5 seconds of summer

78 11 9
                                    

Ma indrept catre concert. Se auzeau fanii cum tipa si muzica. Oh cred ca am intarziat!

Insfarsit...am ajuns! Dupa ce am yrecut de paza, m_am asezat pe locul rezervat. Ma uitam dupa Carine. Nu o vad.

" Heei unde esti?" Ii trimit un mesaj.

Trupa este pe scena. Sa inceapa spectacolul! Au cantat " Don"t stop" si se pregateau de cealalta melodie. Mi_am scos o guma de mestecat.Mare greseala!

" Ma scuzati domnisoara dar nu aveti voie cu mancare de afara! " Imi.spune o matahala de la paza.

" Mancare...serios? Este doar o guma de mestecat cat 1 centimetru!" Ma rastesc la el.

" Imi pare rau dar tebuie sa va dau afara!" Si ma ia de brat sa ma indrepte catre usa.

" Natia ta de guma!" Imi.spun in gand.

Ma rog. Am fost data afara. Acum stau afara pe bordura de lana usa din spate ascultand muzica care inca se auzea.

Nu pot sa cred ca mi_am pierdut singura sansa de a_mi intalnii idolii din cauza unei gume stupide si a unei matahale care se indoapa cu gogosi roata ziua.Presupun.

" Hei frate a fost tare concertul de azi! " Spune Miler catre Luke iesind pe usa din spate unde ma aflam eu.

" Dap si am vazut o tipa foarte frumoasa in primul rand! " Spune Luke masandu_si ceafa obosit.

" Te referi la tipa care a fost data afara de Ralf? " Il intreaba Kendall.

" Da... mama mama... este o tipa...wow "

" Ca venii vorba de ea... priviti! " Spune miler aratand cu mana catre mine.

" Hei te simti bine?" Ma intreaba luke.

"Nu...ma simt groaznic! Am ratat sansa sa imi intalnesc idolii din cauza unei gume stupide! " Spun calma dar pe interior eram plina de nervi. Era untuneric si nu am putut descifra cine erau.

".Vrei un autograf?" Ma intreaba Luke aratandu_si chipul in lumina felinarului.

" Eu...aaaa...sigur!" Spun putin balbaita.

"Ok" Nu pot sa cred! Am primit un autograf de la toti membri trupei!! :)
Poate este mai bine ca am fost data afara.

" Poftim...siii...cum ziceai ca te cheama? Ma intreaba Luke.

" Sunt Lara!" Spun si ma uit la mana unde s_au semnat.

" Incantati!" Spun toti in cor.

" Of la naiba...paparazzi!" Sopteste Jake.

" Repede...dupa tomberoane!" Spune luke urmat de ceilalti"

Au avut dreptate, paparazzi se indreptau catre noi. Eu nu m_am ascuns cu ei. M_am gandit sa raman afara in caz de orice.

" Ma scuzati domnisoara, ati vazut cumva trupa " 5 seconds of summer" iesind pe aici?" Ma intreaba reporterita.

" Lara ai grija la mana cu autografele!" Sopteste Miler.

" Ssstt...si_a dat seama singura! Aud ce gandeste! " Sopteste luke impingandu_l usor pe Miler.

" Nu i_am vazut!" Spun ducandu_mi mana la spate subtil.

" Yuk...miroase urat aici!" Sopteste Kendall dar din nefericire cred.ca s_a auzit.

" Ce a fost asta?" Intreaba cameramanul.

" Cred ca este pisica mea care a prins ceva" Si ma apropi de pubele pentru a parea mai credibil.

" Aveti mai multa grija acolo!" Le soptesc intrucat doar ei sa auda.

" Ok baieti nu cred ca mai.avem ce cauta aici! Sa ne uitam la iesirea principala!".Spune reporterita catre echipa de filmat.

" Iti multumim! " Imi spune Luke dupa ce paparazzi se distanteaza de noi.

"Cu multa placere!" Le spun calma dar in interior eram gen: Woow oricand!!

" Vad ca stii sa iti ascunzi sentimentele!" Spune Luke " Esti speciala..."

Ramasesem blocata! Tocmai a spus ca sunt speciala?

" Da asta am spus"

" De unde stiai ca la asta ma gandeam?" Il intreb.

" Coincidenta" Spune repede

" Da...coincidenta!" Sopteste Miler catre Jake. :-)

" Ti_ar place sa vi in seara astaa noi?" Ma intreaba Luke.

" Eeeeuu...aaam.." Ma balbai.

" Sigur dar...Cum as putea sa iti spun? Of de ai citii gandurile!" Imi spun in sinea mea.

" Vino...te conduc!" Imi spune Luke conducandu_ma catre masina lor.

In masina s_a lasat o liniste mormantala. Nimeni nu zicea nimic. Stateam intre Miler si Kendall. Jake statea langa sofer iar Luke era soferul. Il vedeam cum se uita la mine in oglinda dar ma faceam ca nu il vad.

" Ma intreb de ce se tot uita la mine. Bine, si eu m_as uita la el daca eram in locul lui dar...nu sunt asa frumoasa ca el!" Imi spun punand accentuand cuvantul "frumoasa".

Am ajuns in fata casei. Este o casa superba! Are doua etaje cu un mic balcon, cu o gradina mica cu flori multicolore

" Wow, aveti o casa foarte frumoasa!" Le complimentez casa in timp ce ma uit catre flori.

Luke deschide usa si se indreapta catre un trandafir rosu rubiniu.

" Pentru tine!" Imi spune el intinzandu_mi frumos, trandafirul.

" Iti multumesc!" Spun sfioasa.

" Am trait s_o vad si pe asta" Spun in sinea mea.

Luke surade. Ma intreb de ce. Ma rog. Baietii ma poftesc in casa. Super casa!

" Cum iti place casa?" Ma intreaba Kendall.

" Superba" Ii raspund. " Dar unde este baia?"

" Te conduc!" Raspunde Luke.

Am mers pana la etaj unde am intrat in... camera lui?

" Baia este chiar acolo" Arata catre usa de langa pat,cum ar veni, oarecum.

" Multumesc!"

Am intrat in baie. M_am spalat pe maini.si pe fata. Cand am iesit l_am vazut pe Luke fara tricou.

" Oh my..." Gandesc.

" Of frate s_a sters..." Spunt trista arata.du_i mana.

" Nu face nimic... iti mai dau unul pe care nu o sa se stearga si nu o sa il uiti!

Se apropie de mine si... ne sarutam!

" Atat de...perfect!" Gandesc.Il simpt pe Luke cum surade. Oare ar fi de la sarut sau poate...?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 30, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata LareiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum