0.1: bullshit

57 8 3
                                    

date vakti ballarım toplanınn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

date vakti ballarım toplanınn. umarım okurken keyif alırsınız. oy ve yorumlarınız bekliyorumm 💌

🩰☁️

"hadi ama rina bir kere de mızıkçılık yapma"

yeji omzu ile beni ittirirken derin bir nefes alıp ona baktım. her zaman mızıkçılık yaptığım doğruydu bunu kabul edebilirdim. fakat bu sefer kesinlikle haklıydım. her zaman aptallık olarak gördüğüm ve eleştirdiğim şeyi şu an yapmam imkansızdı. ben gururlu bir kızdım.

"hayır yeji boşuna uğraşma." dediğimde jisu ve ryu aynı anda omuzlarını düşürerek bana bakmıştı. tam bir yavru kedi moduna girmiştiler ve bu pek hayra alamet değildi.

ayrıca ben birlikte haftasına geçirip eğleneceğiz kafası ile gelirken bu kör randevu işi de nereden çıkmıştı.

"hadi ama bunu yapmak istemiyorum, hem biz üniversite öğrencisi bile değiliz neden onlar gibi davranmak zorundayız" dediğimde ryujin öfke ile oturduğu yerden kalkmıştı.

"yah! eğleceğiz işte, hiç birini beğenmezsen kalk masadan git bir şey demeyeceğiz" dediğinde başımı olumsuz anlamda iki yana salladım. aeri ise yorum yapmasan bizi dinliyorken bana yardımcı bile olmuyordu.

"ama sen böyle yaparsan ben çocuklarımın babası kim soobin ile nasıl tanışacağım" lia yalandan ağlarken yeji ve ryujin de onu zavallı gibi göstermek için elinden geleni yapıyordu.

"babamın kulağına giderse harçlığımı kesilir biliyorsunuz değil mi" dediğimde yeji göz devirerek beni çekiştirmeye çoktan başlamıştı. ben ise o an artık geri dönüşü olmayan bir yola girdiğimi anlamıştım.

"alt tarafı yarım saat oturup muhabbet edeceğiz beğenen çocuğu kapar gider beğenmeyen de mekandan çıkar gider işte" dediğinde omuz silktim ve onların adımlarına uyum sağladım.

"bu evet demek sanırım" ryujin gülümseyerek beni omzuyla dürttüğünde tek kelime etmeden kızlarla yürümeye devam etmiştin.

yeji ve lia sevinçle çırpınırken göz devirdim ve olduğum yerde durup onlara baktım.

"bakın geldiğine pişman etmeyin, rezil olmadan çıkalım şu işin içinden" kollarımı önümde birleştirirken caddeye ulaşmış ve yolun kenarında durup taksi beklemeye başlamıştık. aklım yıl sonu olacak üniversite sınav ve 3 hafta sonra başlayacak olan sınav haftasında kalırken sessizce bekledim.

kızların elinden kurtulmak imkansıza yakındı. boşuna çabalamaktansa tek bir seferliğine gidip kurtulacaktım.

önümüzde bir taksi durunca aeri yeji ryujin ve ben arka koltuğa oturmuştuk. lia ise ön koltuğa yerleşmişti. taksiciye adresi anlatırken beni sıkıştıran yeji'yi dürtüklemiş ve mutsuz bir surat ile arkama yaslanmıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

as long as you love me.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin