Chaeyoung
Her gün olduğu gibi patronuma dosya götür,imzalat,yanında dur, programları söyle, bide... Seks
Her zaman benimle oynayıp bırakıp gidiyor. Nefret ediyorum bu huyundan Myoui mina Sadece beni oyuncak gibi kullanıp atman kötü hissetiriyor
Ama bir gün sende benim için sürüneceğinden eminim. Şimdi ise yine aynı şeyi yapıyorum. Mina'ya dosayayı götürüyordum bir andan arkamdan gelip kapıyı kapatı ve yine başlıyoruz.
Mina beni kapıya yaslayarak yavaşça üstümde ki beyaz gömleğimin düğmelerini açıyordu bunu yapması beni yeterince heycanladırıyordu.
"Ah~ Myoui mina çabuk ol~"
"Bana emir mi veriyorsun? Son chaeyoung"
"Ahm~ hayır sadece... "
"Sadece ne?"
"Boş verin sadece devam edin"
"Peki"
Mina düğmeleri tamamen açtıktan sonra gömleği omzumdan biraz indirdi. Boyunuma öpücükler bırakmaya başladı. Onun öpücükleri ah, o her öptüğünde sarhoş oluyorum. Kafamı eğip ona daha fazla alan sundum.
Ellerini yavaşca sütyenimin altında göğüslerimi sıkmaya başladı. En zayıf noktam orasıydı ve bunu biliyordu.
"Ahhmm~"
"Benim minik kedim bugün pek bi sesli he? "
Ellerimi ağzıma doğru getirip kapattım.
"Ah, hayır son chaeyoung ellerin ile ağzını kapat diye demedim"
"Ama çalışanlar, çok ses çıkarmam gerekiyor"
"Herkes sevgilim olduğunu biliyor"
"Ne?"
"Boş ver sonra devam ederiz dosyaları getir"
Her zaman böyleydi işte bu kadın benimle oyanayıp bir şey diyip sonra bırakırdı, hiçbir şey olmamış gibi davranırdı.
"Pekala"
Sütyenimi düzeltip gömleğimi bağladım. Elimden dağılıp düşen dosyaları topladım ve yine düzenledim.
"Ne oynuyorsun dosya ile ver git işte"
"Oynamıyorum düzenliyorum. "
"Ver ben düzenlerim. "
"Düzenledim ben, merak etmeyin! Alın. "
"Düzgün konuş! "
"Sizi tatmin ederken hiç öyle demiyordunuz. "
"Kapa çeneni! Chaeyoung haddini aşmadan çık git odandan. "
"Peki... "
"Nefret ediyorum sizden... "
Son söylediğim sessizce söylemiştim. Onun duya bildiği sessizde dedikten sonra odadan çıktım. Kırıcıydı fazla kırıcıydı. Seks parterinde olsam nazik olabilirsin değil mi?
Ah, chaeyoung siktir etsene o seni bu kadar bile düşünmüyor ona beslediğin duygu'yu bile bir çeyreğinde beslemiyordur.
Odadan çıkıp kendi masama döndüm zaten 5 dakika sonra çıkıcaktık herkes
/5 dakika sonra\
Herkes çıkmaya başladığı için bende hazırlandım.
Bugün eve çabuk gitmek istiyordum onu görmek istemiyorum.
Çantamı boynumdan geçirip kapıya doğru yürüdüm bir el durduğunda o elle bakıp sonra kimin tutuğuna baktım.
Myoui mina...
"Bekle"
"Dinliyorum? "
"Özür dilerim chae"
"Ne için? "
"Kaba davrandığım için"
"Şimdi mi aklına geldi mina, özür dilemene gerek yok zaten seks parterinde fazlası değiliz"
"Ne.. Doğru yarın görüşürüz"
"Mümkünse görüşmeyelim. "
"... "
Kolumumdan ellerini çekip ben çıkıp gidene kadar beni izledi. Bu neydi şimdi ne yapamaya çalşıyordu bunca aydan sonra özür mü diliyor yani, hah komikmiş.
________________Oy ve yorum atmayı unutmayın. ☆★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neydik Ki Biz? (Minchaeng)
Fanfictionmina ve chaeyoung seks partenlerinden fazlası değildilerdi ya da Mina'nın aşk dili bu iken, Chaeyoung, onu sadece oynatan biri olarak düşündü. Smut, küfür, cinsel tarzı şeyler olabilir