Írói szemszög:
Hope Turner egy fiatal, csinos ám de nem minden napi lány. Egy bűbájos anyától és egy gonosz (Beltazor/Forrás) apától.
Hope minden vágya, hogy megtalálja szüleit és megkérdezze mit miért tettek illetve mi-miért történik vele.
Hope ereje még csak most kezd jelentkezni ám kisebb korában is már-már jelentkezett.
Hope már egy ideje a gyermekotthonon kívül tartózkodik így városról városra jár.
Most jelen pillanatban San Franciscóban keresi szüleit, de előtte egy munkát ahol szívesen dolgozik.
Egyik reggel Hope fáradtan kelt fel szokásához híven elment lezuhanyozni majd elkészült és elindult a városba.
A városban egy kisebb útszakaszon indult el így egy kisebb bulizó helyet talált. ,,P3''-Hello...-lépett be a terembe.
-Hello!-mondta a pultos fiú kedvesen. -Adhatok valamit?-kérdi kedvesen.
-Érdeklődni jöttem.
-Még pedig?
-Munkát keresek és...
-Nem hiszem, hogy...-szakítja félbe őket Piper és Leó.
-Nem Piper Chris egy kicsit szeleburdi még így is! Chris az erejével nem tud...
-Khm...-köhintett a pultos egyet.
-Jó reggelt.-köszön Piper kedvesen.
-Jó reggelt.-köszönt Hope is kedvesen.
-Segíthetünk valamiben? -kérdi Leó a lánytól.
-Igen, talán...nem is tudom. Én munkát keresek. Esetleg ha lenne egy hely én szívesen jelentkeznék.
-Igazából mi nem...-szakítja félbe Piper Leót.
-Igazából pont van egy hely.-mosolyog Piper.
-Komolyan?-csillant fel a lány szeme és bizakodni kezdett.
-Igen. Az egyik csaj épp most mondott fel és szükségünk lenne egy pincérre. Mit szólsz hozzá?
-Rendben köszönöm. Esetleg egy önéletrajzot vagy hasonlót?
-Nem. Ma megírom a szerződést és...-Chris ebben a pillanatban teleportálta magát a lány mögé. Piper hangja egyből elhagyta őt.
-Anya én...-szólal meg Chris.
-Te hogy kerültél oda?-kerekedett ki Hope szeme.
-Chris a fiam és...
-A raktárból jöttem fel. Épp most mert...-talál ki valamit gyorsan amiben egész jó, mert sokszor csinálja ezt.-Kellet onnan az italok száma.
-Értem. Akkor mikor kezdhetek?
-Mikor tudsz jönni? -kérdi Piper.
-Akár már ma is!
-Rendben. Akkor kérlek gyere vissza hatra. Akkor kezdünk általában.
-Oké. Akkor viszlát.-megy fel a lépcsőn Hope és elhagyta a termet.
-Mi a fenét művelsz?!-akadt ki Leó.-Megbeszéltük nem? Nincs teleportálás főleg ide nem! Piper az új ember...
-Hasonlít a lány valakire. Csak egy próba kérlek...
-Nem hasonlít rá...sőt. Az elmúlt öt lányra is ezt mondtad aki itt volt.
-Bocsi de kiről is van szó?-szólal meg magabiztosan Chris.
-Phoebe lányára. -mondta Leó.-Lehet, hogy nem is él.
-Ha egy...érted? Ha csak egy százaléka akkor is keresni fogom!
-Jól van semmi baj.-húzza oda magához.***
Hope alig várta hogy hat óra legyen illetve már elég sok ruhát fel próbált, hogy mi is lenne jó neki a ma estéhez, egy lila trikó és egy lila pulóverre esett a választása egy fekete bőr nadrággal végül elindult.
Ahogy oda ért tudta, hogy ez egy új kezdet, nagy levegőt vett majd végül bement az épületbe.
-Ohh szia Drágám.
-Sziasztok.-mosolygott Hope.
-Délelőtt a nagy sötétségben be se tudtunk mutatkozni. A nevem Piper, ő pedig itt Leó a férjem.
-A nevem Hope. -mintha Piper szeme felcsillant volna.
-Hope? Azt mondtad igaz?
-Igen. Tudom furcsa név én se...
-Nem! Dehogy is! Ez a név gyönyörű. -mosolygott Piper ismét.
-Szóval Hope...csak a szerződés miatt hol születtél? A szüleid neve? Hány éves vagy?
-Öhm...a szüleim árvaházba adtak még csecsemő koromban szóval nem igazán ismerem őket. Húsz éves vagyok. A teljes nevem pedig Hope Turner.
Piper és Leó egyből össze néztek.
-Az én nevem Liam! -mondta a pultos srác és már ott is termett.
-Hope.
-Piper képzeld...-jelent meg egy rövid barna hajú nő. -Megint láttam...
-Egy kiscicát?-kérdezett vissza Liam.
-Már megint haza vittél egyet? -kérdezte húgától Piper, de persze ő hívta oda.
-Lehet.-esett le neki miért olyan feszült mindenki. -Phoebe Halliwel vagyok.-mondta kedvesen, ám de unottan. Ugyanis a P3-ban elég sokan megfordulnak az emberek főleg pincérként.
-Hope Turner.-fogtak kezet mire Phoebenek hirtelen egy látomása lett.Az épület alagsorában álltak és Hopet épp egy alak váltó kapta, így Hope is megtudta kik ők illetve...
-Phoebe jól vagy?-Kérdezte Piper.
-Persze. -majd a lányra nézett. -Csak meg szédültem.
-Aha.
-A cuccomat le pakolhatom valahol?
-Persze. Liam meg mutatja.
Majd Liam elindult és Hope utána ment.
-Mit láttál?
-A lányt egy alak váltó támadta meg. Itt lent, Szerintem ez ma este lesz. -kezdett el aggódni Phoebe.Az este nem telt el idegeskedés nélkül legalább is a lányoknál, mivel ők át adták a gyerekeiknek a bűbájos létet vagy ahogy szoktak mondani a hármak erejét, persze az egyik erő még hiányzik.
Meg van a jövőbe látás, és a telekinézis erő már foglalt az egyiket Piper lánya a másikat Pagie lánya kapta.Este 21:00 P3 nyitás:
Alig hogy az est elkezdődött Phoebe és Piper körbe nézegettek.
Melinda és Prudenc már az épületben voltak a látomás után a két nő egyből hívta a fiatalokat biztos ami biztos .
-Anya.-megy oda Melinda az anyjához Piperhez.-Biztos itt lesz? Mi van ha nem?
-Akkor is figyelnünk kell!
-Jó estét itt az itala.-ment oda Hope az egyik férfihez.
-Pszt..-szólt Pipernek Phoebe.
-Kislány az italhoz téged is hozzá kapunk?-Hope nyelt egyet. Ha úgy válaszol kirúgják, de ha nem csinál semmit akkor kellemetlen lesz neki.
-Igya meg az italát szerintem biztos jó.
-Honnan tudod?
-Csak gondolom. -hagyta ott végül a pultnál le ült.Hopenak épp volt pár perce ezért fel vette a telefont és elindult le telefonálni.
Ahogy a telefont a füléhez vette Hope egy ő bele is szólt.
-Ava, nem dehogy is. Egész jó itt. És...-ebben a pillanatban hallgatott el.-Hé hol az új lány?-kérdezte Liam.
-Passz. Veled volt a pultnál.
-Elment valahova. -jelenti ki Liam.
-Leó keresd meg.
-Máris.-indult el Leó. -Meg van. Az alaksorban! Én maradok menjetek.Amire le értek a lány az alak váltót el repítette magától. Majd a kezeit nézte.
-Ez mi? -labdát könnybe a szeme.
-Ez csak...-kezdett bele az idősebb testvér.
-Csak?
-Varázslat.
-Piper! -akad ki a húga.
-Nézd már a kezét. Ő is olyan mint mi!
-Az lehetetlen! -közölte Phoebe.
-Mi volt ez?
-Ez egy alak váltó és valószínűleg te is...
-Azt hitted meg szabadulsz tőlem? A hármak ereje nem lesz egy! A Forrás azt mondta ő kell neki!
-Hope fogd meg a kezünk!-jelenti ki Melinda.
-Ismételd utánunk. A hármak ereje felszabadít.Ismételték el folyton majd végül a szörny megpördült és felrobbant végül eltűnt.
-Ez mi volt?-akadt ki Hope.
-Ez egy szörny volt. Mi pedig boszorkányok vagyunk!-szolalt meg Melinda.-Valószínűleg te is közénk tartozol.
-Az lehetetlen...-szólalt meg Hope halkan.
-Költözz hozzánk!-szolalt meg Piper a lépcső tetején.
Mindenki Piperre nézett Phoebe és Leó nem igazán tartja ezt jó ötletnek.
A lánynak nagy ereje van. Illetve nem tudják mi is történhetett a kezével...Phoebe egyből arra gondolt, hogy ez a bűbájosok vesztét jelzi és a lányt a Forrás küldte.
YOU ARE READING
Charmed
FanfictionA történet egy kicsit másról fog szólni mint az eredeti szólna szóval senki ne kövezzen meg pls...❤️❤️❤️