Bunyi yang bising beserta dengan lampu disko yang membarakkan lagi suasana di kelab malam.
Ada yang menari sambil berpeluk sakan tampa mengira dosa pahala.Di Dalam Satu bilik khas yang hanya boleh masuk iailah orang-orang yang ternama dan berduit.
"We Mikh kau tak nak minum ke?" Kata Rafik lalu meneguk air kencing syaitan seperti itu perkara biasa.
"Tak nak lah, lagipon lepasni aku nak jumpa girlfriend aku". Mencuka muka Rafik, jantan ni bila depan girlfriend dia bukan main baik lagi perangai, pijak semut pon tak mati. Entah bila diorang nak khawin pon aku tak tahu
"Kau depan girlfriend kau boleh lah kau tipu, nanti dia dah tahu perangai setan kau ni, mampos lah kau". Tersenyum sinis Mikh mendengarnya, gadisnya sememangnya naif dan polos tapi itu yang membuatkan dia jatuh cinta pada gadis tersebut. Sabrina hadiya...nama yang selalu berada di alam mindanya sejak pertemuan pertama mereka dan akhirnya gadis itu telah menjadi miliknya.
"Sebabtu aku sayangkan dia, kau apa tahu. Kau kan single" Panas telinga Rafik mendengar kata-kata sahabatnyer itu. Aku rembat girlfriend dia kang baru tahu langit tinggi ke rendah.
"Dah dah lah tu cakap pasal girlfriend aku, kau Xaiver bila pulak bila nak kenalkan crush kau tu kat kitaorang". Muncung mulut Xaiver ketika mendengar pertanyaan tersebut. Padahal dia sedaya upaya untuk tidak terlibat dengan perbualan mereka.
"Haih~ Mari derak bawak tali, bukan toksey ngorat tapi sedar diri". Terbahak-bahak mereka gelakkan Xaiver, bukan mereka tak tahu gadis yang Xaiver idamkan sudah menjadi tunang orang. Itulah, orang suruh confess tak nak kan dah jadi tunangan orang.
"Alah relax lah we, kau tahu tunang dia tukan kaki perempuan" Kata Aiden yang dari tadi mengunyah keropok yang baru dibeli tadi.
"Tahu...tunggu masa jer aku setelkan jantan tak guna tu. Memang mampos aku kerjakan". Tangan sudah membentuk penumbuk dengan urat yang bertimbum. Berani jantan tak gunatu mempermainkan gadis idamannya.
"Eh! Dahlah tu, aku nak balik bersiap nak dating dengan girlfriend aku...". Mulutnya tak lekar Dari senyuman, membayangkan berapa cantiknya gadisnya apabila keluar date bersamanya nanti.
Semua yang berada di situ terus memuncung kerana jealous akan sahabatnya yang sorang ini."Ha yelah, dah ada girlfriend lupakan kita...yelah kita nikan tempat bersingahan dia jer". Memuncung mulut Aiden selepas berkata sambil memeluk tubuh. "Aku ni sapa jer nak... kan?" Sempat lagi dia berkata.
"Halah-halah acah broken pulak member kita yang sorang ni, sini Sayang Rafik kan ada untuk you" terus berganjak Aiden selepas mendengar kata-kata tersebut. "Eiiu GELI LAH AKU!! MAMA TOLONG!!!" Gelopoh Aiyen lari keluar dari kelab malam apabila Rafik cuba memeluknya. Dan mereka berkejaran seperti club itu mereka yang punya.
Di sudut yang lain Xaiver termenung keseorangan apabila ditinggalkan oleh sahabatnya begitu saja. Alah sedih betul hidup kau ni.
"Ha ye....Aku ni memang ditakdirkan untuk keseorangan...daripada Aku duduk sini sorang-sorang, Baik Aku gi balik makan nasi lemak ayam yang mak Aku masak..."
_______°
مسيطرة
همشيك مسطرة
هخليك لو شفت في شارع بنت تبص لورا
أيوة أنا مسيطرة
يا حتة سكرة
طول ما إنت معايا تمشي على هوايا، أنا متكبرة
(أنا متكبرة، أنا متكبرة)"Oh yeah baby!!" Sabrina tersenyum sambil kepala mengikut rentak music di redio
"Baby boo I'm coming for you~" Kata Sabrina sambil memandu keretanya
Sampai sahaja ke restaurant yang di janjikan, Sabrina masuk dengan memakai tudung dark red and baju yang labuh. Mata meninjau sekeliling.
"Baby boo, You look so handsome todaylah! raur~" Kata Sabrina sambil duduk di hadapan Tengku mikhail dengan selung pipit yang menyerlah
"You pon apa kurangnya....Manis aje dipandang...Rasa nak gam ajerlah you ni" Mikhail tersengih selihat kacantikan di depan matanye sekarang
"Oh kotornyer mulut baby boo I Ni, nanti I belikan you Clorox untuk bersihkan yer....kesian dia..." Sabrina ketawa bagai nak terkeluar anak tekak
memuncung bibir Tengku mikhail selepas mendengar kata-kata gadisnya itu "you ni....I gurau sikit pon tak boleh..."
"Gurau tu boleh....tapi tak payahlah gurau macam tu....nampak benor gatalnyer ye...."
Tergelak Tengku mikhail mendengar kata-kata itu "you ni...asyik mengata I jer dari tadi....takde yang Baik sikit ke?"
"Sejak bila baby boo I Ni baik? Ce cita...ce cita...."
"Eh....I tak sentuh you pon Dah cukup baik tau....almaklumlah, I kan lelaki idaman"
"Head father you lah.....ni dah oder makan ke belum? Perut I ni dah menyanyi tau..."
Terlepas ketawa kecil dari mulut Tengku mikhail. Gadis ini....Satu-satu nya gadis yang mampu memikat hatinya tampa berbuat apa-apa
"Ye....I dah oder dah...sabar sikit ye my love"
______°
Sorry lah.... author baru nak up lah katakan....
YOU ARE READING
you my everthink
Romanceperkenalkan~😘 Nama yang dikenali dan digeruni ramai di dunia perniagaan.Lebih dikenali sebagai Ryan.Hidup yang dipenuhi dosa, arak jelah malam, semuanya dia pernah rasa. Adalah hidup nya aku kekal hingga mati atau ada penamatnya? kau milik aku, ha...