Bölüm 3

15 2 0
                                    

𝐇𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐭𝐦𝐚...

𝚈𝚘𝚘𝚗'𝚍𝚊𝚗....

"Jimin'i yoğun bakıma almışlardı bir kaç ay boyınca uyutucaklardı nedenini bende bilmiyordum doktorlar hiç bir şey söylemiyordu"
.
.
.
"Tarihler 24 nisan 2023 ve ben aşık oldum evet size her ne kadar aşka inanmayan biri olduğumu söylesem de ben aşık oldum gerçekten çok güzel bir his ama... ama pişman hissediyorum yani ona aşık olduğum için pişmanım çünkü o çok ünlü bir iddia ben ise sıradan bir korumayım evet tamam kabul ediyorum bende ünlüyüm ama sadece param ile ünlüyüm"

𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧'𝐝𝐞𝐧....

"Bayanlar baylar karşınızda aşık jimin evet ben kendi korumama aşık oldum aşk ne kadar kötü bir şeymiş @mk
kendimi öyle pişman hissediyorum ki daha o günler onu bir kızla konuşurken gördüğümde sinirden gebermiştim ah ah ne vardı ki o zilli nin yerine ben olsaydım"
.
.
.
"Olm ben çok heycanlıyım lan bu gün bir konser için Japonya'ya geldik ve bir otelde kalıcaz oda numaramız 779(en sevdiğim momentum) veee yanımda Yoon'da kalıcak aaa onun ben aynı yatakta yatıcam hâlâ inanamıyorum ay bak şimdi bayılıcam"

🅗🅘🅩🅛🅘 🅖🅔🅒̧🅘̇🅢̧

"O gün onunla sarılarak uyumak benim için en güzel şeydi keşke tekrar ona sarılarak uyusam aha buldum l̶a̶n̶  karanlıktan korktuğumu sanıyor bu benim biricik saf sevgilim bende bunu kullanarak her gün onunla yatıcam yeşil be ee boşuna bana 'ortalık karıltırıcı' demiyorlar"

................................................................................... .............................
Selamm imanlı changbin sahalara geri döndü sonuçta bir imanlı changbin olarak burayıda büyütmek gerekiyor bundan önceki bölümde ve ilk bölümde yaptığınız o güzel yorumlar için teşekkür ederim hepinizi seviyorum saat şuan 23:01 ve ben sizin için burdayım değerimi bilin haa neyse ben şimdi zıbarmaya gidiyom malum yarın okul var

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İDOL VE KORUMA AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin