CRUSHMATES

6 0 0
                                    

Sheryl's POV

"Padulong nako school mga nawg tae" ana ko sa gc.

"Langayan jud kayna siya oy" reply ni Stella. Sigeg balik2 ha!. Ing ana jud na silang upat saako makalagot. Kamo daw makamatag hapit na alas 9 diba sayon. Pero kapoy bitawg bangon, the hell i care.

Samtang padulong kos amoang room, nakita nako akoang love of my life! naa sa stage ga sayaw! yes he's feminine guy, looking so handsome, his hair is so fluffy and shiny.

"Agay yawa!" tungod saakong sigeg lantaw sa iya na dagma ko dapit sa lingkuranan nga semento.

"Need help?" familiar kaayo iyang tingog and then when i tilt my head and see who's talking. Si (si ano) my crush!! what the fucking fuck!. It's so embarrassing! Nadagma ko tapos nakita ko niya.

Gihatag niya iyang kamot saako para patindogon ko. He stares at me and smiled. Gikuha nako iyang kamot ug nitindog. The way he held my hand. The feeling. He makes my heart goes crazy. Fuck.

"U-uhm t-thanks" utal utal nakong ingon.

"No problem, paghinay sunod danghag pud kayka" ingon niya ug nilakaw palayo. Gibyaan ko niyang nakanga nga ang baba. Unsa daw???? danghag??? wala ba siya kabalo nga iyaha ning sala nganong na dam ag ko?. Whatever he's an asshole. Uncrush.

Pag abot nakos room nilingi ang lima ka tae saako ug nangatawa. Natingala ko nganong nangatawa sila, siyempre mga buang.

"Naunsa mana imong dagway Sheryl!" anas lean ug nikatawa silang upat.

"Awa ragud na imong buhok ug sinina oh" anas Stella ug gidunolan kog samin.

Pag lantaw nakos akong buhok grabe ka gubot tapos akong nawong naay uling! . Bantog ra nidoul si ano saako ug gihawiran akong nawong kay gibutngan naman diayg uling!!.

Sige japon silag pangatawa. Taod taod nanghilom na ang mga panuway.

"Maygali walay nisulod nga mga maestra, late na raba kang buanga ka" ana si lesly ann.

"Dli pud daw mosulod si Ma'am Umayam kay wala siya karon" anas yani ticangcang.

"Nicee onee!" lipay nakong ingon.
"Karon kay walay maestra, mangatulog ta!" ana ko ug gikuha among visual aids para ibanig. Sus maypa lagi gadala kog unlan ug habol. Pero ga attendance sako para dita makasuk ang ma'am. Himala way absent bisag isa.

"Guys naa koy na isip nga dula" ana si deeghun.

"Unsa mana! unsa mana!" excited nga pangutana ni yani. Bataot.

"Spin the bottle, ang ma tunungan sa baba ug tumoy sa botelya kay...... mag kiss!"

Yani's POV

"Ang ma tunungan sa baba ug tumoy sa botelya kay...... mag kiss!" ana si deeghun.

"Hoy jusko lord unsa mana deeghun" ana ko nga gilantaw si gian. Nilingi siya saako!

"Apil ko ghun" anas gian.

"Apil pud ko" anas philip. Hangtod nangapil na silang tanan. Except ni Chammela.

"Chammela hali diri grabe ka kj na" singgit ni lean.

"Diko oyy, kamo ra" anas chammela.

"Chammela, apil na"

Nisiga among mata pag ingon ni Lordwin!!.
Nanglingiay dayon ming upat ug ningisii kang chammela.

"Chammela, hali na lagi daw" ingon nako kang chammela ug ningisi ug dako. Ningkatawa sila Lean, Sheryl ug Stella. Gilantaw dayon ming chammela nga nagdikit ang duha ka kilay nga murag isa ka tandog mo buto na. Sus pa choosy choosy pa giganahan raba heb na!. Nitapad dayon saako si chammela ug gikusi akong kilid. Agay ha!

"Geh, dali na magsugod nata oy" excited nga ingon ni Stella. Dako kayg ngisi, palibhasa excited kaayo kay naas Philip.

"Sige 1 2 3 go!" gituyok na ni Lean ang botelya ug natunong kang kyle gilantaw nako kinsa ang isa. Fuck ako?! . What the?!.
Gilantaw nakos kyle ug nilantaw pud siyas ako! Patay unsaon nani. Paglingi nako usab sa iya kay nitaas iyang isa ka kilay nga murag gahulat. What the hell. Dili nako moundang nako.

"Dili nako oyy bahala mo dira!" ana kos ila ug nilakaw padulong canteen kay gigutom ko ug kalit. While walking, someone grabbed my wrist.

"Hey, where are you going?" nakataas kilay na giingon ni kyle saako hawid akong isa ka kamot and then he looked at my eyes. What's this feeling?. Why am i suddenly felt electricity when he held my hand??. And... his eyes... i feel like I'm drowning to his stares damn. Shit. No. I can't like him.

Kinuha ko agad sa kanya ang aking kamay at umiwas ng tingin bago niya pa marinig ang lakas at pintig ng aking puso.

Ngunit hinila niya lang ako pabalik at sinandal sa pader. Nakakulong na ako sakanya ngayon, ni hindi ako makagalaw dahil ang lapit lapit ng labi niya sa tenga ko!. His long eyelashes, perfect eyebrows, and his brown eyes looked at me. Tumigil ang paghinga ko.

"Why are you escaping to our game huh?" bulong niya sa tenga ko. His voice sent shivers on my spine. Hindi ako makahinga.

"Why are you so red?" his eyes looked at me tempting. I looked away, escaping to his pretty eyes. Damn.

Shit. I am blushing??. No wayyy!!. I mean he's Kyle Dapanas known as playboy in this school. I can't like him!. He fucks everyone. That's disgusting. He's a walking redflag.

He held up my chin trying to find my eyes.
There, I looked at him.

"What?? Ano ba??" i said and he chuckled.

"You're really cute when you're mad" he said chuckling.

My eyes widened. My heart is beating so fast. He looked at my lips and and.... dumapo na ang kanyang labi sa aking labi. Na estatwa ako sa kinatatayuan ko. Ginalaw niya ang kanyang labi at hndi ko namalayan na sinusuklian ko na siya sa kanyang mga halik at nagpatuloy sa ginagawa.

I came back to my senses and i pushed him. I ran away. Shit. Nganong gibuhat nako to???. Ga dali dali kog adto sa canteen para mag palit ug nestea para mabugnawan akong utok. Unsaon namani nako pagbalik sa room?. What if naas Kyle didto?. Dili sa nako siya gustong makita. Sala jud ning deeghun tanan gapasingulo ato nga dula.









Kyle POV












































4/27/23

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CRUSHMATESWhere stories live. Discover now