( 𝐖𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐚 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐫𝐨𝐮𝐛𝐥𝐞 !)
𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐢𝐧𝐬:
𝐆𝐫𝐚𝐦𝐦𝐚𝐫 𝐞𝐫𝐫𝐨𝐫𝐬, 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝, 𝐠𝐨𝐫𝐞, 𝐩𝐚𝐧𝐢𝐜 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤𝐬, 𝐃𝐫𝐮𝐠𝐬 , 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐬𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬!
(T𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐓𝐫𝐢𝐠𝐠𝐞𝐫 𝐖𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 .)
𝐎𝐤𝐚𝐲 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤!
𝕴𝖓 a small old broken-down apartment that was overpriced a small skinny boy was in his small room bandaging what seemed to be a knife cut that started at his neck and ended at his collar bone.
The young boy let out a hiss at the sting of the wound as he was wiping the dirt and dried blood with a wet cloth.
𝟚𝟘 𝕞𝕚𝕟𝕦𝕥𝕖𝕤 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖
𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘢𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘮𝘰𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘢 m̶o̶n̶s̶t̶e̶r̶ 𝘣𝘰𝘺 𝘸𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘩𝘰𝘰𝘥𝘪𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘢𝘳𝘬 𝘣𝘳𝘰𝘸𝘯 𝘴𝘩𝘪𝘯𝘰𝘣𝘪 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘴 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘥𝘪𝘴𝘵𝘳𝘪𝘤𝘵. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘰𝘣𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘶𝘳𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘳𝘦𝘤𝘰𝘨𝘯𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘰𝘥𝘪𝘦 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘧𝘢𝘴𝘵 𝘱𝘢𝘤𝘦 𝘬𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘥𝘰𝘨𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘺.
𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘣𝘶𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘳𝘦𝘦𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘧 𝘢𝘭𝘤𝘰𝘩𝘰𝘭. 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦 𝘢𝘯 𝘢𝘱𝘰𝘭𝘰𝘨𝘺 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘣𝘶𝘵 𝕟𝕠 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘶𝘺 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘺𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘶𝘴𝘦𝘥.
𝘛𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘯𝘰𝘸 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘢 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘳 𝘷𝘪𝘦𝘸 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘦𝘵𝘴. 𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘬𝘺 𝘣𝘭𝘶𝘦 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘯𝘰𝘸 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘢 𝘧𝘭𝘢𝘴𝘩 𝘰𝘧 𝘧𝘦𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘩𝘪𝘴𝘬𝘦𝘳 𝘮𝘢𝘳𝘬𝘴 𝘳𝘦𝘷𝘦𝘭𝘦𝘥 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘦𝘵 𝘭𝘢𝘮𝘱.
YOU ARE READING
𝓟𝓪𝓲𝓷 (Naruto story) (EDITED)
FanfictionNaruto was alone and still is... Will anyone notice his silence pleads for help? If they even do would they care? What if he was slowly giving up? ...