Tama. Tako je mracno...ne vidim nista. Odjednom odnekud proviri tracak svetla I sad jasno vidim taj plavi odsjaj. Te predivne ledeno plave oci koje su mi zadavale toliko boli. Upali se svetlo I kao da je neko sklonio zavesu za trenutak me zaslepi silina svetlosti. Prekrijem oci I cvrsto ih sklopim zatim opet provirim I par puta trepnem kako bi se privikla na svetlo. Sad imam pogled na celo prelepo isklesano telo, I te ledeno plave oci poprime neku tamniju boju. Levi kutak mu se vidno izvije u jedan zlobni osmeh. Stomak mi se prevrne jednom, pa drugi put, treci. On lagano dize ruku I prodorno me pogleda. Telo pocinje da mi se trese od straha, "Nemoj Louis molim te...nemoj..preklinjem te.." kroz sapat kazem I on izvije jednu obrvu. Pobegla suza mi sklizne niz obraz. Louis tu podignutu ruku spusti lagano na moj obraz I obrise suzu. "Nemoj plakati." Sazaljivo me pogleda a onda opet izvije usne u onaj dobro poznati zlobli smesak I vec u sledecem trenutku osetim jak bol u obrazu a onda kako ta bol prelazi u bridenje. Mahinalno se uhvatim za taj obraz I zajecam." Hoces li jos plakati? A Emy?" prosikta I meni se skupe suze u ocima preteci da ce da brana pukne I da cu opet zaplakati, I naravno dobiti 'kaznu' zbog toga. " N-necu v-vise " kazem I opet osetim bol na obrazu. Ovog puta na drugom. "Epa kasno!" krene grohotom da se smeje. Moja ruka potegne I za tim obrazom I pogledam ga u oci. Ali kao da je sve pocelo da bledi, sve je bilo svetlije I svetlije a ja sam bila srecna sto taj gad nestaje. Sve je poprimilo jarko narandzastu pa skoro crvenu boju. Osetila sam I kako mi toplina misli po licu. Zatvorila sam jako oci a onda ih ponovo otvorila I na trenutak zaslepela od sunca. Vise nije bilo ni Louisa ni njegovog groznog smeha. Bila sam u svom krevetu. Lenjo sam se okrenula ka nocnom stolcicu I kad osetim hladnocu na obrazima shvatila da sam sva uplakana. Dodirnula sam dva puta moj Lg tel da vidim koliko je sati. Sest sati je I trebalo bi da krenem da se spremam za skolu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zivot. Moj zivot... ako se to moze tako nazvati. Ja sam jedna naizgled normalna I bezbrizna sedamnaestogodisnjakinja, ali to je moja maska. Roditelji su mi poginuli u pozaru na vikendici na planini. Imala sam 2 god I sad zivim sa tetkom. Ona je niska brineta I stvarno je dobra I brizna. Alice, tako se zove jedina osoba koja me izdrzava I koja me drzi u zivotu (tetka). Imam I sestru, ali ona se preselila na drugi kontionent, tamo zivi I radi. Nikad je nisam videla. Moja mama je radila kao zubar a tata kao automehanicar. Ne secam ih se ali po slikama vidim da imam oci I nos na tatu a lice na mamu. Ali bitnija stvar u ovom trenutku je moj san. Najezila sam se prisecajuci ga se.
Louis je visoki lepo gradjen decko razbarusene smedje kose I plavim ocima. Pre tri godine je pocelo mucenje I pakao. Stalno me prati I maltretira bez nekog normalnog razloga. Par puta sam pokusala pozvati policiju ali sam tada dobijala od njega ogromne batine. Prebijao me je bez milosti I stalno je govorio da je moram da ispastam za proslost. Ne kapiram ga uopste. Kad bi dobila batine obicno bi otisla par dana da prespavam kod moje drugarice Lili. Plavusica moje visine I krupnih plavih ociju. Mnogo je volim I stvarno mi uvek pruza podrsku I ne znam sta bi radila da nema nje. Uvek bi bila zabrinuta kad bi videla modice I posekotine na rukama. Modrice mi je logicno pravio Louis a posekotine sam sama pravila. To bi mi bila kao kazna sto sam se uopste rodila, zasluzujem tu bol I patnju. Lili je mnogo puta pokusala da me odvede kod lekara ili u policiju zbog Louisa ali ja nisam htela. Zasto? Pa jednostavnoje, Louis ne bi dobio neku veliku kaznu u najgorem slucaju bi dobio godinu dana zatvora I onda posle toga bi me nasao ( u to sam 100% sigurna zato sto sam par puta pokusala da pobegnem) I jos vise prebio I izmucio. Koristio me je I kao robinju. Cistila bi njegovu ne tako malu kucu I na najmanju gresku bi dobila svoju zasluzenu 'kaznu'. Ali hejjj...ko mari? Ja sam ionako samo promasaj koji je igrom slucaja pao na zelju I koji je stvoren da bude neciji rob!
Lenjo sam se izvukla iz kreveta I dogegala do kupatila. Jedan pogled u ogledalo je dovoljan da me strefi srcka.
"Emy nemoj se plasitii...pa to si samo ti!" Moj unutrasnji glas je proradio I dobacio jedno zlovoljno: -"Glupaco." Prevrnem ocima, umijem se I oprem zube.
-"Hajde glupacoo....uradi too! Ionako si samo promasaj koji je pao na zem....." krenula sam da vrtim I tresem glavu.
-"Okeeeeej prestanii....shvatila sam da umes da treses glavu. Znas...ja necu tek tako ispariti dok to ne uradis!" iritantan glasic se javio u unutrasnjosti mojeg uma, ponovo.
-Samo se skloni I nemoj mi dosadjivati!
-" Ahaaa.... Samo uradi too I isparicu!" Prevrnula sam ocima I odpuhnula vazduh.
-" Ajde viseeee......promasaju...osecas li kako te slatkim glasicem doziva tvoj 'PRIJATELJ'? "
-Ajde samo odjebi vise od mene!
-" Uzmi meee......cujes li Emy...vape za tvojom glatkom kozom!"
Skrenula sam pogled na moj neseser (torbicu) I u istom trenu odmahnula glavom.
-NE! promrmljala sam sebi u bradu.
-" Ma hajdeeee....kao da ces nekom nedostajatiiii...ili faliti...samo jedan rez..." okeeej??? Ovo vec postaje uvrnuto. Iznervireno uzmem zilet I vec u sledecem trenutku osetim hladan metal pod prstima a zatim I na zglobu ruke. Ouch. To je bolelo.
-" Pa bravo glupacooo...I treba da te boli...promasaju jedan!"
-Ahhhh ajde sad samo odjebi molim te!
-" Svakako draga"
Obucem duksericu I trenerku I sidjem dole do tetke. Nesto lepo miriseee.....mmmmm.... przena jaja I tost.
"Dobro jutro tetka" umorno se nasmejem I sednem na stolicu trpajuci veliko parce tosta u usta.
"Heeej, vidi ko se to setio da se probudi. Dobro jutro I tebi mila." bocne me prstom u trbuh I razvuce osmeh sto je vise mogla. Kako moze da se smeje ujutru?
"Pa znas..moram u skolu." sarkasticno kazem I popijem zadnji gutljaj jogurta iz case. Prebacim ranac preko jednog ramena, nespretno poljubim tetku u obraz I istrcim iz kuce.
-------
Ovo je tek pocetak. ^_^
Procitajte pricu od@SamoTinanina993 "Tisina". Meni se jako svidela i jedva cekam nastavak. ^_^
YOU ARE READING
Behind blue eyes (pauzirana)
FanfictionMoja prva prica. Nadam se da ce vam se svideti! ^_^