-Înțelegi că nu vreau să merg ?
-Dar Amalia , cât poți să stai în casă ? O să putrezești aici , hai o dată !!!
-Sanda , nu vreau , nici nu sunt pregătită , dar chiar să vorbim serios nu am ce face acolo !
- Tu ai de gând să stai acasă o viața întreagă doar din cauza unui băiat ce ți-a frânt inima ?
- Nu asta e cauza , doar că ...
- Da,da sigur nu asta e cauza , fii serioasă si recunoaște !
- Bine fie , da !
- Te rog mergi cu mine,oricum nu ai nimic de făcut acasă !?
- Bine , dar dacă nu-mi place plec acasă , ne-am înțeles ?
-Da , dar cred ca o să-ți placă !
Fata asta ma amețit o săptămâna ca să merg cu ea la un club , că cică acolo astă seara va cânta "idolul ei ", mare treabă . Nu o am cu cluburile căci sunt sigură acolo va fi și Sebastian și chiar nu am plăcerea de al întâlni !
Ma pregătesc repede căci deja întârziem după spusele Sandei , îmi iau Blugii albaștri , un top alb , geaca de piele și adidașii albi .
Sanda este prietena care nu ma lăsat la greu niciodată , îmi este alături oriunde m-aș afla, dar suntem total diferite . De fapt suntem 3 , Eu ,Sanda și Maria , Maria e cea mai mică , țin minte încă din copilărie Măriuța plină de pozne !
-Aloo, planeta către Amalia !!!!!
- Da?
- Tu ce te joci cu răbdarea mea , ce tot faci acolo , hai o dată.
Îmi iau telefonul îl pun în gentuță și merg spre mașină , deja acolo ne aștepta Maria .- Bună , să înțeleg că totuși te-a convins ? Hihotește Măry
- Salut , să zicem că da ! Ii ofer o îmbrățișareNe urcăm în mașina mea ! Părinții mi-au făcut-o cadou la final de liceu ! Un Audi Q7 , chiar mi-l doream , e atât de frumos și spațios ! Sanda tot drumul mi-a indicat pe unde S-o iau ca sa ajungem la " Paradis" marele Club !
Ajunse acolo , coborâm și intram la fuga .-Haideți , haideți deja am întârziat !
-Venim , venim , oricum nu am pierdut mare lucru .
- Nu am pierdut mare lucru , Amalia îți imaginezi ce spui ? Aici a venit să cânte viitorul meu soț .
- Tu glumești nu ? Zic eu râzând
Maria în deosebi rade cu cea mai mare pofta de vorbele spuse de Sanda .
Sanda la noi e o fata mai petrecăreață , ea e cea care ne cară pe noi peste tot din urma ei , nu pierde nici o petrece , de aici și știe tot ce se întâmpla in micul nostru orășel , pe când Maria e fata care iubește liniștea precum și eu , dar cu o așa prietenă petrecăreață mult timp liniște nu avem .
Intrăm în club , muzica îmi sparge timpanele , ne așezăm la masa rezervată de Sanda . E așa multă lume pe aici , chiar așa mulți iubesc sa petreacă in fiecare wekeend !? Chelnerul se apropie de noi !
-Buna seara , ce doriți să comandați ?
- O salut Kevin , te rog 3 pahare cu cocktail !
- Nu, mie o cola te rog !
-Da , da te rog la fel , o cola ! spune Maria
-Deci 3 Cocktail-URI și 2 Cola ? întrebă așa zisul Kevin
- Nu 1 Cocktail și 2 sticle de Cola !spun eu
- Bine am înțeles , imediat aduc .
-Hai fetelor , chiar așa ? Nu-i interesant , am venit să ne distrăm , nu am venit la cinema ! spune Sanda
- Dar noi ne putem distra și cu cola . spun eu
- Aha da , da !
- Cine merge la baie ? Întreb eu
- Mergem împreuna toate 3, spune Sanda .Ne îndreptam spre baie , în drum spre baia fetelor , Sanda se întâlnește cu doi tipi , se pare ca ea ii cunoaște foarte bine . Mamă ce bine arată unul din ei . "Amalia ce tot vorbești , nu pune ochii pe el " mă mustră conștiința .
-Ea e Maria , iar ea e Amalia , sunt prietenele mele !
-Incantați de cunoștință fetelor , eu sunt David , iar el e ...
- Robert , încântat de cunoștință!Eu îmi continui drumul spre baie, in soațele meu venea Măriuța și Sanda . Intrasem în baie toate 3 .
- Sanda băiatul ăla David arată foarte bine , de unde ii Cunoști , întreb eu ?
- Vezi ți-am zis eu c-o să-ți placă aici , spune Sanda chicotind.
- Ii conac de la o mică petrecere la care am fost , sunt de treabă , cu David ne cunoaștem mult mai bine , zice Sanda .
- Mult mai bine in ce sens , întreb eu ?
-Mie mi-a plăcut de Robert , e așa de .... nu reușește sa spună Maria .
-Așa de sexy vrei să spui , întreabă Sanda ?Maria se făcuse ca un Bujor pe obraji ,ca mai apoi sa se dea cu apa rece pe fata !
- Îți strici machiajul ,spun eu .
- Nu-i nimic oricum cu el sau fără nu-i nici o diferența ,zise Maria !
-Deci ? Sanda, mult mai bine in ce sens , nu mi-ai mai răspuns la întrebarea mea .
- Mult mai bine , știi tu , haideți fetelor pierdem toată distracția , spune Sanda .Am lăsat-o balta , sper când spune " mult mai bine " sa nu fie in sensul celălat , sper ca nu și-a tras-o cu el . Ne-am Așezat la nașa noastră , băuturile deja erau aduse . În timp noi savurăm din cele aduse pe masa , David și Robert se alătura .
- Nu e nici o problema dacă stam cu voi la masă , toate sunt ocupate , întreabă David ?
-Desigur , sunteți bine veniți aici , spune Sanda !Băiatul acesta pe lângă ca arată sexy , mai are si o vocea magnifică , " Amalia iarăși începi ? , nu e timpul să te îndrăgostești și chiar Abea l-ai cunoscut " îmi vorbește conștiința . Da știu nu e timpul sa ma îndrăgostesc si nici nu as vrea , dar băiatul acesta e așa de arătos . Chiar după ce Andrei și-a bătut joc de mine in ultimul hal nu am mai putut suporta nici o voce masculină in preajma mea ! Eram un cuplu minunat , toți spuneau ca suntem unul pentru altul chiar și inițialele erau la fel "A&A" , corect spus am fost , 3 ani aruncați in vânt , 3 ani , dintre care ultimul an și-a bătut joc de mine !
-Și ce ați mai făcut azi , întreabă Robert ?
- Mă scuzați , dar cred că eu na retrag o să plec acasă fetelor ,spun eu .
-Dar de ce , întreabă ele la unison ?
-Mie a început să îmi placă aici , spune Mary .
-Voi Rămâneți , eu o sa plec nu mă simt prea bine .
-Ai nevoie de ajutor , întreabă Sanda și Mary ?
-Nu fetelor , voi distrați-vă , am doar dureri de cap , o sa merg acasă , dacă nu aveți cu ce ajunge dați un apel si vin și vă iau !
-Da bine ai grijă, dă-mi un mesaj când ajungi acasă ,spune Sanda .
-Da , bine .Le ofer un sărut prin aer și ies din club , ce bine e afara liniște , aer curat , înăuntru Abea de se mai vede om cu om . Urc în mașină , pornesc motorul și pun GPS-ul spre casă .
-Nu vrei să-ți țin companie , întreabă David ?
Rămân cu ochii cât doua cepe , vocea parca îmi dispare pe câteva secunde .
-Deci ?
- Scuze dar nu cred ca e o ideie bună , nume cunoaștem și eu necunoscuți nu urc în mașina mea , spun eu deodată !!!
- Păi dacă n-ai lăsa să urc , ne-am cunoaște mult mai bine până ajungi acasă , spune David .
-Mai bine ai merge la Sanda și Maria , mă descurc singură , spun eu !
- Nu insist, oricum ești prietena buna cu Sanda ne vedem curând , pa Amalia , arați fenomenal !
- Mersi !
Ii spun un mersi , închid geamul mașinii si accelerez , oare am fost prea dură cu el ? " Crezi tu ?" întreabă conștiința , nu , nu cred , chiar dacă arată atât de bine și chiar dacă vorbește atât de frumos nu înseamnă ca ia plăcut de mine , la sigur sunt o ținta care o dorește pe o noapte , dar sa creadă el , căci eu nu sunt toate pitipoancele care le are el pe noapte .
M-am pierdut printre gânduri întru cât nici nu mi-am dat seama că am ajuns în fața casei , cobor din mașină . Nu o duc în garaj , dacă suna fetele să le duc acasă ?
Intru în casă , ora 00:45 , ca de obicei părinții nu sunt acasă , mereu plecați pentru afacerile lor .
Trec pe la Bucătărie iau ceva gustos și fug living , iau telecomanda și pornesc un film ceva mai amoros , ma așez mai comod pe canapea și nici nu reușesc să văd jumătate de film ca adorm !Brrr , brrrr ,brrr
-Ce Doamne ?•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Salut , eu sunt o necunoscută ! Scriu aici o parte din viața mea dar cu unele modificări , sper ceva să vă placă ! Las aici un mic capitol !
Aștept părerile voastre chiar și cele bune și cele mai puțin ! Sunt aici de a le citit pe toate ! Chiar criticile constructive !
🌸
CITEȘTI
𝓟â𝓷ă 𝓵𝓪 𝓯𝓲𝓷𝓪𝓵, 𝓓𝓐?
RomanceDouă persoane total necunoscute ! Două persoane ce devin total cunoscute , devin un întreg , devin un suflet și trup !