ily

1.1K 31 2
                                    


Merhabaa, ilk defa bir şeyler yazıyorum acemice olabilir şimdiden kusura bakmayın. Genellikle bir okuyucu olduğum için yazma işinde pek iyi değilim ama pek fazla yoonkook kitabı ya da smutshotlar bulunmadığı için bir şeyler denemek istedim.burdan da pek anlamıyorum yazım yanlışları,hatalar olmuşsa yazarsanız düzeltirim.

uyarı! kurgunun nerdeyse hepsinde cinsel içerik ve söylemler bulunuyor rahatsız olacaksanız ya da 18 yaşından küçükseniz okumayın. 

iyi okumalar,umarım beğenirsiniz

Yatağın üstünde oturmuş Jungkook'u bekliyordum işten gelmesine yarım saat vardı ve onu çok özlemiştim bu yüzden ona süpriz yapmak için iki hafta önce 'süt gibi tenine çok yakışacağını düşünerek aldım'diyerek getirdiği siyah sırtı boydan boya açık yırtmaçlı elbiseyi giymiştim. Boyu diz kapağımın üstüne geliyordu Jungkook'u beklerken bunu biraz daha kısaltabilirdim yeni hali çok daha hoşuna giderdi jungkook'un hoşuna gideceği düşüncesi ile hemen ayaklanıp çekmeceden makas aldım ve kalçamın biraz altına denk gelecek şekilde kesmeye başladım hem zaten elbiseleri sadece evde jungkook için giyiyordum ve bu çok hoşuma gidiyor bazen evde olacagım günler salaş elbiseler giymeye de başladım elbiseyle salınmak iyi hissettiriyor. Elbiseyi kesmeyi bırakıp aynanın karşısında kendime baktım gerçekten elbise böyle daha iyi durmuştu sırt dekoltesi ile kalçamı ön plana çıkarmıştı, kendime biraz daha bakıp tekrar yatağa oturdum çok heycanlanmıştım bir an önce jungkook gelsin istiyordum. Jungkooku beklerken aklıma ilk tanıştığımız an geldi üniversiteye yeni başlamıştım ve sınıfım tarafından sevilmiyordum sürekli kokuma kötü imalar yapıyorlardı onlar yüzünden her gün duş alıyordum ve bir gün kampüsün yeşilliklerle dolu tenha bir yerinde dayanamayıp ağlarken karşılaşmıştık o bana su ve mendil uzatmıştı ve benimle konuşmuştu çok cana yakın konuşmuştu o gün bana bol bol iltifat bile etmişti yüksek libidosu ve arsızlığını belli ederek daha ilk tanışmamızda seni sadece altımda ağlarken görmek istiyorum demişti! Ahh Jeon Jungkook beni her zaman çıldırtıyor ve buna da devam ediyor ona doyamıyorum sürekli beni sevsin,öpsün, izlerini bıraksın, altına alsın istiyorum. Kapı sesi gelince sakinleşen kalbim tekrar hızlanmaya başladı yataktan kalkarak Jungkook'un odaya çıkmasını bekledim.

-Yoongi bebeğim ben geldim. Odada mısın?

Cevap vermeden beklemeye başladım dudaklarım kurumuştu çok yoğun hissediyorum. Kapıyı açtı beni görünce rahatladı ama bu uzun sürmedi dudaklarını yaladı beni süzmeye başladı o beni böyle süzerken vücudumu alev alıyordu sanki yanıyordum.

- Bebeğim.. Oh çok güzel olmuşsun elbiseyi alırken bu kadar güzel olacağını bilseydim daha erken davranırdım.

Bu dediğine kıkırdadım yanaklarım yanmaya başlamıştı ne zaman bana itiraf etse kızarıyordum. Yavaş yavaş ona doğru adımlamaya başladım.

- Yoongi'm kokun yoğunlaşmış bebeğim kızgınlığın mı yaklaştı?

Ona doğru ilerlemeye devam ettim ve yaklaşıp ellerimi boynuna doladım boynuna yaklaşıp adem elmasına küçük bir öpücük kondurdum.

- Kocacığımmm çok özledim seni

Junkook tavşan dişlerini göstererek gülümsedi ardından hemen dudaklarıma uzandı. Alt dudağımı ısırdı sonra emmeye başladı ağzımdan mırıldanmalar kaçmıştı o ise mırıltımı duyunca tekrar dudağımı ısırdı bende onun üst dudağına uzandım  dudağını emmeye başladım biraz uzaklaşıp dilini ağzımın içine yolladı. Dillerimiz birbiriyle dans eder gibi şevişirken o ellerini belimden yavaşça kalçama indirdi ve kalçamı sıktı bu hareketi inlememi sağladı ben inledikçe o daha çok sıkıyordu kalçamı. Nefeslerimiz artık tükenmeye başlayınca dudaklarımızı ayırdık, alt dudağımdan aşağıya inerek çenemi, boynumu daha sonra mühür bölgemi öptü. Ben daha çok feromon salgılamaya basladım Jungkook bana dokununca feromonlarımı kontrol altına alamıyordum almakta istemiyordum zaten. Tekrar dudaklarıma uzanıp minik minik öpücükler kondurdu. Elleri hala kalçamdayken eteğin altından çıplak bacaklarımı okşadı.

golden hour - YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin