isteriku satu biniku dua

2.2K 39 0
                                    

Hari itu hujan turun sangat lebat sekali. Hampir dari pagi sampai ke petang. Rosli yang tinggal bersama keluarga Debab pun tidak pergi ke mana mana. Dia hanya keluar membantu ibu mertuanya mengangkat dan menghantar barang barang jualan ke warong sahaja. Pada ketika itulah hujan pun mula turun. Mula mula hanya gerimis sahaja, tetapi semakin lama semakin lebat. Mujur sempat juga Rosli menyiapkan kerjanya sebelum hujan menjadi lebat. Walaupun dia telah turut lencun juga. Isterinya Debab bimbang juga bila melihat keadaan diri nya pada ketika itu. Dengan bersusah payah dia mengesut ngesut semata mata untuk memberi Rosli tuala. Sementara Debuk pula telah membawakan nya kain pelikat untuk sebagai pesalinan.

Itulah dalam kelemahan dan kekurangan, masih ada kekuatan dan kelebihan. Apalagi mereka dua beradik ini saling bantu membantu dan berkerja sama dalam setiap perkara. Maka yang berat akan menjadi ringan dan yang susah akan menjadi senang. Lagi sekarang dengan adanya Rosli yang telah banyak juga membantu. Terutama dalam mengurus kehidupan sehari harian mereka dua beradik itu. Seperti urusan makan minum, membuang air, mandi dan berpakaian. Memang pada sebelumnya pun mereka boleh melakukannya sendiri. Tetapi kini Rosli hanya sekadar untuk membantu bagi memudah dan meringankan bebanan sahaja. Walaupun keadaan mereka yang seperti itu, tetapi mereka masih ada hati dan punya perasaan untuk membantu kerja kerja ibu mereka.

Kerana hari itu hujan pun turun tidak berhenti henti, hanya kadang kadang lebat dan kadang kadang renyai renyai sahaja. Namun tetap tidak ada apa kerja yang boleh di buat, kecuali buat anak sahaja. Tetapi bila teringat tentang anak, Rosli seperti pelik dan hairan. Sudah lebih dari lima tahun mereka melakukan persetubuhan, namun kedua beradik itu tidak mengandung ngandung. Jika sebelumnya mungkin kerana mereka telah melakukanya dengan jarang jarang. Namun kini hampir setiap malam atau setiap hari mereka telah melakukannya, tetapi masih  tidak ada juga tanda tanda untuk mengandung.  Jika hendak di katakan dia yang mandul, memang tidak mungkin. Kerana sebelum ini Rosli telah membuntingkan dua isteri orang. Sekarang ini anak anaknya itu sudah pun besar. Seorang sudah berusia lapan tahun, dan yang seorang lagi baru berusia tujuh tahun.

Hendak di kata mereka berdua yang mandul juga tidak boleh, kerana memang mereka tidak pernah membuat pemereksaan atau pun mendapatkan sebarang pengesahan dari mana mana pakar yang berkenaan. Tetapi Rosli seperti tidak kesah. Dia tidak pernah bersuara pun tentang itu di hadapan mereka. Dia tidak mahu fikiran mereka terganggu hingga merasa resah atau tidak sedap hati, kerana sentiasa teringat ingat tentang perkara tersebut. Biarlah mereka menikmati sahaja kehidupan yang seperti sekarang ini, jika itulah takdirnya. Asalkan mereka merasa selesa dan bahagia. Rosli pun turut merasa bahagia bila melihat mereka bahagia. Dengan hanya melihat kegembiraan dan kecerian dari mereka. Jika tidak kerana keadaan mereka itu, sebenarnya mereka ini cantik dan menarik orangnya. Sebab ibu mereka juga pun memang  cantik walau pun kelihatan gemuk.

Selesai sahaja mandi dengan hanya bertuala, Rosli pun keluar dari bilik air untuk masuk ke biliknya. Tetapi niatnya terus sahaja berubah bila melihat Debab dan Debuk yang sedang berbaring di tengah tengah ruang keluarga. Rosli terus sahaja menuju ke arah mereka. Lalu terus menanggalkan tuala, sebelum baring mengapok di atas tubuh Debab dengan cara menyongsang. Dengan dia mengadap ke celah kelangkang Debab. Sambil dia mengangkangi kepala Debab, Rosli juga turut menyuakan zakar ke mulutnya.
" Emmmgh."
Kedengaran suara Debab seperti mengerang, tetapi tidak pula menunjukkan yang dia marah, membantah ataupun menolak. Dia tetap mengangakan mulut nya dan terus mengulum zakar Rosli.

Rosli pula terus sahaja bertindak dengan menyingkap kain Debab, sebelum dia pun melakukan jilatan pada farajnya. Ketika itulah telah mula kedengaran suara keluhan dari mereka berdua yang seperti bersahut sahutan dan saling bertingkah.
" Emmmmm, hemgh, emmmmm, hemgh."
Bunyi suara dari Debab yang seperti sedang mengemam keluhan. Kemudian di ikuti dengan suara keluhan dari Rosli pula.
" Sssgh, eeeee... hergh, eeeee.."
Sambil dia melakukan sorong tarik zakarnya di dalam mulut Debab, hingga membuat dia seperti hendak termuntah, 
" Huuagk, aargk, haaargk."
kerana rodokan zakarnya yang hingga sampai ke tekak. Ketika itu pun melambak lambak air liur Debab yang membuak dan berjejeh ke lantai.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

isteriku satu biniku duaWhere stories live. Discover now