DELİRİYORUM

11 0 3
                                    

K;"Ben... İnan bilmiyorum ne olduğumu... Ama tek bildiğim şey var oda seni sevdiğim"

Bir şey diyemeden kaldım... Bana yakışmazdı bu hareketler... Çok yüz verdim girl!

Y; "Yeter artık! Daha dün o çocukla kucak kucağayken bunları bana şimdi nasıl söyleyebiliyorsun, anlayamıyorum seni gerçekten... Abe"

Kolumu onun elinden pick me ve cesur(period) şekilde silkeleyerek kurdaktiktan sonra girlboss yürüyüşü yapıp ortamdan ayrıldım.

2 saat sonra

Okul bitmişti neden kokichi hiç yüzüme bakmadı o gittiğimden beri anlamadım ama bütün ders onu düşündüm ve sakız çiğneyerek 3947384 defa hocalara yakalandım ve herkes güldü,resmen soytarı gibi hissettiriyorlar... Neyse öyle böyle bitti ve şuan konuşmak için bahçenin çıkış kapısında kokichiyi bekliyorum...

K; Neden gitmedin?

Y; Seni bekledim konuşmak için.

K; Ne konuşacağız ki? Konuşacağımız bir şey kalmadı... Beni sevmiyorsun dediğin gibi ve zaten beni dinlemedin bugün sana shuichi olayını anlatmaya çalışırken o yüzden boşver, kendi kaybın şuan beni beklemwk hatta bunları derken bile siktirip gitsen daha iyiydi ,bide bunu okuyan şahıs cok issiz aminakoyim git cimene dokun sikicem gotun....

Y;N-NE ? Seni sevmediği mimi düşünüyorsun gerçekten? Eğer seni sevmeseydim gece yarısı evine gelir miydim? İnanamıyorum sana ne kadar bencil birisin sen... abdulrezzak ile uzinin konserine gitsem daha iyi olurmuş gerçekten.

Gözlerim dolduğu için yere eğdim kafamı ve geriye gittim iki adım...

Kokichi bana yaklaştı ve cenemden tutup kaldırdı (sanki cok uzun orospu çocuğu)

K; üzgünüm tamam mı kızım... Öyle düşündürüyorsun çünkü hareketlerinle alzaymir olduğum için dünü unuttum

Y; alzheim-

Dudağıma yapıştı

₺(+_(₺+_+₺++""("++"_+_

Pick Me Y/N X kokichi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin