İzuku'nun bakış açısıMükemmel bir halt yiyip kahramanları peşime taktım✨
Eraser-" Bekle çocuk!"
Yahu bırakın peşimi! O kadar etkileyici şeyler de söyledim niye takip ediyorsunuz amk?!
Eraser-" Dur dedim sana!"
-" Kaçan kovalanır kahraman. Kovalamaca başladıysa ebelenene kadar devam etmelisin."
Eraser-" Kelime oyunları demek. Buraya gel!"
Farklı bir kelime söyleyin artık. Gelmicem bunu da mı anlamıyorsunuz?
İzimi kaybettirmem lazım!
Bekle, şu benim eski okul değil mi? Yeni okulum olmadığına göre evet eski okulum.
Başka seçenek yok. Koş da çatıya çık deku.
.
.
Madem benimle aynı saniyede çatıda olacaktınız beni niye koşturarak yordunuz amk!?
Midnight-" Kaçacak yer kalmadı."
-"..."
Hawks-" Hey! Kötülerden olmak için fazla genç değil misin?"
-" Güç olduğu sürece toprak bir yaşında olsa da olur."
Eraser-" Ne diye cümlelerini ilginç şekilde söylüyorsun?"
-" Eğer tahmin ettiğim gibiyseniz, herkes ile aynı tepkiyi vereceksiniz. Ancak bir farkınız varsa, bunu kanıtlayın."
Eraser-" Sorumun cevabı bu değil gibiydi..."
Çatının ucuna daha da yaklaştım. Hatta tam ucundayım denebilir.
Midnight-" Hey! Fazla uçtasın! Düşeceksin!"
-" Söylesenize kahramanlar, Ölüm ve yaşam arasındaki fark nedir?" (Sizin de cevaplarınızı alalım>>>)
Midnight-" Niçin bunu soruyorsun?"
Hawks-" Merak etme, atlarsa onu yakalarım."
Eraser-" Ölüm ve yaşam arasındaki fark demek... Peki sence cevap nedir, çocuk?"
Eraserden beklenmeyen tepkiler geliyor....
-" Bir cambaz hikayesidir yaşamla ölüm arasında yaşadıkları !
Yaşamla Ölüm Arasındaki O ince Çizgide Cambazlık Yapıyorum Bu Aralar..
Ayağım Kayınca Çığlıklar, Düzgün Yürüyünce Alkışlar kopuyor! . . . ."
Eraser-" Yaşına uygun sözler değil... Zeki gibisin."
-" Herkes nihai sonu görmek ister. Ancak ölmek onlara çekici gelmez. İnsanlar lüstahça yaşamak derdinde. Ama biliyor musun kahraman, Hayata veda etmedikçe nihai sonu göremezsin."
Aşağıya atladım. Ama düşmeyeceğim. Neden? Çünkü 3. Kattayken okulun içine gireceğim. Binaya çıkarken bunu hesaba eklemiştim. Yaşasın dahi benn!
^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Green light" /^/ Villain deku /^/
FanfictionHerkesten...her şeyden umudunu kesmiş. Yaşamasının bir anlamı olmadığını düşünürken, aklına gelen fikir ile tüm japonya, tüm dünya pişman olacaktı.. ** -" Haha~ Hey kacchan! nasılsın?" ** UYARILAR! sadistlik kan katliam cinayet toplu adam öldürme Vi...