-new people-

115 8 43
                                    

Herkes onlara verilen takımlara dağılırlar. Kunigami ve Chigiri'ye 'Z' takımı çıkar ve ikiside Z takımının kapısına doğru yürümeye başlar. (Yanyana yürümüyorlar, ikisini aynı anda yazmak istedim sadece).
Kunigami içeriye girdiğinde, içerideki diğer insanlar onlara baktı. Saçları iki renkten oluşan birisi ve yanında da mavi saçlı birisi geldi ve Kunigami'yi selamladı.

?: Hai! Ben Bachira.
??: Bende, İsagi.
Kunigami: Bende, Kunigami.
Bachira: Tanıştığıma memnun oldummmm.
İsagi: Bende tanıştığıma memnun oldum, Kunigami.
Kunigami: Evet, bende.

Kunigami etraftaki insanlara bakarken kapıdan kızıl, uzun saçlı birisinin girmesiyle gözleri ona kayar ve onu, gördüğü diğer kızlardan daha güzel bulur.
İçinden şu cümleyi söylemeden edemedi.
"Tam bir prenses.. onun kahramanı olmak isterdim."
Daha sonra birkaç kişi daha içeriye girer ve dev ekranda Ego belirir ve konuşmaya başlar. İlk tur başlar ve top igaguri (boyle miydi adı hatirlamiyorum tam) adlı birisindedir. Herkes igagurinin attığı toptan kaçmaya çalışırken İsagi vurulur. Top artık İsagidedir. Birkaç kişi sonrasında top Kunigami'ye çarpar. Kunigami sinirlenir ve birisini net ve sert bir şekilde vurur. Chigiri bunu görünce etkilenir açıkçası ama hemen dikkatini geri toparlar. Bu oyunun ardından elenen kişi 'Kira' olur ve sinirli bir surat ifadesiyle İsagi'ye bakıp gider. Oyundan sonra Ego yine onlara konuşma yapar ve diğer takımlarla maçlarının ne zaman başlayacağından bahseder. Blue Lock'un içindeki odalardan, saatlerinden ve istedikleri zaman kullanabileceklerinden bahseder. Konuşmasının ardından herkes odada kendi yerini hazırlıyordur. Hazırladıktan sonra çoğu kişi yemek yemeye gider, birkaçı da odada uzanır veya uyur. Kunigami ise antreman için salona gider. Gittiğinde o pembe uzun saçlı çocuğu görmeyi beklemiyordu. Yanına gidip selam verdi ve karşılık almadığından biraz üzüldü ama bunu dışa yansıtmadı. İkisi o salonda yalnızdı ve hiçbir şey konuşmadan antreman yaptılar sadece, taa ki Chigiri bu sessizliği bozana kadar.

??: Oyundaki şutun iyiydi.
Kunigami: Sağol ama.. sen kimsin?
Chigiri: Ben Chigiri. Chigiri Hyoma.
Kunigami: Memnun oldum. Bende Kunigami. Kunigami Rensuke.
Chigiri: Hah, bende memnun oldum, Kunigami.
Beraber sohbet etmeye başlarlar ve neden futbol oynamak istediklerini konuşurlar. Chigiri tabii bacağından bahsetmez çünkü bunun erken olacağını biliyordu. Belki ilerki zamanlarda Kunigami'ye daha çok güvenip anlatabilirdi ama şuanda bu anın tadını çıkarıyordu. İkiside eğleniyor gözüküyordu. Bachira ve İsagi onları gizliden izliyordu ve onlarda, Kunigiri'yi izlerken eğleniyordu. Kunigami ve Chigiri duş almaya gider ve aldıktan sonrada kabinlerinde giyinip, birlikte yemekhaneye giderler. Beraber yemek yerler ve ardından lavaboda ellerini ağızlarını sabunlayıp ve yıkayıp, odaya doğru ilerlerler. Chigiri kendi yatağına, Kunigami'de kendi yatağına geçer ve güzel bir uyku çekerler.























______________________________________

Bayadir KuniGiri'ye bölüm atmıyordum. Bu başları sıkıcı geliyor yazarken ya MSMMSJSHD.
İlerki bölümleri herhalde daha seve seve yazarım.
Neyse gorusuruzz.

Güzelliği halis midir¿¿

~I've got my eyes on you~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin