Balayı

512 7 2
                                    

Düğün salonuna gelmiştik okadar güzeldiki gözlerim kamaşmıştı o kadar güzeldiki Arda'nın sesi ile irkildim '' Deniz hadi canım oturalım '' '' Ah tabi ki cnm '' geçip oturduk çok heyecanlıydım nikahmemuru sordu '' ... '' '' EVETT'' okadar mutlu olmuştum ki bana da sordu '' bende '' EVETT '' diyerek haykırdım . Eve geldik bir an aklıma biz bukadar kötü iken nasıl böyle iyi olduk anlamıyorum kendimi yatakta buldum sabah o ağır gelinlikle yanımda da Arda ile ne bu ya evlenmiştik biz mutluydum kalktım kahvaltı hazırladım o da kalktı kahvaltımızı yaptık duşa girdim çıktım Arda diye bağırdım ama ses yoktu arabasına baktım yoktu gitmiş :(( çok korktum da ekmek bitmiş ondan gitmiş kapıya koştum açtım boynuna sarıldım ''neredeydin seni çok merak ettim '' '' benim eşim beni çok mu merak etmiş '' dedi . bende '' olamazmı canım ''dedim . ''Çok mutluyum iyiki evlenmişiz ''dedim . '' Oda bende seni iyiki tanımış nikah masasında iyiki evet demişim hayatım '' ''İlk günümüz dışarı çıkıp gezelim hadi ''dedim oda'' hayır bavulunu topla balayına gidiyoruz'' dedi '' ne '' '' hadi hazırlan '' yukarı çıkıp bavulları hazırladım ve arabaya bindik yolculuk başlıyormuydu yani ?? evet başlıyordu. Çok heyecanlıydım her an her şey beklenirdi benim uyuz Ardam'dan yolun neredeyse yarı bitmişti yani galiba ama anlamadığım hava alanına gidiyorduk lakin çok kötü şeyler oldu uçak kaçmıştı çok üzücü bir haber arka tarafta duran bir uçak daha vardı arzalanmış zannetmiştim ama bize ait olan uçakmış o çok şaşırmıştım. Ardaya koştum boynuna atladım kulağına şunları fısıldadım '' Hayatım seni Allah iyiki de karşıma çıkarmış seni okadar çok seviyorum ki gözüm senden başkasını görmüyor '' '' Hayatım Aşkım bende seni o kadar çok seviyorum ki gözüm senden ve olacak inşallah çocuğumuzdan başkasını gözüm görmüyor !'' '' Seni kimseden değişmem Arda hayatımın tek ve ilk aşkı '' '' Ama hayatım biz burada bu kadar romantizime girersek uçağı kaçıracağız kaçırmayız ama gideceğimiz yere gecikeceğiz '' '' Ama hala gideceğimiz yeri söylemedin çok meraklandırdın beni '' ...

Uzun bir yolculuktan sonra varmıştık '' Ne inanmıyorum VENEDİK Mİ ?? '' '' Evet hayatım Venedik '' Hayellerim gerçek olmuştu Venediğe gidecektim . Taa küçüklükten beri Venediğe gideceğim diye sayıklardım kii gerçek olduu :)) Bu arada otelin önüne gelmiştik adı da bi farklıymış saten Venezia Palace Deluxe Resort Hotel gerçekten farklı ama bir o kadar da güzel di ki yani bir görmeniz lazım saray gibi bir yer . Heyecanla bir çığlık attım atmaz olaydım dönüp herkes bana baktı o neydi öyle rezillik diz boyu hemen içeri koştum Arda para ödemelerini yaptı ben de yukarı çıktım manzaramı seyretmeye başladım. Kapı açıldı gelen Arda değildi hayır hayır bu bu olamaz bir çığlık daha attım Arda korkup gelmiş ama ben sonrasını hatırlamıyorum o korku v e heyecanla bayılmışım . o kim di tam bilmiyorum ismini ama benim üniversitede bi arkadaşım vardı onun sevgilisi idi ama kızı arkadaşımı 13 yerinden buçaklayarak öldürmüştü ve ben o korku ile bayılmıştım . Ardaya olanları anlattım üzülmem gerektiğini ve güvenlik görevlisinin onu içeri almayacağını söyledi bir kez daha rahatlamıştım . Sabah ne zaman olmuştu anlamadım ama gün ışığı çok güzel gözüküyordu . Dorsodoroya gidecekmişiz kahvaltımı hızlı bir şekilde yaptım . Dorsodoroya gittikten sonra Accademia ya geldik fotoğraf üstüne fotoğraf çektik.

Tekne ile gezindik benden mutlusu yok artık okadar romantizim de galiba midemi bulandırdı ve tekneye çıkardım başka tekneye geçtik ve otele yolculuk yaptık ama gerçekten midem bulanıyor orada bir Türk buldum arkadaşlık kurduk daha elenceli oldu Venedik . Tabular mı oynamadık monopolilermi oynamadık unolar, twisterler , jengalar ve daha bir çok oyunlar oynadık saat 3 ve hiç uykum yok terasa çıkıp kahve içtim uykum iyice kaçtı sabaha karşı kendimi odamızda buldum ve mide bulantısı ile kalktım lavaboya koştum ve yatağa kendimi zor attım Arda '' Hayatım bir doktara gidip gösterelim bir hastalığın felan olmasın ? '' '' Yok hayatım ya bişi olmaz ''  dedim demez olaydım başım döndü ve yataktan malca yere düştüm. Arda da  beni o korkuyla hastane götürmüş ... 

     Anlayacağımız şu ki  hastaneye götürme amacı da  düştüğüm  için değil tereddütte kaldığı için götürmüş uyandığımda bana ''  AŞKIM HAMİLESİNNN ''  dedi


Zorakİ EvliliKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin