Hoş geldiniz,
Bu hikaye konuyu bana ulaştıran jeonjkJeonjimin bebeğime ithafımdır.
Ayrıca pov'un sahibi bendhandi izin için teşekkür ederim <3
"Hadi güzelim, aferin sana işte böyle! Vur!"
Jimin artık son gücünü kullanıyordu, sevgilisinin boks antrenmanını böldüğü için cezalandırılacağını ummuş, ancak böyle cezalandırılacağını düşünmemişti. Jungkook ona yirmi dakikadır boks yaptırıyordu.
"Jungkook, bayılacağım şimdi. Kollarım koptu, yeter..."
Jimin Jungkook'un ellerindeki elliklere vurmayı bırakıp kendi eldivenlerini çıkardı.
"Cezam seni tatmin etmedi bakıyorum, beğenmedin mi?"
"İnkar edemeyeceğim, bunu hayal etmemiştim."
Jungkook, ellerindeki ellikleri çıkarıp Jimin'in kalçasına nazikçe vurdu, "Onu da yaparız yavrum, gece bendesin değil mi?"
"Evet, gelmeyeyim mi? Babamdan zor izin aldım zaten..."
"Aşkım, Juwon baban beni seviyor. Neden kalmamıza izin vermiyor anlayamıyorum. Daehyun baban mı istemiyor diyeceğim ama o da damadım diyor bana."
Jimin derin bir nefes verip kollarını Jungkook'un boynuna sardı.
"Ben biliyorum Kook, hamile kalırım diye korkuyor. Bir de evlenmeden birlikte yaşamamızı istemiyor."
"Neyse, Juwon babamın vardır bir bildiği."
Jimin ve Jungkook, aynı üniversitede ancak farklı bölümlerde okuyorlardı, ikisi birinci sınıftalarken bir partide tanışmış ve bir daha da kopamamışlardı birbirlerinden.
Şimdi ise son sınıftalardı.
"Biliyorsun," Jimin tek elini Jungkook'un terli saçlarından geçirdi, "Vitalar kolay hamile kalabilir, hele ki ideal eşlerini bulmuşlarsa."
Jungkook, Jimin'in kısık kısık konuşmasına karşı ince beldeki ellerini sıkılaştırıp yüzüne yaklaştı. Burunları birbirine değdiğinde gülümsedi Jimin.
Jungkook fısıldadı, "Sen buldun mu ideal eşini? Hm, buldun mu deltanı?"
Jimin başını sola yatırıp biraz daha yaklaştı, "Bilmem ki, buldum galiba."
Jungkook hareketlenip dudaklarını birleştirdi, yoğun ama tatlı bir öpücük verdiler birbirlerine. Kampüslerindeki spor salonunda boş buldukları bir odada olduklarından uzun süre öpüşmeleri bile riskliydi.
"Ben vitamı buldum."
Jimin gülümseyip sıkıca sarıldı Jungkook'a, gerçekten birbirlerini çok seviyorlardı.
"Çok duygusallaştık güzelim, artık antrenmana devam etmem lazım akşama maç var."
"Yarın dersin yok mu? Sana kaç kere dedim dersinden önce maça çıkma diye?"
"Para yok birtanem para, dersi telafi ederim ben korkma sen."
"Neyse tamam, para konusunu seninle konuşmayalım çünkü kavga ediyoruz. Yardım edeyim antrenmanında."
Jimin ellikleri giyip Jungkook'a gülümsedi.
"Hadi, vur bakalım."
Jungkook, hafifçe ancak ritmik şekilde vurmaya başladı. Bir süre sonra Jimin'in ciddi yüz ifadesine karşı kendini tutamayıp gülmeye başladığında Jimin'in kaşları daha da çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ding Ding Ding! |Kookmin|
FanfictionOmegaverse | Oneshot | Smut içerir Aynı üniversitede okuyan vita Jimin ve delta Jungkook, uzun zamandır sevgililerdir. Bir gün Jimin'in fakültesinden bir alfanın onlara bulaşmasıyla Jungkook onu ringe kapışmaya davet eder. Konu @jikookrealknks isim...