ჯიმინი ჯონს სახლში ელოდებოდა რადგან პირველ სამუშაო დღეს მას უნდა წაეყვანა ოფისში ფოტოსესიისთვის.მალე ჯონიც მოვიდა.ერთმანეთს გადაეხვივნენ და კომპანიისკენ წავიდნენ.კომპანოასთან უამრავი ჟურნალისტი იყო.ჯონმა თავისი მოსაცმელი გაიხადა და ჯიმინს მოაფარა სახეზე და ჩახუტებული გაიყვანა.გადასაღებად როცა მივიდნენ ჯონმა ოთახიდან ყველა გაუშვა.მარტო ის და ჯიმინი დარჩნენ.ჯიმინს ბერვი ფოტო გადაუღო.ერთი ფონი იყო დარჩენილი მარტო.საწოლზე და ჯონს ზევიდან უნდა გადაეღო.ჯონი ჯიმინის ზევით დადგა და ფოტოების გადაღება დაიწყო.მალევე დაიხარა რაღაცის გასასწორებლად.ჯიმინის სახესთან მხლოდ მილიმეტრები აშორებდა.უცებ რაღაც მოაწვა.ვერ ხვდებოდა რა და მის ფომფულა ტუჩებს დაავხრა.ჯიმინიც აყვა კოცნაში.თან ხელები კისერზე შემოხვია და უფრო მიიკრო.ერთმანეთის პირებში ენას დაასიალებდნენ.უჰაერობის გამო კოცნა გაწყვიტეს.
-მინი
-ხო
-მე შენ მიყვარხარ უზომოდ ძალიან ძალიან მიყვარხარ მინი.შენ ჩემი პატარა ანგელოზი ხარ.ამას ეუბნებოდა და თან სახეზე ეფერებოდა.
-მეც მიყვარხარ გუკი თან ძალიან.
ამის გაგონებაზე ერთმანეთის ტუჩებს კიდე უფრო დააცრნენ.ჯონმა ხელი მაიკის ქვეშ შეუცურა.მაიკა გააძრო და თბითონაც გაიხადა.თან ზასოსებს უტოვებდა თან კიდე ძუძუებს უზელდა და ძუძუს თავებს უწელავდა ნელ ნელა უფრო და უფრო ქვევით ჩადიოდა.მინის ახედა თანხმობის მისაღებად მანაც თავი დაუქნია და ჯონმა შარვალი გახადა და ბოქსერუც მიაყოლა.თვითონაც გაიხადა.მინის ფეხები მხრებზე დაიწყო და მოს ფეხებს დაუწყო კოცნა თან მის ტრაკს ზელდა.ზასოსებს უტოვებდა.ორი თითი ჯიმინს გაუწოდა და აალოკინა.ჯიმინში შევიდა და თითების მოძრაობა დაიწყო.ჯიმინი კვნესოდა.სიამოვნების ხმებს გამოსცემდა.
-გუუუ უფრო მეტი მინდა მჰჰ
-ახლავე პატარავ.
გუკმა თავისი თითები გამოიღო და მისი გამაგრებული ორგანოთი ჩაანაცვლა.თავიდან ნელ ბიძგებს აკეთებდა.ხოლო შემდეგ ჯიმინის მოთხოვნით უფრო აუჩქარა.ერთად გაათავეს კიდევაც.ბოლოსბკი ერთად დაწვნენ საწოლზე
-გუუ
-ხო პატარავ
-ეხლა რამოხდება?
-რაზე ამბობ
-ჩვენზე ვგულისხმობ
-ჩვენ ერთად ვართ და სულ ასე იქნება.შენ ჩემთან იმუჩავებ კომპანიაში მე კიდე ფოტოებს გადაგიღებ.
-ანუ ერთად ვართ?
-კი პატარავ შეიძლება რაღაც გთხოვო?
-გისმენ
-ჩემთან გადმოხვალ საცხოვრებლად
-ცოტა ადრე ხომ არ არის?
-ხო ვიცი მარა რაც უფრო ადრე მით უფრო უკეთესი თქნ სულ გვერდში მეყოლები და სანერვიულოც არ მექნება.
-კარგი გადმოვალ.დასასრული❤︎︎
კარგით ხო გეხუმრეთ ეხლა მე ამ ფიკს ბავშვების და ორსულობის გარეშე დავამთავრებ თქვენი აზრით?არ რათქმაუნდა აბა კარგად .რამოდენიმე საათში შევხვდებით❤︎︎