ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
Τρίτη
Πρωτα απ'όλα να ξεκαθαρίσω κάτι: αυτό είναι ενα ΧΡΟΝΙΚΟ και όχι ημερολόγιο. Ξέρω τι λέει στο εξώφυλλο,ωστόσο, όταν η μαμά πήγε να μου πάρει αυτό το πράγμα, της είχα πει εντελώς ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΑΝΩ (ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ).Τέλεια.Άλλη όρεξη δεν είχα, να με πιασει κανένας Κοπανός να κουβαλάω αυτό το τετράδιο και να βγάλει λάθος συμπερασματα.
Το άλλο που θέλω να σας ξεκαθαρίσω απο τώρα είναι πως ηταν ιδέα της ΜΑΜΑΣ μου η φράση και όχι δική μου.Αλλά αν νομίζετε πως θα κάθομαι να γράφω εδώ μέσα (τι αισθάνομαι) η ξερω'γω τι άλλο, τοτε είναι για δέσιμο. Οπότε,μην περιμένετε να δείτε τίποτα (αγαπημένο μου ημερολόγιο) αυτό, και (αγαπημένο μου ημερολογιο), εκεινο, ένταξη;
Ο μόνος λόγος που συμφώνησαν με την ιδέα είναι γιατί σκέφτηκα πως, όταν γίνω πλουσιος και διάσημος, θα έχω καλυτερα πραγματα να ασχολούμαι απο το να απαντώ όλη μέρα στις ηλιθιες ερωτήσεις του κοσμου. Οποτε, θα μου φανεί πολύ χρησιμο αυτό το βιβλιαρακι.
Όπως είπα και πριν, μια μέρα θα γίνω διάσημο, αλλά για την ωρα είμαι ακόμα στο γυμνάσιο με ενα μάτσο ΒΛΑΜΜΕΝΑ.
Να σας πω μονο, για την ιστορια, πως κατα τη γνώμη μου το γυμνάσιο είναι μια απο τις πιο ανόητες εφευρεσεις του κόσμου.Βάζουν παιδιά σαν εμένα, που η αναπτυξη τους δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, με μαντραχαλους που ξυρίζονται δυο φορες τη μερα .
Και μετα αναρωτιούνται όλοι γιατί πέφτει τόσο ξύλο και δούλεμα στο γυμνασιο.
Αν ηταν στο χερι μου, οι τάξεις θα πήγαιναν σύμφωνα με το υψος, όχι με την ηλικί.Αλλά και παλι, κάτι τύποι σαν τον Τσάρλι Μανγκους θα έμεναν μια ζωή στην Πρωτη γυμνασίου.
YOU ARE READING
Το ημερολογιο του Τζακ 1
Teen FictionΟ Τζακ είναι ενα απλό 13 χρονο παιδι που σε 3 μηνες θα παει στο γυμνάσιο το καλοκαίρι το περνάει με τον κολλητό του τον Αλεξη όταν τελειώνει το καλοκαίρι αρχίζει η περιπέτεια του .