Epsoide 1

184 10 7
                                    

Merhaba hikaye genellikle Jisungun ağzından olacak eğer değişime uğrarsa haber veririm seviyorum sizi <3

♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤

Yine okuldayım ve yine zorbalıklarla karşılaşacağımdan eminim. Sınıftaki herkesin acımasız olması normal mi ae? Zil çaldığı gibi uçan hocanın dersine başlayalı henüz 1dk oldu, ve kapı çaldı. Hiç tanımadığımız bi çocuk girdi. Zorbalar gibi yakışıklıydı, tatlı bi tip değildi vurdu mu öldürür yani.

"Geç kaldığım için özür dilerim hocam."
"Sorun yok kendini tanıt"
"Merhaba ben Lee Minho, yakın zamanda buraya taşındık okula gitmem gerektiği için buraya transfer edildim, 19 yaşındayım teşekkürler."
"2 boş yer var istediğine geç."

Bir boş benim yanım bir boşta bi kızın yanıydı. Kız gel yanıma anlamında el hareketi yapıyordu ama o benim gözümün içine bakıyordu. Bende gözümü kaçırdım tabi. Yanıma oturdu kız öyle bi bakış attı ki bu tenefüş yine biyerimi kanatacaklar sanırım.

Break time~

Tenefüs zili çaldı ve zorbalar dışında herkes kaldı Minho'da gitmişti. Jeon üstüme yürümeye başladı.

"Birisi yanına oturdu diye havalara mı girdin hm?"
"Bugün bana zorbalık yapmayın."
"Duyamadım? TEKRAR ET!
"..."

Yakamdan tutup duvara yapıştırdı. Sırtım gerçekten acımıştı ve ağzımdan bi inleme koptu. Nereye isterse vuruyordu. Burnum kanıyordu zaten, burnum biraz hassas. Karnıma attığı tekme ile öksürdüm. Ağzımdan hafif kan gelmişti.

"Şimdide kan mı kusacaksın? HAHAHAHAHA! Çok komiksin ve ayrıca çok hassassın.

Sonra tanıdık bir ses duydum.

"Hani derler ya insanlarla zaman geçirdikçe tanırsın, köpekler kendini ilk belli edenlerdenmiş."

Jeon yakamı bıraktı ve Minho'ya yürüdü. (O anlamda degi-)

"Pardon anlamadım? O senin gittiğin diğer okullara benzemez canım buralar."

Yumruğunu savurduğunda Minho tuttu. Sonra Joon'un sesi duyuldu.

"Kıyamet kopucak"

Minho Jeon'un malum yere vurdu ve Jeon kendini yere attı.

"Çocuğum olmıycak be mal!"
"ZORBALIK YAPMA HAKKINI SIZE KİM VERDI HA?"
"..."
"DUYAMADIM?"
"Ö-özür d-di-dilerim"
"Şanslı günündesin"

Ben yerde yatıyordum. Gözüm hafif açıktı ama kapanmak üzereydi, tam nefes alamıyordum.

Minho yanıma geldi

"İyimisin? Dayan revire gidiyoruz"

Beni kucağına aldı bende kendimi onun göğsüne yasladım, harika kokuyordu ve çok rahattı. Asla yerimin değişmesini istemiyordum ve zamanın durmasını istiyordum. Ve revire geldik. Beni sedyeye yatırdı ve burnumu yavaşça sildi. Beni gözümü kapatmıştım artık. Kolumdaki yaraya pansuman yapıp sardı ve yine kucakladı. -yazarin kucak fetisi var cildiriyo suan- sınıfa gidiyoruz sanmıştım fakat kendimi araba arka koltuğunda buldum. Gözümü hafif araladım ve tekrar kapattım. Minho görmüş olacakki konuştu.

"Bu halde derse giremezsin evime gidiyoruz"

Kılımı kıpırdatmaya halim yoktu, hız sınırını aşmıştı ve korkuyordum. Geldiğimizde tekrar kucakladı ve salondaki koltuğa yatırıp üstümü örttü

"Aç mısın?"
"H-hayır.."

Karnım ve kolum acıyordu ama pekte umrumda değildi. 10 dk sonra kendimi güzel rüyalarda buldum...

---------------------------
Bok gibiydi dimi? Acemilik işiydi, tam bi acemilik, seviyorum sizi <3

---------------------------Bok gibiydi dimi? Acemilik işiydi, tam bi acemilik, seviyorum sizi <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
&quot;School Friend&quot; MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin