...

18 3 0
                                    

ლიკასPOV:
ისეთი არაფერი მომხდარა ვჭამეთ მერე აეროპორტში მივედით და ეხლა კორეაში ვართ ნუ უკვე ღამეა ასე რომ ეხლა უნდა დავიძინო და დილას ექიმთან მივდივარ იმედი მაქვს ყველაფერი კარგად იქნება.
თეჰიონს რაც შეეხება მართლა მენატრება მაგრამ რავიცი ალბათ ორსულობის ბრალიც არის მთლად ძაან როარ განვიცდი მაგ დროს ხო ეგრეა ოო რავიცი რა წავედი დავიძიინო.

თებიონსPOV:
მემგონი ზედმეტი მომივიდა ეხლა სახლში მივდივარ ნეტა წავიდა
...
სახლში შევედი და აშკარად წასულია ააახ თეჰიონ დებილი ხარ
ეს რა წერილია
...
ის არ მაპატიებს მე ის სამუდამოდ დავკარგე.

ლიკასPOV:
ექიმთან ვიყავი ყველაფერი კარგადაა უი ხო ცეკვას და აიდოლობას რაც შეეხება სანამ ოთხი თვის არ იქნება შემიძლია შვეულებრივად ვიცეკვო და ნუ რაც აიდოლობას ჭირდება აი ygის რაც შეეხება რადგან ესეა საქმეო შეიძლება ვინმემ გაიგოსო ამიტომ თუ გკითხავენ სიმართლე უნდა თქვაო ნუ არ მინდა თეჰიონმა გაიგოს მაგრამ თუ ასე მოხდა ჯანდაბას.
ხვალიდან რეპეტიციები გვეწყება cover უნდა გავაკეთოთ kard dumb litty ისი ძაან გვიყვარს ეს სიმღერა მე და ელენეს  მერე ჩავატარებთ პატარა კონცერტივით და მერე ჟურნალისტებთან გვექნება შეხვედრა  ხო რავიცი ეხლა საღამოს ათი საათია ნუ ღამის ეხა დავიძინებ და ხვალ რეპეტიცია იწყება და ყველაფერს დავწერ.
უი ელენე და ჯანქუქი ძალიან საყვარლები არიან ძაან აბა ჰეთ ხვალ შევხვდებით თუ ნუ ხო
....
მოკლედ ეხლა არი ცხრა საათი ძაან მეძინება მარა ვინ გაცდის
ელენე: ვსო წავედით
ლიკა: ძილი მინდაა
ელენე: ვერა გენაცვალე ვერაა
ლიკა: ოო კაი წავედით.
ხო ჯანქუქიც წამოვიდა რავიცი მაინც
...
ააა ხალხოო ჩვენი ცეკვის მასწავლებელი leejung lee აააა და silvergunn ხალხოუუუუ და ბიჭების deukie  და მისი ძმა youngmoney( ხო რავიცი ინსტაგრამზე აწერიათ ასე)

Leejung lee

Deukie

Silvergunn

Youngmoney

ხო ჩვენ

მე(ლიკა)

Play Boy Kim Tae-hyungWhere stories live. Discover now