Ma reggel arra keltem hogy valaki fejen locsol valamivel
Hát persze.. drágalátos bátyám az akit én most megfogok ölni!!!
-GERGŐ.-ordítottam úgy hogy szerintem a fél város is meghallotta
-Na mi az hugicám?-Vigyorgott teli szájjal.
-Az van hogy meg foglak ölni.
-Oké, de úgysem tudsz el kapni.-Mondta majd ki viharzott a szobámból.
Ah én biztos utánna nem futok mondtam magamban.Telefonoztam még egy kicsit le csekkoltam a közösségiket és fel öltöztem.
Egy fekete crop toppot és egy kék farmer rövid nadrágot vettem fel, a hajamat pedig fel kötöttem. Sminkelni nem nagyon szoktam csak egy kis szempilla spirált dobtam fel.Le mentem megettem egy almát, most annyira nem voltam éhes.
-Anyu mikor indulunk?-Kérdeztem
El kell mennünk még be vásárolni a táborra is és a sulira is. Már csak 1 nap van hátra.. félek.
-Mindjárt indulhatunk, csak össze szedem a cuccomat.-Mondta valamit keresve
-Mit keresel?-Kérdeztem vigyorogva
-A kocsi kulcsot.-Mondta idegesen
-De hát anya ott van a kezedben.-Röhögtem el magam.
-Ooo tényleg, na mehetünk.Hát azért vettünk 1-2 dolgot, jobban mondva 4db nagy táska cuccal jöttünk haza.. szeretünk vásárolni.
-Úristen mit vettetek ti.-Lepődött meg a bátyám
-Hááát sok mindent.-Kuncogtam
-Azt látom.Fel vittem a szobámba a cuccokat es ki pakoltam a szatyrokból.
Igazából nem vettünk olyan sok mindent csak kicsit nagy dolgokat.
Egy fekete nike iskola táskát is vettem
Egy hozzá illő tolltartót, ceruzákat tollakat, stb.Gyorsan össze pakoltam, rendszereztem, és neki álltam be pakolni a bőröndbe. Anyu közben be jött segíteni hisz eléggé ramatyul álltam.
Egy nagy piros bőröndbe pakoltunk bele.
1 óra alatt be is pakoltunk, hála anyunak.Már este 5 óra volt igy gyors át öltöztem egy kényelmes szettbe( melegítő szett)
És elmentem futni, minden nap futok, edzeni is járok de azt nem minden nap. Az sok lenne.Fél órát futottam.
Gyors le zuhanyoztam fel vettem a szivecskés pizsamámat, és le mentem vacsorázni.
Anyu valami zöld trutyit csinált.
-Hmm anya de gusztusos, mi is ez?-Kérdeztem mosolyogva.
-Ez szivem sóska.
-Áá
Rá néztem apura, láttam az arcán hogy ő is ugyan ezt gondolja.
Be vettem egy falatot a számba.. majdnem ki köptem de, meg kűzdöttem vele.
-Anya, ez ez nagyon finom..-Mondtam fuldokolva.
-Kóstóld meg te is apa, finom.-Röhögtem.
-Á köszi de én most nem vagyok éhes.
Testvérem csak falta, én nem tudom hogy bírja ő ezt meg enni..
Na mind1Fogmosás után fel hívtam a barátomat Botit,
Nem beszéltünk olyan sokat kb 10 percet csak.
Majd el aludtam.Sziasztook
Remélem tetszik az első rész.
Nem sokára jön a második is.
Legyen szép napotok
Puszika🩷
YOU ARE READING
Szeretlek (szjg edition)
RomanceHetente 2-3 rész ------------------------- -Én szeretlek Arnold..-Na es ez volt életem eddigi legnagyobb hazugsága hisz tudtam hogy mást szeretek.. ajjajj Reni -De akkor miért voltál tegnap vele? Hm? -Te kémkedtél utánnam? -Kérdésre nem illik kérdés...