listen to the sounds

11 1 4
                                    

Okulun ilk haftası yeni bitmisti herkes coktan kaynasmıstı sınıfta Rui adlı bir kız.Surekli İnsoo'ya bakıyormus.Dakikalar arasında surekli gulumsuyor hatta bazen hocalar bile Rui uyarırmıs "Derse odaklan" "Nereye bakıyorsun tahtaya donsene" "Gulucek birseymi var bizede soylesene."

Birgun okulda Eunjin adlı bir kız 1 haftadır okula gelmemis Öğretmenleri Bayan Park sormus "Eunjin'i goren varmı cocuklar,ya da yakını?" Oradan Kate "Hocam ben tanıyorum arkadasım fakat yurdada ugramıyor onunla aynı yurda olmamıza ragmen?" Ders islenmeye baslamıs bir anda Eunjin sınıfa girmis.

Her yeri berabet ve bir bicimde "H..hocam yardım edin!"

B.P.:Ne oldu tatlım iyimisin!

E.:Hayır sanırım basım cok agrıyor.*yere dusup bayilmis."

Oradan Suhyeonk "Hocam revir?" Bayan Park "iyi olur cocuklar yardim edin." Suhyeonk Eunjin'i sirtina almis ve kosa kosa revire gelmisler.Bayan Lia "Aman tanrim neler oldu boyle!" Jihu "Ne olucak simdi birsey olmayacakmi?" İnsoo "İylesir ölucek degil ya?" Bir anda Eunjin İnsoo'nun uzerine atlamıs.

Suhyeonk Eunjin'e tekme atarak onu yere dusurmus.İnsoo "Neler oluyor ne yapıyor bu aptal!" Eunjin Bayan Lia'nın bacagını ısırmıs o sıradada ambulans gelmis ve Eunjin'i hastaneye gotumus. Digerleride sınafa gitmis.

Rui İnsoo'nun yanına gelerek "Ne oldu sana bir sey oldumu?" İnsoo "Ya bana ne olabilirki cekilde onumde yerime oturuyim." Rui yuzunu buzerek yerine gecti Suhyeonk İnsoo'nun yanına geldi. "Ne oldu Rui ne dedi sana?" İnsoo "Hic,birsey demedi." Suhyeonk kafasını sallayarak yerine oturdu.

Ögle arasında hersey degisti bir anda Bayan Lia Cedric ısırmaya baslamıstı.Herkes bir anda donusmustu.

O sırada yemekhane;Rui Sakura ile konusmaya basladı "Sakura sence Insoo'da benden hoslanıyormudur?" Sakura "Ne ondan mi hoslaniyorsun igrenc ayrica onun hakindaki dedikoduyu duymadin mi?" Rui "Ne dedikodusu?" "Onun gay oldugunu soyleyenler var." "Sacmalama Sakura yoktur oyle birsey."

Bir anda yemekhanenin kapısı kırıldı iceri bir suru zombiler geldi Rui "Noluryor!" cogu Rui'nin ustune bir suru zombiler gelmeye basladı.Sakura "Rui cekil oradan!" Sakura Rui'nin onune gecti zombiler onun ısırmaya basladı!Suhyeonk İnsoo'yu cekerek "Gidelim buradan!" İnsoo "Tamam!"

Üstlerine zombiler kosmaya basladı Suhyeonk ona tekme atarak camdan cıktılar.İnsoo "Hadi Suhyeonk geliyorlar hizli ol lutfen!" Suhyeonk "Tamam geliyorum" camdan atladi Insoo'nun elinden tutarak okulun icerisine girerler sınıfa ilerlerken ustlerine zombi gelir.

Suhyeonk zombiyi merdivenlerden asaga iter.O sırada İnsoo yerdeki makasi alarak ust kattadaki zombiye firlatir.Insoo "Dur,sana yardımcı olayim!"

Rui bir anda aglamaya basladı.Bayan Park o sırada yemekhanedeydi Rui tutarak yemekhaneden uzaklaştılar.Rui "Hocam,beler oluyor kendime engel olamiyorum basim of!"
Bayan Park "Rui iyimisin hadi gel sinifa gidelim!"

Suhyeonk "Insoo geri cekil sana geliyorlar!" Insoo "Hayir,olmek istemiyorum!". yana dogru giderken bir zombi onu yere dusurur.

Suhyeonk zombilere bir siseyle vurmaya baslar.Insoo yerinden kalkar. "Suhyeonk arkanda!" Insoo Suhyeonk'u yere iter ve gelen zombiye tekme atar. "Insoo sen iyimisin?"Insoo "Gidelim sinifa"

Sinifa gelirler.Greasun "Isırdılarmı o seyler sizi!?" Hari kapıya tekme atar. "Acın su kapıyı hemen!" Greasun kapıyı acar. Wujin "Hey,isirildiniz degilmi!" Hari "Hayir malmisin?" Wujin "Neden malmisin diyorsun soru sorduk sadece?!" Will "malsında ondan." Wujin "Geldi kopegi!" Will "Ne diyorsun lan sen!" Yujin "Bosver Wujin."

Suhyeonk "Polisleri aramalıyız." Will "Evet hadi su cantaları arayalım.". Kate kapıyı acmaya calısır ve, "Acın kapıyı hadi!" kapıyı acarlar. Greasun "Sen iyimisin kate?" İnsoo "Kate sen olamaz!" Kate "Ne..ne oldu bacaklarıma bakmasana!?" İnsoo "Sen ısırılmıssın ama!?" Sana "Dısarı cıkartın onu hemen hemen lutfen!!" Kate "Hayir ben olamaz?" Kate kafasını eger ve bacagındaki izi gorur.

Kate aglamaya baslar, "Ben..ben olmek istemiyorum cocuklar yardım edin lütfen!"
Wujin "Cık dısarı hemen!" Kate "Tamam cıkıcam merak etme sen." kapıya doğru yuru Greasun kapıdan cekilir. Sana "Cik artik!!"

Kate bir anda Donusmeye baslar ve Sana'nın uzerine kosar.Suhyeonk Kate cekme atıp onu yere dusurur. Suhyeonk "Wujin gel sunu camdan cıkaralım." Kate Suhyeonk'un ustune kosar ve Suhyeonk'u yere dusur.

İnsoo Bir canta ile Kate'ye vurur.Suhyeonk ayaga kalkar.Kate'nin elerini tutar,Wujinde ayaklarından ve onu camdan asaga atılar.İnsoo bir anda kendisini yere atıp aglamaya basladı. "Kate o,o benim cocukluk arkadasımdı onu neden onu asaga atınız." Suhyeonk "Ozur dileriz onun arkadasin oldugunu bilmiyorduk."

Insoo ayaga kalkti ve cama dogru bakti. "Neden atıgınız alanda yok,nereye gitmis olabilir?"Suhyeonk'da yananına gitti İnsoo'nun "Hayır gercekten yok!"Onjo. "Ya suan onemlı olan bumu cidden olebiliriz ve siz?" Greasun, "Haklı buradan gidelim,belki buraya girmeyi basarırlar aslında teras orası iyi." Herkes onayladı.Kapıya dogru yoneldiler.

Suhyeonk:İlk ben cıkayım Wujin sende en arkadan gel.

Wujin:Peki...

Greasun kapıyı actı.Suhyeonk arkasından İnsoo,Hari,Onjo,Greasun,Will vs.Suhyeonk "Merdivenlere kosun,geliyorlar."Suhyeonk durdu onlerinde Bayan Park ve Rui.Bayan Park "Cocuklar!" Onjo "Geliyorlar!?" Suhyeonk "Hocam terasa cikalim sonra konusuruz yoksa hepimiz olucez!"Bayan Park kafasini salladi.

Yukari dogru cikmaya basladilar Rui Suhyeonk ve Insoo'yu durdurdu.Rui "Elleriniz?" İnsoo ve Suhyeonk el elelerdi.

İnsoo "Bosver bunu ilerleyelim." Rui ilerlemeye ve merdiveni kosarak cıkmaya basladı Suhyeonk "İnsoo siz terasa cıkın pesinizden gelicem!"

Gelen zombiyi yere itti. "Hadi İnsoo." İnsoo merdivenleri cıkmaya basladı.Suhyeonk yangin tubunu aldı gelen zombilere vurmaya basladı.

Bir suru zombiler Suhyeonk'u yere dusurdu.İnsoo Suhyeonk'un yanına gelip zombileri iteklemeye basladı.Suhyeonk "İnsoo burada ne isin var gitsene!" İnsoo "Olmene gozmu kırpayım?"

Bayan Park Suhyeonk ile İnsoo'nun yoklugumu fark etti ve yanlarına indi.Bayan Parkla beraber yukarı cıktılar.bir suru zombi Bayan Park'i Insoo'yu ve Suhyeonk'u ustlerine kosmaya basladı.Ama terasa cıkmaya basladılar.

Onjo "İnsoo sen ısırıldın mı?" İnsoo "Ne!?"Herkes İnsoo'nun bacagındaki isirik ızıne baktılar.Suhyeonk "Yo,yo ısırılmamıstır yara felandır?"İnsoo "Gitsem i..yi"

İnsoo yere duser.Suhyeonk İnsoo'nun kafasını bacagına koyar.İnsoo "Suhyeonk bırak be-"Suhyeonk "Ben seni seviyorum İnsoo."İnsoo sok olmustu. "Oldukten sonra boyle birsey olmayacak." Suhyeonk "Sevdigim seni bir kere baskasını sevemem!"İnsoo Kapıyı acar. "Suhyeonk iyi ol olurmu?"

Greasun kapıyı kapatır.Suhyeonk "H-hayır gitmesine izin veremeyiz." Will "Uyan artık Suhyeonk oda oldu!"Suhyeonk icinden "Hayır o olmedi olemez."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 02, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

listen to the soundsWhere stories live. Discover now