ဆရာYoo Young Jinတစ္ေယာက္ သူ႔တပည့္မ်ားျဖစ္သည့္ xoxo first yearေက်ာင္းသားမ်ားကို အနုပညာ စာေမးပြဲအေၾကာင္း ရွင္းျပေနသည္။ 'အသင္းတစ္သင္းစီမွာ အဖြဲ႔ႏွစ္ဖြဲ႔ခြဲျပီး ယွဥ္ျပိဳင္ရမယ္။ အသင္းက ႏွစ္သင္းဆိုေတာ့ အဖြဲ႔ေလးဖြဲ႔ ရွိလိမ့္မယ္။ အမွတ္ေပး စည္းမ်ဥ္းကေတာ့ ပရိတ္သတ္ေပးတဲ့ မဲအေရအတြက္ အတိုင္းပဲ။ အသင္းေခါင္းေဆာင္က ဇာတ္ႏွစ္ခုလုံးရဲ့ ဆရာအျဖစ္ တာ၀န္ယူရမယ္။ ေခါင္းေဆာင္ေတြကိုေတာ့ အားလုံးကေရြးခ်ယ္ထားတဲ့ Kiss Team အတြက္ Chen၊ Hug Teamအတြက္ Layတို႔က တာ၀န္ယူ ေပးလိမ့္မယ္ ကဲ မရွင္းတာရွိၾကလား။' Yoo Young Jin၏ ေမးခြန္းကို xoxo first year ေက်ာင္းသားအားလုံး 'မရွိပါဘူး ဆရာ' 'ဒါဆို ျပိဳင္ပြဲစဖို႔ လုပ္ၾကေတာ့'
Tarzan (Hug Team)
စူပါေမာ္ဒယ္တစ္ေယာက္လို ျပင္ဆင္လာေသာ Krisတစ္ေယာက္ ဤဇာတ္လမ္းမွာ သူ႔အတြက္ရိႈးပဲ့သည္ဟု ထင္ျမင္လွ်က္ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ပုံစံျဖင့္ သစ္ေတာေလးထဲမွ ထြက္လာသည္။ 'Ahhhh သူမ်ားေတြက်ေတာ့ စင္ဒရဲလားတို႔ ရိုမီယုိ၊ ဂ်ဴးလိယက္တို႔ ေရာ္ဘင္ဟုဒ္တို႔လို ရိုမန္႔တစ္ဇာတ္ကားမွာ သရုပ္ေဆာင္ရျပီး ငါ့က်မွ ဘာTaozanရဲ့ မင္းသမီးဟုတ္လား။ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္လုံး ဟိုကိုယ္လုံးတီးအေကာင္နဲ႔အတူ ေမ်ာက္္လို ဟိုခုန္ဒီခုန္နဲ႔ ဒီေတာထဲမွာ ျပီးသြားမွာေပါ့ စိတ္ပ်က္စရာေကာင္းလိုက္တာ Yaa Jungle is not my style' ထိုအခ်ိန္တြင္ သူ႔ထံသို႔ အရပ္ေလးမ်က္ႏွာမွ ပိုးေကာင္မႊားေကာင္မ်ား ေရာက္ရွိလာေလ၏ 'အားးးး ဘယ္က ပိုးေကာင္ေတြလဲ Spider is not my style, Scorpion is not my style, Snake is not my style' ဤကဲ့သို႔ Krisတစ္ေယာက္ ခုန္ဆြခုန္ဆြႏွင့္ ျပာယာခတ္ေနတုန္း သစ္ပင္ေပၚမွ အရာ၀တၱဳခပ္ၾကီးၾကီးက သူ႔ေရွ႔သို႔ ျပဳတ္က်လာသည္။ '၀ုန္းးး' 'အမေလး' ေသခ်ာၾကည့္လိုက္ေတာ့မွ အေပၚဗလာက်င္းလွ်က္ ခြန္အားဗလ ျပထားျပီး က်ားသစ္ဆင္ ေဘာင္းဘီရွည္၀တ္ဆင္ထားေသာTaoက လက္ထဲတြင္ ပိုးသတ္ေဆး၂ဘူး ကိုင္ထားသည္ကို ေတြ႔ရသည္။ 'ယားး Taozanလာျပီကြ Galaxy မိန္းမလွေလးကို ကယ္တင္ဖို႔ Taozan ေရာက္ရွိလာပါျပီ ယာ့ ယိ ယို႔ ရွဲ ရွဲ ရွဲ ရွဲ' ပိုးသတ္ေဆး၂ပုလင္းႏွင့္ အသားကုန္ျဖဴးေနေသာ Taoကိုၾကည့္ျပီး Krisမ်က္လုံးျပဴးသြားသည္။ 'အခု အဲဒါ ဘာလုပ္ေနတာလဲဟင္ တာဇံကားမွာ ပိုးသတ္ေဆးဘူးပါတာ တခါမွ မၾကားဖူးဘူး။' 'ဟာ အရင္တာဇံေတြက ၀ူရႈးမသင္ခဲ့ရဘူးေလ အခု၀ူရႈးပန္ဒါတာဇံကေတာ့ ကိုယ္ေဖာ့သိုင္းနဲ႔ ျမိဳ့ထဲကိုသြားျပီး ပိုးသတ္ေဆးဘူး ၀ယ္လာတာ ဟီး ဟီး' 'ဟြန္း အေကာင္ၾကီးသေလာက္ ဥာဏ္ေသးပုံက ဒီမွာ ဒါကဇာတ္လမ္းရိုက္ေနတာေလ အားလုံးကအရုပ္ေတြၾကီးပဲ ပိုးသတ္ေဆးသုံးလို႔ရမလား။ ရွင္းခ်င္ရင္ ဟိုဘက္ဒီဘက္ ဒုတ္နဲ႔ေကာ္ထုတ္လိုက္' 'ေအာ္ ဟုတ္ကဲ့ပါ ခင္ဗ်' (ဟြန္႔ ငါ့မွာေတာ့ သူေၾကာက္မွာစိုးလို႔လဲ ေျဖရွင္းေပးရေသး မ်က္ႏွာသာလည္း မေပးဘူး။ တကယ္ဆို ငါကသူ႔ထက္ေတာင္ ပိုေၾကာက္ေသးတယ္)
YOU ARE READING
XoXo First Year (one shot) မ်ား
Teen Fictionဒီ Ficေတြက တပိုင္းကို တဇာတ္ျပီးမွာပါ တခုနဲ႔တခု အဆက္စပ္မရွိေပမယ့္ ေက်ာင္းသားficမ်ိဳးကို တစုတစည္းတည္း ဖတ္ေစလိုတဲ့သေဘာနဲ႔ တစုတည္းတင္ျဖစ္တာပါ တခ်ိဳ႔ဟာက ေရးထားတာေတာ့ ၾကာပါျပီ ေက်ာင္းသားပုံစံ ကာရိုက္တာမ်ိဳးကို ကၽြန္မစာေရးသူကိုယ္တိုင္ သေဘာက်တဲ့အတြက္ ျပန္တင...