Ráno som sa zobudila na to ako mi zvoní telefón volala mi moja kamoška jezis to zas bude
Ja-j
Silvinka-S"j: ano?"
"S:Aké áno kde si?" vedela som to.
"j:ouu prepáč ja som ti to zabudla povedať som s patrikom na koncerte v prahe"
"S: A to si mi nemohla povedať vieš ako sa o teba bojím ?! " zase kričala jak moja mama.
"j:nehuč po mne niesi moja mama čau " zrušila som nemienim sa s ňou teraz hádať.
"Dobry ráno kdo to byl?" spýtal sa nik s tým svojim ranným chrapákom .
"ahoj moja kamoška a prepáč že som ťa zobudila" vstala som s postele.
"Nevzbudila jsi mě" zobral mobil a začal si tam s niekým písať neriešila som to a šla sa obliecť.
Obliekla som si toto :Prišla som do izby a dominik bol stále na mobile.
"čo tam tak dlho robíš?"sadla som si na posteľ.
"Píšu si s jakubem"odsekol ,tak fajn toto asi jakub nebude.
"hm tak fajn" odišla som na raňajky bez neho.
"Co ty tady sama? " prišiel patrik konečne.
"no dominik je furt na mobile tak som odišla bez neho a čo ty kde máš jakuba?" spýtala som sa.
"No ten je ještě v koupelně prej za chvíli přijde" odpovedal a sadol si naproti mne.
"Dobrý ráno co vy dva tady kde mate dominika?" haha kto iný než pán vlček.
"ten tvoj kamarát je ešte hore a píše si s niekým vraj s tebou" kukol na mňa ako na piču.
"Co mně nepsal to bych si pamatoval " takže citta ma ojebal no nevadí.
"aha" potom som už viac nevnímala o čom sa oni bavia.Po raňajkách sme išli všetci pred hotel a nik bol stále na mobile
"halo vnímaš?" drgla som do neho.
"Ne a dej mi pokoj" okej tak ten dnes nemá dobrú náladu nechám ho radšej.
"Pojd sem sofčo vyser se na něj "povedal jakub a chytil ma okolo ramien.
"nechápem čo mu je ale nevadí no môžem sedieť pri tebe?"
"Jasně že jo " pritiahol si ma viac k sebe.
"ďakujem " šli sme si sadnúť do auta a ja som si oprela o jakuba hlavu za 10 minút som zaspala.Prišli sme do pardubic
"Sofčo vstávej" budí ma jakub keď sme pred naším panelákom.
"už vstávam kubi" vyšla som s auta a zobrala si tašku s kufra.
"tak ahojte chalani a ďakujem za včera" objala som ich okrem nika.Prišla som domov a silvinka už sedela na gauči
"ahoj už som tu " vyzula som sa a mierila som si to k nej.
"Ahoj ako bolo?" spýtala sa s iróniou v hlase.
"no fajn spoznala som nika a aj yza" ona na mňa vypučila oči.
"Čože si?!"začala pištať moje uši hahaha.
"no a nepišti lebo mi prasknú uši" zasmiala som sa a ona somnou.
"Tak dobre ale musíš mi povedať viac"
"fajn času je dosť čo keby ideme na nechty?"
"Môžeme" obuli sme sa a vyrazili.Prišli sme od nechtárky domov
moje:
silvinkine:
"pozrieme si niečo?" spýtala som sa keď sme si sadli na gauč.
"Môžeme" zapla som telku a kukali sme horor evil dead rise.
"do piči " povedala som keď mi začal zvoniť mobil. a hádajte kto volal no citta.
"čau čo je?"
"Promiň za dnes jsem debil" hahaha.
"no to si ale v pohode"
"Pujdem zitra ven? " zrazu no gratulujem.
"uvidím dobrú" povedala som a zrušila.
"Už pôjdem spať dobrú noc sofi" povedala silvinka keď sme dopozerali.
"aj ja tak dobrú noc " obidve sme sa vybrali do ríše snov.gang gang druhá časť príbehu❤️