giriş

1 0 0
                                    

Yıl 2005 10 Mayıs saat: 12:09

Her sabah olduğu gibi kalktım 5 yaşımdayım.Fakir bir ailenin çocuğu olarak dünyaya gelmiştim. Ama o sabah içerden sesler geliyordu korkmuştum.O zamanlar ailemin borçları vardı borçları olan kişi kaç gün geçtiyse okadar zam yapar ve ailem tam 1 yıldır bu borçları ödeyemiyecek kadar birikmişti .
Seslerin geldiği odaya doğru gidiyordum ki giriş kapısı kırılmış içerden bağırma sesleri geliyordu o an anladım bir şeylerin ters gittiğini kapıyı yavaşça araladım olamaz beni görünce adam gülmeye başladı. annemle babam bana baktılar annemin gözünden bir yaş aktı babam gitmem için kaş göz yapıyordu anladım gitmem gerekiyordu hemen kaçmaya başladım adamlardan birisi beni kovalamaya başladı.Hemen odama gidip dolabımda saklanmaya başladım sonra bir ses duydum bu beni yakalamaya çalışan adamdı ve şöyle diyordu "küçük kız kaçma sadece annen ve babanla konuşacaksın." dedi annemle babama ne olduğunu soracaktım ona inanmıştım. Dolaptan çıktım adam beni görünce şöyle dedi " "Afferim küçük kız kaçmaman iyi oldu gel annenle baban seni bekliyorlar." dedi inanmıştım odaya doğru gidiyordum.Odaya girdiğimde annem ve babam yerde bağlı olarak oturuyorlardı.
Annem ağlamaklı bir sesle bağırarak"ona bişi yapmayın."dedi beni annemin ve babamın önüne geçirerek annemin ve babamın başına silah dayadılar ve bam bam bam ikisinde yere yığıldı ve adamalar koşarak gittiler annem ve babama doğru koştum ağlıyordum hemen karşı komşumuzun kapısına doğru koştum deli gibi kapıya vuruyordum en dişeyle açtılar hemen eve koştular polisi aradılar polisler o adamları aradılar asla bulamadılar ben annem ve babamla 7 saat ayní evde kaldım......

4 Yetim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin