan asla çıkarmadığım bir kolyem var.
Anladım! Olmazsa olmazın nedir?
-Müzik. :')
En sevdiğin renk, uğurlu sayın?
-En sevdiğim renk gri. Karmaşık, aynı zamanda da sakin bir enerjisi varmış gibi geliyor. Uğurlu sayım yok..
Pekala! Benimle röportaj yaptığın için sana çok teşekkür ederim... Umarım aynı ilgiyi, Düşman adminleride gösterir, onlarla da konuşmayı çok istiyorum:D Son olarak söylemek istediğin bir şey var mı?
-Hiç önemli değil, ben teşekkür ederim. İlgi göstereceklerine eminim. :) Sonlarda iyi değilimdir, o yüzden yok.
Kendine iyi bak Meryem!
-Sen de! :*