ညို့....(အပိုင်း၂၆)U

801 47 1
                                    



ညို့....(အပိုင်း၂၆)

အခုဆိုဆေးရုံမှာသတိမေ့နေတာတစ်ပတ်ရှိပြီဂျောင်ကုက....

ကိုကိုရယ်နိုးလာပါတော့နော်ထယ်ငိုနေတာကိုကိုကိုသိမ့်သဘောကျတာဘဲလာ....

လူဆိုးကြီးရယ်ထပါတော့လို့...အဟီ...

ခင်ဗျားကြီးသိမ့်ရက်စက်တယ်...

ငိုနေတဲ့တူလေးကိုကြည့်ပြီးစိတ်မကောင်းရုံကတစ်ပါးဘာမှမတက်နိုင်ဘူး....

''ထယ်လေးအနားယူပါအုန်းလာမျက်တွင်းတွေအရမ်းကျနေပြီ...''

''ဟင်အင်း...ထယ်ကိုကိုကို့နိုးလာမှာကိုစောင့်နေတာ...''

''အဲလို့လုပ်လို့မရဘူးလေးထယ်လေးရယ်ထယ်လေးသာအခုလိုပုံကိုဂျောင်ကုမြင်ကြည့်ဘယ်လောက်တောင်စိတ်ပူလိုက်မလည်...ထယ်လေးကိုဘယ်လောက်တောင်ချစ်လိုက်လည်းဆိုတာသိတယ်မှတ်လာ''

ဟီ....ဟီ..😿ကိုကိုန်ိုးလာရင်ထယ်ကသိရတဲ့သူ့ပထမဆုံးဖြစ်ခြင်တာထယ်ကိုထားပြီးအကြာကြီးအိပ်နေလိုလည်အပြစ်တင်ခြင်တယ်ချစ်တယ်စကားလည်များကြီးပြောခြင်တယ်နောက်လည်ဒီလိုအကြာကြီးအိပ်ပြီးမထားဖို့လည်ပြောခြင်တယ်...အဟီ....😿...

ပြောလည်ပြောင်ိုလည်ငိုနေတဲ့သူ့တူလေးကိုရင်ခွင့်လေးထဲဖက်ပြီချော့သိမ့်ရတော့တယ်။

....ညနေရောက်တော့ပုံမှန်တိုင်းထိုက်ဝါရောက်လာခဲ့တယ်။

ဉီးလေးကင်မ်ကတော့ဘယ်သူ့ဆိုတာသိပေမဲ့ထယ်ယောင်ကမသိဘူး....

လေးလေးဒီအန်တီကြီးကရောက်လာပြန်ပြီကိုကိုဆေးရုံတက်ကတည်းကလာနေတာ။

@'အင်းထယ်လေး...ရူးးးးဒါကဂျောင်ကုရဲ့အမေဘဲ..''

ဗျားးးးး

ထယ်​ငေ်မျက်လုံးလေးပြူးပြီပါးစပ်ကိုလှမ်းပိတ်လိုက်တယ်ထယ်ယောင်အသံကြားတော့ထိုက်ဝါကလှည့်လာပြီး....

''အန်တီးကိုမကြောက်ပါနဲ့ကလေးရယ်သားလေးကိုဒီထက်မကများများချစ်ပြီးဂဏုစိုက်ပေးပါနော်...''

ဂျောင်ကုလက်လေးကိုကိုင်ပြီထယ်ယောင်ကိုစကားပြောနေတယ်။

''သားလေးကအန်တီးကိုသိမ့်မုန်းနေတာကွယ်...မုန်းလည်မုန်းသင်ပါတယ်မိခင်ကောင်းမပီသခဲ့တာကို....''

ညှို့(Jk&Tae)Jk only one Top(U&Z)နှစ်မျိုးလုံးပါWhere stories live. Discover now