A hosszúnak tűnő folyosón sétáltam egészen Harry szobájáig. Meg álltam az ajtó előtt s bekopogtam. Azonban válasz nem jött igy bementem. Harry az ágyon feküdt s valamit nézett. De ugy nagyon. Annyira hogy észre se vette amint beléptem.
-Harry? - szólítottam hátha észre vesz
-Melody - tett le a telefonját - mit szeretnél? - ült fel
-Jöttem a masszázsomra - emeltem fel a testápolót - ugye nem felejtetted el?
-Nem, dehogyis - állt fel az ágyról - elmegyek kezet mondi addig feküdj le nyugodtan
-Elfelejtetted, ugye? - fogtam meg az alkarját s oda súgtam neki
-Lehet - suttogta vissza majd elmosolyodott
Míg Harry a fürdőajtó mögött készítette elő kezeit, én felbátorodva vettem le pólóm.
Harry Styles
Mikor vissza mentem a szobámba, Melody már az ágyamon feküdt, s a pólója az ágyam szélén hevert. Kicsit megfeszültem amint meg pillantottam, majd közelebb mentem s lassan az ágyamra térdeltem.
-Ezt kérlek használd - tette a kezembe a testápolóját
-Igen is főnökasszony
Tettem egy kevés krémet a tenyerembe majd finoman a hátára kentem, majd elkezdtem simogatni. Miután felmértem helyzetet, hogy mivel van dolgunk, elkezdtem egy kicsit nyomogatni. Azonban a melltartó pántja útban volt.
-Tudod - hajoltam le a füléhez - útban van a melltartód
-Akkor csatold ki - mondta, s láttam egy kósza mosolyt az arcán
Kikapcsoltam, s meglepődtem mikor kibújtatta a kezeit. Zavarba jöttem. De nagyon. Úgy éreztem, hogy a kis Harry nem sokáig tudja kontrolálni magát ami baj volt mert nehezen tudom lecsillapítani az a helyzet. Kisebb gondolkodás után, újra neki kezdtem, s ahogy láttam és hallottam élvezte amit csinálok. Át raktam az egyik lábam a csípőjénél igy kényelmesebb volt masszírozni. Viszont már akkor éreztem hogy baj van, a kis Harry nem bírt magával.
-Harry - szólt Melody - cseréljünk
-Mi? - kérdeztem vissza
-Most én jövök - ült fel s becsatolta a melltartóját ami sokkal nagyobb rá látást teremtett melleire mint gonoltam - fekdüj le
-De ugy volt....
-Sssss - tette a számra a kezét - csak lazulj el - éreztem meg ujjait a pólóm szélén, majd levette rólam s a sajátja mellé rakta - feküdj le - hasra feküdtem s meg éreztem puha kezeit a hátamon és az előbb rá tett krémet oszlatta el.
-Ugye utána folytathatom a te kényeztetésedet? - kérdeztem
-Ha nagyon ragaszkodsz hozzá - hajolt a fülemhez úgy ahogy én - akkor igen
-Rendben - mosolyogtam s élveztem tovább ahogy gondosan ellazítja izmaim
Kb 20 percig élveztem a kényeztetését, amikor szóltam, hogy szeretném végre hajtani az ígéretem. Helyet cseréltünk, s már rutinosan csatoltam ki melltartóját és próbáltam minnél finomabban kényeztetni.
Nem bírtam, egyszerűen nem bírtam. Még az eléjén mikor elkezdtem ugyahogy meg voltam, viszont mikor felajánlotta, hogy ő is szivesen megmaszíroz meglepődtem, amint megéreztem finom kezeit a hátamon mint aki a mennyországba van. Ahogy a csípőmön ült s mozgott a fantáziám különböző jelenteketek készített. Már akkor éreztem, hogy a kis Harry akcióba lépett, s nem birja tovább. Ezért szóltam, hogy folytatnám amit elkezdtem. Viszont nem arra számítottam ami történt....
YOU ARE READING
Dark Past
FanfictionAz egyik legismertebb maffia főnök lányának lenni nem egy leány álom. Azonban sok mindent meg tanultam. Ha kiváncsi vagy a történetemre, s arra hogy milyen volt az életem kezd el olvasni.