(Tris Pov)
-Dean vii si tu? o aud pe Darya intrebandu-l pe Dean, dar imediat intervin neasteptand raspunsul lui.
-Iubito, probabil Dean este ocupat! ii spun inca cu spatele la Dean si incep sa merg spre scari, sperand sa scap, dar imi inchid ochii strans cand ii aud vocea.
-De fapt, nu sunt ocupat! se ude vocea lui si ma intorc cu fata spre el .
-Ieii! striga Darya entuziasmata si o las jos, dar imediat o vad cum se indrapta spre Dean si spre surpinderea mea il prinde de picior, uitanduse in sus spre el.
-Unde vrei sa mergem, mia principessa (printesa)?intreaba Deand luand-o in brate.
-La Mc'Donalds! Putem mami? intreaba ea intorcandu-si privirea spre mine.
-Da printesa, putem! Haide, sa ne imbracam! ii spun intinzandu-mi mana spre ea, iar ea ma prinde de mana dupa ce Dean o lasa jos.
###
-Printesa, ce faci in baie? o intreb eu prinzandu-mi parul intr-o coada de cal, in varful capului.Elena si Erica au plecat imediat cum am ajuns la etaj si le-am spus ca vom merge sa mancam. Le-am invitat si pe ele, dar ele m-au lasat singura spunand ca au 'treaba'. Tradatoarele!!
-Mami si eu vreau sa am buzele rosii ca si ale tale, dar nu ajung la ruj! spune ea si intru in baie, iar acolo ma intampina Darya intinzandu-se spre raftul de sus al dulapiorului, dar si cu scaunelul dedesubtul ei nu poate ajunge.
-Darya...spun eu ridicand-o in brate pentru a ajunge la rujul de pe ultimul raft, iar ea imediat il prinde in manuta ei mica. Ii iau rujul de un rosu aprins din mana pentru a o ruja, dar nu vreau sa o dau pe ea, care are doar 4 ani cu un ruj de o asa culoare intensa.
-Darya, nu vrei sa te dau cu un alt ruj, mai frumos? o intreb eu inchizand rujul din mana mea si il pun la loc.
-Mai frumos ca si al tau? intreaba ea, stand cu fundul pe marginea cazii.
-Mai frumos! ii spun eu luand un ruj de o culoare asemanatoare cu buzele ei si il aplic, apoi o intorc cu fata spre oglinda.
-Iti place? o intreb cand o vad ca nu spune nimic.
-Da! spune ea si ma imbratiseaza.
-Haide Darya, probabil Dean ne asteapta! ii spun coborand-o de pe marginea cazii si ne indreptam spre iesire.
-Dean, suntem gata! striga Darya si inainte sa o pot opri intra in camera lui Dean.
-Darya! strig la ea si intru in camera incercand sa o prind de mana, dar cand intru in camera, acolo sta Dean, in mijlocul camerei doar cu o pereche de pantaloni de blugi si cu un tricou alb in mana pe care este pe punctul de a-l lua pe el , iar cred ca mie tocmai mi-a ajuns maxilarul la pamant cand il vad.
Ok, stiu ca eu nu prea am vazut barbati dezbracati, doar pe Aiden atunci cand aveam 18, dar sa fiu al naibii daca ii pot compara.
Aiden era un baiat , pe vremea aceea, dar Dean...Dean este un barbat, in adevaratul sens al cuvantului. Corpul lui este de doua ori cat a lui Aiden si in plus mainile lui Dean sunt acoperite cu tatuaje in timp ce Aiden nu avea nici un tatuaj. Imi desprind ochii de la el si ma uit imediat dupa Darya, care era asezata pe patul lui.
-Darya, asta nu este camera ta, trebuia sa bati la usa! ii spun eu prinzand-o de mana.
-Scuze mami! spune ea.
CITEȘTI
A Damn Bet!
Lãng mạnCand ai 18 ani si esti indragostita, toate lucrurile le privesti in nuante de roz, crezi ca nimic nu te-ar putea dobori, ca esti in siguranta alaturi de cei doi ochi caprui pe care ii adori si care iti promite luna si stele , cand ii simti pielea m...