-"Sesimi duyan var mı,nerdeyim ben ya?"
Arkasından gelen kalın sesli bir erkeğin sesini duymuştu,kim olduğunu öğrenmek için arkasını dönmüştü.
-"Seni burda kimse duyamaz."
Dilan gelen ses ile irkilmişti.
arkasını dönük bi adam onun ile konuşuyordu.
-"Sen kimsin ya?nerdeyim ben nereye getirdiniz beni?"
-"Öleceğin yerdesin!"
-"N-ne!neyden bahsediyorsun sen?
-"Kan bedeli,ancak kan ile çözülür."
genç adam,adamlarına emir vererek genç kıza silah doğrultmuşlardı.
-"H-hayır hayır,ben birşey yapmadım yapmayın bana bunu ben kimseyi öldürmedim ne diyorsunuz siz."
-"Kızı vurun."
[ Pat ]
Genç kız yatağından fırlamıştı,odasının pencerisini açmasıyla dışarıdan nefes almaya çalışması bir olmuştu,derin nefes alıp verdi ve direkt elini boynuna götürdü.
"-Kimdi o adam,kaçtır rüyalarıma girip duruyor!"
dedikten sonra çalışma masasının üzerindeki suyu aldı,bi yudum içtikten sonra mutfağa kahvaltı için annesinin yanına gidecekti içinden
"-Bunu annem ve kardeşim öğrenmemeli,yüzün gülsün dilan,sakin ol ve sadece gül."
Genç kız masaya oturdu ve kahvaltısını yaptı.
"-Oo dilan hanım,bakıyorumda yüzünüzde güller açıyor,neymiş bakalım seni bu kadar mutlu eden şey."
Dilan sakin olmaya çalışıyordu,ama kalbinin çarpıntısını durduramıyordu.
"-Yok annecim,her zaman ki halim ben hep mutluyum zaten." dedikten sonra ağzına sıkıştırdığı ufak bi ekmek ile kardeşi yüsranın yanağından bi öpücük kondurdu.
"-Ben çıkıyorum canlarım,akşama doğru gelirim,işlerim var işlerimi bitirince sahilde yürümek istiyorum biraz,bana iyi gelir hemi."
Genç kız evden çıkmıştı,gördüğü o kabustan sonra,sakinleşmek için tek başına yürümeye çıkmıştı.
______________________________________
Karabey'lerin Konağı
Ortalık azade hanımın bağırışları ile inliyordu,resmen diri diri onu kesiyorlar gibi bağırıyordu.
"-Baran!Oğlum yanıma gel hemen!Buldum,Anneni Öldüren babanı felç bırakan adamları buldum!
Herkes salonun ortasına toplanmıştı ardından baran geldi.
"-Ne? ne diyorsun sen babanne ciddi misin!.
-"Ciddiyim oğul çok ciddiyim,hemen yanı başımıza utanmadan lokanta açmışlar adları batasıcalar!
Azade barana lokantanın yerinin konumunu vermişti,Baranın istediği can almak değildi çünkü,İnsanın canını sadece Allah'ın alacağını biliyordu,Lokantalarını bi süre gözetlerken içinden şöyle diyordu;
"-siz benim annemi öldürüp,babamı ölüdende beter ettiniz,demek kızının canının yanmasına göz yumuyorsun seyit efendi,iyi o zaman benden günah gitti.