Okulumun bitmesine bir hafta vardı ve ben evlenecektim. Annemler beni her geçen gün sıkıştırıyorlardı. ''Eğer bu çocukla evlenmessen seni doğduğuna pişman ederim.'' neler oluyor anlamıyorum neden evleniyorum hayatımı yaşamak istiyordum sadece anneme sert bir çıkışla '' Ben hayatımı yaşamak istiyorum . Okulumun bittiği gün evlenmek değil anlıyormusun ANNE ... '' annemden neredeyse bir tokat yiyiyordum '' Baban battı batıcak diyorum kızım anlamıyorsun galiba ortağının oğlu ile evleneceksin sadece bu '' '' Anne kapa çeneni istemiyorum '' diyerek sert çıktım hali ile tokatıda yedim . Yatıyordum uyuya kalmışım birden gözlerimi açtım bir ses ile kapı çalıyordu . Kapıyı açmak için ayağa kalkıp kapının olduğu yere yöneldim ki kapıyı kırdılar ve kapı üstüme düştü kafamda hafif sıyrıklar vardı neyseki . Beni kayınvalideciğim istemiş üstümü giyinip arabamla gitmeye karar verdim . Işıklarda yanıma bir porsche yaklaştı camını açtı ben direk '' ATİLLAAA '' diyerek çığlığı bastım ''Nereye böyle '' '' Kayınvalidemin yanına '' Ne alaka bu şimdi evleniyormusun yoksa !! '' evet sinirliydi herzaman sinirli olduğunu farkettirir ve yine anlamıştım. Evet evleniyorum . Atilla kızgın bir ses tonuyla '' HAYIRLI OLSUN '' dedi . Ben anlamıyorum neden kızdı ki şimdi çok normel ister evlenirim istersem başka biri ile çıkarım yani anlatacağım o ki onane '' Neden kızdın ki şimdi ?? '' Hayır kızmadım sinirlendim .'' '' Peki neden sinir...'' Işık yanmıştı ve basıp gitti öfff.
Evet varmıştım kapıyı çaldım bir hizmetçi açmıştı kapıyı ''Buyrun Deniz Hanım Demet Hanımlar da sizleri bekliyorlardı '' '' Sağol '' diyerk içeri girdim çok samimi bir şekilde '' Hoşgeldin Denizcim bizde tam seni bekliyorduk '' ''Emine kızım Doruk' u çağırırmısın ?'' demek ismi Doruk ha ne güzel düğün davetiyesinde de artık ^^DENİZ & DORUK ^^yazarlar . Merdivenlerden inen doruk değildir umarım bune böyle adeta bir meteor . Annesi Doruğu cimcikleyerek hoşgeldin demesini sağladı '' Hoşgeldin '' odun işte yüzüme bile bakmadı artı oturdu bende yüksek bir ses tonuyla ''Hoşbuldum '' dedim gıcık uyuz işte . Düğün hazırlıklarıyla uğraştık gelinlik damatlık felan güzel bir gelinlik giydim gerçekten güzel olmuştu prenseler gibiydim oda demir adam gibi olmuştu :)) akşam yemeğe gidecekmişiz bana siyah mini bir elbise verdiler onu giydim hafif bir makyaj ve düz saçlar aynadan bakılınca güzel gözüküyordum . Çok lüx bir yerdi burası güzel gözüküyordu . Geçtim ve oturdum kimse yemek yemiyordu ve ben salatamdan kaşıklıyordum. haftaya salı düğünü yapalım dediler ve ben içimden tanbiki çüşş dedim . Ama gerçekten çüş ,tanımıyorum ben daha evleneceğim adamı ve tabi oda beni .
Hafta gelip çatmıştı bile herşey hazırdı o kadar güzel olmuştu ki Doruk iyi birine benziyordu geçmişi ne kadar kötü olsa bile . Hazırlandım ve beni evimden almalarını bekliyordum annemler hüngür hüngür ağlıyorlardı direk bir çığlık attım '' AAAAAAA yeter beni gönderen sizsiniz siz benim ağlamam lazımken siz ağlıyorsunuz '' '' Olsun kızım sen benim gözümde ...'' '' hayır anne hayır siz benim annem ve babam değ ...'' zil çalmıştı korna sesleri vardı direk kapıya koştum ve açtım Arda önümde beni bekliyordu hemen geliyorum diyip eşyalarımı aldım annemlere de '' artık ağlamayın beni de düşünmeyin unuttum sizi '' '' kızım ne olur yapma böyle'' '' anne ne olur yeter artık ben gidiyorum arabanızla gelirsiniz !! '' ''Canım seni bekliyorum düğüne yetişmeliyiz '' Doruk canım demişti bana inanmıyorum '' Tamam kocacım geliyorum ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorakİ EvliliK
RomanceBu kitap birbirlerini sevmeyen iki çiftin zorla evlendirilmesini ve daha sonra ikisinde birbirinden ... Devamını kitapta bulabilirsiniz .