Y/n staat buiten te wachten op Charles. Na een paar seconden komt hij buiten.
C: hey, uhm.... wat is er?
(Boze)Y/n: Wat er is ? Dat je dat zelfs durft vragen! Eerst negeer je me kei hard en dan ga je een hele tijd staren naar mij! Wel ik zou niet weten wat er is!?
C: Y/n,..... Sorry maar... nee sorry laat maar.
Y/n: Charles zeg alsjeblieft!
C: Max, het is Max.
Y/n: Max? Wat heeft hij er nu weer mee te maken ?
C: Na de race, kwam hij naar mij om te zeggen dat ik niks mocht proberen met jou, en dat hij me dan wel weet te vinden daarna...
Y/n: mhm ik snap het, maar wou je iets proberen dan ;)
C: Wel...Y/n komt dichterbij Charles staan en de spanning tussen de 2 stijgt.
C: y/n stop, niet hier je maakt me helemaal gek!
Y/n: Oke dan zijn we door !
C: en Max dan?
Y/n: mhm ja, wacht ik heb en plan !Y/n legt Charles het plan uit.
Y/n: Kom om 4:00 naar dit hotel en deze kamernummer !
Y/n geeft Charles een papiertje met daarop het hotel en de kamernummer.
Y/n gaat via de achteringang terug naar binnen en doet alsof ze van de wc komt, Charles komt via de gewone ingang binnen en doet alsof hij even een luchtje was gaan scheppen.
Y/n gaat nog even bij de meiden en zegt na een tijdje:Y/n: meiden het was super leuk! Maar ik ben kapot en ga naar mijn hotel !
Lily: Neee y/n blijf !
Isa: y/n !!!!
Kelly: Nog eentje y/n
Y/n: Nee meiden sorry, maar ik heb morgen nog wat dingen te doen. We spreken zeker nog eens af!
Kelly: Oke dan!
Isa: Doei meid!
Lily: leuk je te leren kennen! Tot nog is!Y/n geeft de meiden een knuffel en gaat dan nog even naar de jongens.
Y/n: Maxie, ik ben ermee weg.
Max: Nu al?
Y/n: jaja, ik heb nie zoals jullie zo een makkelijk leven he! Ik moet deze week weer werken *zucht
Max: Oke dan! Zie ik je snel?
Y/n: jaja sowieso !
Y/n: Jongens, tot de volgende !
Pierre: Doei y/n, Leuk je te leren kennen!
Carlos: heb je het naar je zin gehad y/n?
Y/n: Ja hoor!Y/n geeft alle jongens een kus op de wang en geeft Charles nog een knipoog.
Y/n is vertrokken en de jongens zijn weer druk bezig met dansen en gek doen. Carlos en Charles zijn 1 van de enige die niet zo dronken zijn en zij zitten even aan de kant.
Ch: ik ga sebiet naar y/n.
Ca: Wat? En max dan?
Ch: Ik heb het verteld tegen haar en toen stelde ze voor om naar haar te gaan.
Ca: aah zo zit dat dus.
Ch: haha jaajaa, maar dus ik ben sebiet weg!
Ca: ik ook, dan valt het ook iets minder op.
Ch: oke, dankje maat!Carlos gaat even naar Isa om bij haar te horen of het goed is dat ze vertrekken.
Zij vind het goed.Ch: Jongens, ik ga vertrekken!
Ca: Isa en ik ook!
De jongens: Okee is goed, tot volgende week!Charles Carlos en Isa vertrekken.
Ca: Maat, doe het goed en veel plezier;) maar zorg dat de mensen naast jullie kunnen slapen he :)
Ch: We gaan gwn praten hoor.
Ca: jaja praten...
Isa: Uhm jongens over wie gaat het ?
Ch: hahah, Carlos legt het wel uit, maar tegen niemand zeggen he!
Isa: neenee !
Ca: vertrek nu maar, ze wacht waarschijnlijk al!
Ch: Ik ga al! Bye bye
Ca: laat weten hoe het ging !Charles vertrekt opgewonden naar het hotel van y/n.
Heyyy,
Ooh toch wel 1 van men favoriete deeltjes eigenlijk :)
Wat vinden jullie er eigenlijk van?Liefs
Xx
JE LEEST
Zusje van Max Verstappen
Fanfictiony/n (22) is het verloren zusje van Max Verstappen. De 2 zijn van elkaar gescheiden toen hun ouders gingen scheiden. Y/n ging mee met haar moeder en Max met zijn vader. Op een dag wint ze een ticket om in de VIP naar de GP in Zandvoort te gaan. Maar...