Deli oğlan.

19 2 0
                                    

Minho - Hyung çok iyi anlaştık, çok tatlı Jisungmuş telefon numarası falan verdi. Minho Jisungla yaşadıklarını anlatırken Hyunjin bir yere odaklanmıştı. Chan Hyunjine döndü Minho Chanın gözlerini takip edip Hyunjini gördü ve yanına gidip arkasından sarıldı ve güldü. Chan -  Sizde gayet iyi anlaştınız Hyunjin sadece biraz utangaçtın alışırsın merak etme. Changbin -  madem numarası var Jisungun çağırın.Minho Chana baktı ve Chan başıyla birlikte onayladı bunun üzerine Minho Hyunjini rahat bıraktı Jisunga yazdı. Yaklaşık 10 dakika sonra Jisung, Felix, Seungmin ve Jeongin Hyunjinin çadırına geldiler. Jisung hemen Minhonun yanında oturdu Minho elini tutup kafalarını tokuşturdu. Jisung Minhonun yaptığıgına gülerken diyerleri yerde oturuyorlardı. Sohbet ederlerken Hyunjin birdenbire ayaga kalktı bütün bakışlar Hyunjine çevrildi. Hyunjin Chana bakıp elini ağzına götürerek sigara içeceğini belirten bir hareket yaptı ve çadırdan çıktı. Jeongin kaşlarını çattı ve Chana baktı Chan Jeongine baktı Hyunjinin yaptıgı hareketin aynısını Jeongine yaptı. Jeongin'in başını anladığına dair salladı. Minho- Feliix senden bir şey istemem . Felix kaşlarını çattı Chan Minhoya baktı. MinhoBizim şu deli oğlana bir baksan. Felix tamam dedi ve çadırdan çıktı. Chan ve Changbin Minhoya bakıp güldü Minhoda onlara bakıp güldü.

...

Felix çadırdan çıkıp etrafa bakındı ama Hyunjini göremedi. Etrafa bakınarak, telefonunun flaşını açtı. Bir süre yürüdükten sonra biraz uzağında yere çökmüş bir şeyle ugraşan bir beden gördü ve yanına gitti. İyice yaklaşınca Hyunjin olduğunu anladı ve yanına çöküp Hyunjinin sevdiği tavşana baktı. Sonra Hyunjine baktı. Felix - Narıyor bu burada vahşi hayvanlar yemez mi. Hyunjin irkilerek Felixe baktı ve gülümseyip tavşana döndü Hyunjin - Ormanın derinliklerinde değiliz ki vahşi hayvanlar yesin buraya inmez vahşi hayvanlar. Felix - Karnı açmıdır . Hyunjin - Ot yiyordur, aç degildir yani. Felix Hyunjine sokulup çenesini titretti. Felix - Çok soğukmuş be. Hyunjin Felixe baktığında kalbinin atışlarını duyabiliyordu derin bir nefes alıp. Hyunjin - Niye geldin ki . Felix -Minho hyung sana bakmamı söyledi zaten sıkılıyordum . Hyunjin gülümsüyordu, hiç bu kadar geniş gülümsedigini hatırlamıyordu. Hyunjin ayakağa kalktı Felixe elini uzattı Felix elini tuttu ve ayaga kalktı. Felixe baktı Hyunjin - Çekette giymemişsin ya benimkini ister misin. Felix - Olur . Hyunjin çeketini çıkartıp Felixe verdi Felix çeketi giydi Felix - Güzel bir kokun var, sigaranın kokusundan bahsetmiyorum. Hangi parfümü kullanıyorsun. Hyunjin - Parfüm kullanmam ben, tenimin kokusu. Chan haklıydı Hyunjin alışıyordu, artık kekelemiyordu.  

....

Çadıra girdiklerinde hemen Minhoya baktı Hyunjin ama Minho yarını yokmuşcasına Jisungu izliyor, anlattıklarını dinliyordu. Hyunjin Minhonun bu hâline gülüp yeniden yerine oturdu.  Seungmin saatine baktı ve ayaga kalktı diyerlerine baktı diyerleride onla birlikte ayaga kalktı Seungmin Chana'a saatin geç oldugunu gitmeleri gerektiğini söyledi. Seungminler gittikten sonra digerleride kendi çadırlarına gitti. Hyunjin çadırın köşesine koydugu el fenerini kapattı ve uzanıp telefonunu açtı instagrama girdi. Felixde uyumamıştı boş boş instagramda takılıyordu ki birdenbire Hyunjinin bir fotoğrafı çıktı karşısına . Siyah beyaz çizgili terlikleri siyah çorapları ile bir arabanın önünde keko gibi çökmüştü. Kıkırdadı ve Hyunjine yazmayı düşündü hesabına girip fotograflara ve tabii yorumlarada baktı, fark etmeden bir fotografını begenmişti. Sohpet kutusuna girip çevrimiçi yazısını gördü ardından çevrimiçi yazısı sohpetteye döndü ve sonra yazmaya başladı Hyunjin.

                                                 Hyunjin - Felix

Hyunjin- Beni mi stokluyorsun sen.

Felix - Nerden çıktı bu 

* Hwang Hyunjin kullanıcısından bir fotoğraf.* 

Hyunjin - İki ay önce paylaştığım fotoğrafı begenmişsin bak .

Felix - Bir fotoğrafın çıktığı karşıma hesabına giriyim dedim. 

Hyunjin - Hangi fotoğraf.

*Lee Felix kullanıcısından bir fotoğraf*

Hyunjin - Rezil olduk be bir sürü fotografım var senin gördüğün fotografa bak.

Felix - Güzel bence.

Hyunjin - Güzel mi.

Felix - Güzel.

FELIXİN GÖRDÜGÜ FOTOGRAF

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

FELIXİN GÖRDÜGÜ FOTOGRAF

FOTOGRAF BULANA KADAR HAVALE GEÇİRDİM 

BİLGİSAYARDAN YAZDIGIM İÇİN YAZILAR KAYIYOR VE YA KELİMELER DEGİŞİYOR KUSURA BAKMAYIN

BAŞ BAAAŞ

Hyunjin uppanız geliyor -HyunLix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin