6

479 59 95
                                    

Biten çikolata paketiyle uğraşırken Yeonjun'u bekliyordum. Soobin le buluştuktan sonra yanıma gelecekti.

Son günlerde ne kadar düşünmemeye çalışsam da şu hacker aklımdan çıkmıyordu. İki buçuk hafta olmuştu, başta mesajlarım iletilse de artık iletilmiyor, aradığımda telefon çalmıyordu.

Bu sürede ona dair aldığım tek haber iki gün önce televizyonda dosyasıyla ilgili bir gelişme olduğu haberiydi. Haber izni olmadığı için gelişmenin içeriğini öğrenememiştim ama bir gelişme varsa hayatta olmalıydı.

Uzaktan gelen Yeonjun'u gördüğümde elimdeki paketi banka bıraktım. Biraz daha gelmese burada patlayabilirdim.

"Gyuu~"

"Gitti mi manitan"

"Evet, yedi kez öpüştük çok güzel ya"

"İğrenç"

"Sende sevgili yapsana artık ya"

"Bilemiyorum adaylarıma bakıyorum"

"Soobin'in bir arkadaşı varmış seni tanıştırmak istiyormuş yarın akşam buluşalım dedi"

"Kimmiş ki"

"Bilmiyorum, mühendisliktenmiş. Fotoğrafını gösterdi tam bir afet"

Yeonjun konuşurken titreşen telefonumu açtım, kilit ekranında görünen bir bildirim yoktu ama şifreyi girince onun ilk kez yaptığı gibi bir uyarı ekranı vardı.

"Sana ulaşacağım" yazan bildirime bakıp kalmıştım.. Oyun oynuyor gibiydik. İki buçuk haftadır yoktu ama şimdi aniden böyle bir şey yapıyordu. Oyun oynamıyorduk, o benimle oynuyordu. Ben onun oyuncağıydım..

Yatağın üstündeki kıyafetlere bakarken hangisini giyeceğimi düşünüyordum. Ama uykudan yeni uyandığım için kafam hiçbir şey için çalışmıyor, algılamamı yavaşlatıyordu.

Dolabıma gidip en sevdiğim pantolonumu ve üstüne elime geçen ilk şeyi alıp giydim. Böyle de güzeldim.

Şekil verdiğim saçlarımdan da emin olup takılarımı taktım. Eşyalarımı da alıp evden ayrıldığımda buluşma saatine yirmi dakika kalmıştı. Bu da restorana yetişmem için yeterli bir süreydi.

Taksi çağırıp beklemeye başladım. Bu sırada instagramda dolaşıyorken haber sayfalarından birinde onun hakkında bir haber görmüştüm.

/

Habersayfasi(evetcokyaratici): Bir süre önce devlet adamlarının bilgilerini ve ifşa dosyalarını çalmasıyla ünlenen hackerın geçtiğimiz günlerde ülkeden ayrılığı ve bugün geri döndüğü tespit edildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Habersayfasi(evetcokyaratici): Bir süre önce devlet adamlarının bilgilerini ve ifşa dosyalarını çalmasıyla ünlenen hackerın geçtiğimiz günlerde ülkeden ayrılığı ve bugün geri döndüğü tespit edildi. Yetkililer havaalanında gerekli güvenlik önlemlerini alıp geniş çaplı arama yapsa da kişiye dair tek bir iz bulunamadan operasyon sonlandırıldı. Haber detayları ve olay sırasında çekilen görüntüler hikayemizdeki linkte.

/

Bu kadar yazıyı bir şey bulunamadığına dair yazmaları beni sinirlendirmişti. Madem bulunamadıysa haber yapmalarına ne gerek vardı..

Korna çalan taksi ile irkilip bindim. Adamın garip bakışlarına maruz kalıyordum. Geldiğini fark etmemiş olabilirdim yani ne vardı?

Şoföre restoranın ismini söyleyip arkama yaslandım. Sakinleşip gideceğim yere odaklanmalıydım. Dateim vardı. Onu mu düşünecektim?

On beş dakika sonra taksiden inip restorana girdim. Masaya gittiğimde hepsi çoktan gelmişti.

Masada oturan siyah saçlı çocuk ağzımın biraz açılmasına sebep olurken ayaklanıp elini bana uzatmıştı.

Çocuğun güzelliği şaka gibiydi, çok güzeldi.. (cocuk taehyun değil bosuna sevinmeyin😚😚)

"Hoşgeldin"

Ben mal mal çocuğa bakarken Yeonjun'un ayağıma vurması ile kendime geldim. Elini sıkıp "Beomgyu" dedim. O da gülümseyip "Yeosang" dedi. Aynı anda "memnun oldum" dediğimizde ikimizde gülüp oturduk.

Ficin varlığını unutmuşum yorum yapsanıza ayip

Beomgyuya Taehyundan başkasına tutulduğu için kızmak istiyorum ama Yeosang asik olunmayacak gibi değil 😔😔

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Computer Game, TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin