3.darling

49 0 0
                                    

"Počkej"řekla jsem "Co se děje datling?"řekl zmateně Billy "nemůžeš chodit zároveň se mnou a i se Sidney"řekla jsem "No je pravda ale mám nápad,budu "chodit"se Sidney a zároveň budu s tebou randit"řekl a objal mě "Jo dobře"řekal jsem,objímali jsme se asi 5 minut dokud někdo nezaťukal na dveře "knock knock Emily jsi tam?"řekla daná osoba "Do prdele"řekla jsem potichu "budeš muset už jít zlato"řekla jsem "Jo to je pravda tak já jdu zase oknem"řekl "Počkej babe"řekla jsem a šla mu dat ještě pusu na rozloučenou "Pa"řekl a odešel "převlíkám se"řekla jsem "Aha no tak ti to řeknu přes dveře nechceš jít zítra se mnou,Billym,Tatum a Stuem na jednu party?"řekla Sidney "Hele Jo klidně a v kolik a kde to bude?"řekla jsem "Sejdeme se u nás před domem"řekla "Dobře"řekla jsem......

RÁNO
Jela jsem jako každý den autobusem do školy s Johan,a taky se mnou jela sestra i s jejími kamarády,Abych řekla pravdu dneska byl Billy fakt hot a měla jsem chuť mu to říct ale furt se okolo něho motala Sid,už jsme u školy vždycky jdu z autobusu poslední a tentokrát šel i Billy "Hej Em"řekl potichu "Billy?"řekla jsem a šla mi dat pusu tak aby nás nikdo neviděl "tady ne ještě nás někdo uvidí babe"řekla jsem "Dobře tak ve 11:30 na záchodech?"řekl "Dobře ale už musíme jít"řekla jsem a dala mu pusu na tvář,vylezli jsme z autobusu a já si to kráčela hezky pěkně do školy ugh ale mám tam Billyho a Johan oni jsou moji save place jim můžu říct cokoliv.
V 11:25
bylo za 5 minut půl dvanácté a já čekám u záchodů a už vidím toho krasavce jak jde směrem ke mě
"Ahoj darling chyběla si mi"řekl a zatáhl mě dovnitř "ty mě taky babe"řekla jsem a hned jsem se na něho vrhla,začali jsme se líbat,líbali jsme se asi 5 minut a pak Billy přešel na můj krk,budu tam mít asi cucfleky sakra..jezdil mi po zádech dolu a nahoru mezitím jsem si hrála s jeho vlasy nebo mu zadrhávala nehty do trička na chvíli se odtáhl z mého krku a pak mi sundal tričko a já jemu no a dal už víte co se stalo................
Po škole
zrovna jsem vycházela ven když v tu chvíli mě zarazila sestra "Hej Em!"řekla a já se otočila "co je?"řekla jsem "pojď sem za náma"řekla,ach Jo člověk nemůže jít ani normálně domu bez toho aby na mě zakřičela sestra ať jdu za ní.
"No co je Sid"
"Pojď si s námi popoví....co to máš do prdele na tom krku?!!"
"Co Co mám na krku?"
"Ty jsi se s někým tahala?A kdo to jeeeeee"
"Hele to ti může být úplně u prdele no kdyz uz se ptáš tak fajn,Byl to ten nejlepší sex který sem kdy v životě měla a ten dotyčný byl nejlepší ze všech!"
"Tak to mě zajímá teda kdo je ten šťastlivec"řekl Stu
"Tak to ani náhodou a pokud dovolit chci se jít připravit na ten večírek tak pojď jdeme Sid"
"Ty kravo...Co?!jo Jo jdem zatím lidi"
Večer
Takže vůbec nevím co si mám vzít ale vzala jsem si tohle:

Co?!jo Jo jdem zatím lidi"VečerTakže vůbec nevím co si mám vzít ale vzala jsem si tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem se ségrou ven a byly tam už ostatní i Billy...
"Zdarec vy dvě"řekl Billy "čau"řekla jsem "Ahoj zlato"řekla Sid a dala mu pusu "Em moc ti to sluší"řekla Tatum "Díky Tat tobě taky"řekla jsem "No dobře můžeme vyrazit Juhuuuu"řekl Sid "Jo Jo jasně jdeme"řekla jsem....

in the street (SCREAM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat