[7] ★★★★★ (5-STAR)

14.5K 1.7K 1.4K
                                    

İyi okumalar 🦋
_________

C: "Kimse yok mu siktiğimin sarayında?"

Chan bir saatten fazladır yardım etmeleri için bağırıyordu ama kimse sesini duymuyordu. İlk olarak zaten sarayda elin parmağını geçmeyecek sayıda işçi vardı. Ve ikinci olarak kim zindan katına inerdi ki?

S: "Ben"

Seungmin oturduğu yerden kalktı ve artık bıkmış ses tonuyla konuşmaya başladı. Buradan çıktıktan sonra ilk işi tuvalete gitmek olacaktı ve tabii sonrasında da Jisung'u öldürecekti.

S: "Ben... benim tuvalete gitmem gerekiyor."

Chan derin bir nefes aldı ve omegaya taraf döndü.

C: "5 yıldızlı (★★★★★), mükemmel zindanımızda sizin tuvalet ihtiyacınızı karşılayamadığımız için üzgünüz efendim."

Seungmin zaten gergindi ve alfanın böyle yayık konuşması onu daha da germişti. Ve yavru köpek bakışları gibi olan gözlerini yaşartmıştı.

S: "Özür dilerim"

Titrek sesiyle konuşmuş ve tekrar yere çökerek oturmuştu omega.

C: "Sikerim böyle sarayı"

M: "Sen niye her sinirlendiğinde bir şeyleri sikiyorsun ya?"

Minho'nun sesini duyduğunda rahat bir nefes aşmıştı Chan. Seungmin de hemen ayağa kalkmış ve demirlere tutunmuştu.

S: "Buradayız lütfen açın kapıyı"

Seungmin lafını bitirir bitirmez tutunduğu demirler havaya kalkmış ve kapı tamamen açılmıştı. Önüne baktığında onlara bu işi emanet eden alfanın onalara doğru geldiğini görmüştü. Sonunda tanıdığı biriyle karşılaştığı için rahattı.

M: "Ne yapıyorsunuz burada?"

C: "Zindancılık oynuyorduk katılmak ister misin?"

M: "Cellât ben olacaksam oynarım"

S: "Konuşmanız bittiyse tuvalete gidebilir miyim?"

Omega dişleri arasından konuşmuş ve hızlı adımlarla oradan uzaklaşmıştı. Hemen tuvalet bulması gerekiyordu. İki alfa ise boş boş birbirine bakıyordu.

C: "Sen neden buradasın?"

M: "Omegayı kontrol etmeye gelmiştim"

C: "Tanıyor musun?"

M: "Kısmen. Ceza olarak sarayı temizleyeceklerdi. Ama burası onlar için iyi bir yer değil. Cezalarını bitirip evlerine yollayacağım."

Chan, başını aşağı ve yukarı sallayarak anladığını belli etmişti.

C: "Gidelim"

...

Akşam olmuştu, Felix, peşini asla bırakmayan iki betayla neredeyse tüm sarayı gezmişti. Bir tek bahçeye çıkmasına izin vermemişlerdi. Bu minik gammayı üzmüştü, çünkü pencereden gördüğü kadarıyla sarayın bahçesi çok güzeldi.

Her tür ağaçlar, rengarenk çiçekler küçük heykeller ile süslüydü. Gamma bahçeye gitmek, bulduğu her çiçeği koklamak istiyordu.

Ama tabii bundan önce dün geceden beri göremediği deltayı görmek istiyor, okyanus kokusuyla doldurmak istiyordu ciğerlerini.

Sabah uyanmış, duş almış, ona sunulan sınırsız kıyafetler içinden siyah bir eşorfman ve beyaz düz bir tişört seçip giyinmiş, hayatı boyunca bu kadar yemeği bir arada görmediği kahvaltısını etmiş ve akşama kadar sarayı gezmişti.

Angel (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin